Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pitäisikö työlliset velvoittaa antamaan yhden työpäivänsä kuussa työttömälle hoidettavaksi?

Vierailija
23.02.2024 |

Päivän palkka menisi luonnollisesti sille työttömälle, kun sinä vain kaivelisit kotona munia.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset saataisiin töihin jos töiden tuntimäärää ja päiviä vähennettäisiin nykyisiltä töissä käyviltä ja palkan määrä ei muuttuisi. Kaikki jaksaisi paremmin, ei tulisi burnouteja, jokaiselle olisi töitä.

Voitto kaikille. Enää ei yhden ihmisen tarvitse tehdä koko päivää kun tekijöitä riittää kyllä.

Vierailija
22/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ettekö ole lukenut M Atwoodin kirjaa Viimeisenä pettää sydän?

Siinä oli kokeellinen yhteiskunta, jossa puolet porukassa vietti kuukauden vankilassa ja puolet mukavissa omakotitaloissa työtä tehden. Joka kuukausi porukka vaihtoi keskenään paikkoja.

Positron

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset saataisiin töihin jos töiden tuntimäärää ja päiviä vähennettäisiin nykyisiltä töissä käyviltä ja palkan määrä ei muuttuisi. Kaikki jaksaisi paremmin, ei tulisi burnouteja, jokaiselle olisi töitä.

Voitto kaikille. Enää ei yhden ihmisen tarvitse tehdä koko päivää kun tekijöitä riittää kyllä.

Säästöä tulee kaikissa sotemenoissa ja lisäksi hirveä määrä verotuloja. Yksityisillä taas riittää asiakkaita ostovoiman noustessa.

Vierailija
24/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä voi olla odottamattomia seurauksia.

Minä olin pitkään työpaikassa, jossa jouduin silloin tällöin paikkaamaan kollegojeni poissaoloja hoitamalla heidän asiakaskäyntinsä. Lopulta työnantajani lopetti tämän menettelyn, koska liian usein asiakkaan palaute koski sitä, että he halusivat vaihtaa tuon kollegan paikalle minut pysyvästi.

Nyt olen työnantajille liian vanha, mutta uskoakseni asiakkaille en olisi. 

Vierailija
25/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin pitkään työpaikassa, jossa jouduin silloin tällöin paikkaamaan kollegojeni poissaoloja hoitamalla heidän asiakaskäyntinsä. Lopulta työnantajani lopetti tämän menettelyn, koska liian usein asiakkaan palaute koski sitä, että he halusivat vaihtaa tuon kollegan paikalle minut pysyvästi.

Tästä syystä vakkarit vihaa sijaisia. Pelko siitä että joku tekee hänen työnsä paremmin ja lentää pihalle:D

Vierailija
26/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voi mennä sotepomoksi vaikka kerran viikossa. Joku palaverien täyteinen päivä, voin nyökytellä tärkeän näköisenä ja pistää puppulausegeneraattorin käyntiin. 

Voin ottaa vaihtoehtoisesti vastaan myös jonkun lepposan 20 h viikossa osa-aikatyön josta saa 1200 euroa nettona. Ei o velkoja ja on pääomatuloja niin tuolla olis kiva elellä. Kokoaikatyössä tulee toistuvasti burnout, aivot jo sen verran pilalla.

Vierailija
27/27 |
24.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä syystä vakkarit vihaa sijaisia. Pelko siitä että joku tekee hänen työnsä paremmin ja lentää pihalle:D

Joo ja sijaisia muistetaan aina haukkua toisilleen mitä ovat jättäneet tekemättä. Itseäni ärsyttää nämä jauhannat. Ei kaikki sijaiset edes halua vakituisiksi