Kauan olitte Tinderissä kunnes löytyi kumppani?
Itse ollut nyt 7kk ja ei ole löytynyt
Nainen 47v
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme.
Kuin?
Ap
Yli 4 vuotta takana eikä edes ainuttakaan lyhytaikaista seurustelusuhdetta.
N42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme.
Kuin?
Ap
Useimmat ihmiset karttavat kielitaidottomia.
Malta vielä hetki..Olen kohta liittymässä itsekin, niin mennään treffeille.. M44
Vierailija kirjoitti:
N42
Tiedätkö itse missä vika?
Ap
Kaksi viikkoa. Vaihdoin sinä aikana viestejä kahden miehen kanssa. Sitten menin treffeille toisen kanssa ja aloimme seurustella. Tuosta on nyt 8 vuotta, itse olin silloin 40 ja hän 42.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N42
Tiedätkö itse missä vika?
Ap
En tiedä. Ei kukaan ole kertonut.
N42
melkein 2v kesti, että löytyi
m28
Ekalla kerralla noin pari kuukautta. Tokalla kerralla olin kuukauden eikä löytynyt - alkoi niin rankasti ärsyttää koko paikka että totesin, etten ole siellä enää hetkeäkään. Jos ei löydy muualta, saa olla löytymättä.
Pari kuukautta villiä seksiä lukemattomien kumppaneiden kanssa ja sitten aloilleen omasta mielestäni kauneimman kanssa.
Pitkä, komea, koulutettu ja rikas mies niin vähän liian helpoksi tehty meidänlaisille tuo Tinder.
Vierailija kirjoitti:
Ekalla kerralla noin pari kuukautta. Tokalla kerralla olin kuukauden eikä löytynyt - alkoi niin rankasti ärsyttää koko paikka että totesin, etten ole siellä enää hetkeäkään. Jos ei löydy muualta, saa olla löytymättä.
Itse en oikein muualla tapaa miehiä. Ruokakaupassa ehkä
Ap
Viikko. Hyvät tyypit eivät ole kuin hetken siellä. Pitää olla nopea.
t. Yhdessä jo 6 vuotta
Puolitoista vuotta, välissä oli tosin pari n. kuukauden taukoa, että profiili oli kokonaan poissa. Vissiin 25 miehen kanssa meni tapaamiseen asti.
Miksi ap väität, että "kauan olitte Tinderissä"? Mistä tiedät miten kauan olin!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en oikein muualla tapaa miehiä. Ruokakaupassa ehkä
Ap
En minäkään mutta ehkä se voi löytyä vaikka sieltä ruokakaupasta. Ei koskaan voi tietää.
Puolisen vuotta, sitten tapasin nykyisen kumppanini töiden kautta ja poistin sovelluksen. Melkoinen omituisten otusten kerho siellä oli.
En yhtään, löysin baarista, eikä koko tinderiä onneksi ollut olemassa vielä silloin.
Ollu alusta asti, enkä oo vielä päässyt edes treffeille.