Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi jotkut vanhemmat kieltävät ja hyysäävät lasta kaikesta?

Vierailija
23.02.2024 |

Minulla on taapero ja olen huomannut harrastuksissa ja perhekahviloissa, kuinka jotkut vanhemmat kieltävät lapselta koko ajan kaiken. Älä ota sitä, älä koske kirjaan, älä seiso sohvalla, älä juokse, ei saa koskea (toiseen lapseen). Mitään ei saa tehdä ja mihinkään ei saa koskea.

Miksi? Pelätäänkö muiden vanhempien reaktioita jos lapsi vaikka vahingossa rikkoo jotain vai?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

He ovat laiskoja, itsekkäitä ja SADISTISIA.

Vierailija
42/48 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä on kohdeltu nöyryyttävästi, joten saman tekeminen toisille tuntuu luontevalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisen vihamielisen kohtelun äärimmäinen tulos:

Joanne Dennehy: The Making of a Serial Killer | Real Crime https://youtu.be/7hINekAvgwA?si=mh1O6IrFCnkqMYYR 

Vierailija
44/48 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnista tällaista hössäävää kieltäjävanhempaa. Sellaisen sössöttävän hössöttäjän kyllä (vahtii lastaan kuin haukka ja höpöttää vieressä, ei anna lapselle tilaa leikkiä itse). Nämä kyllä ei niitä omiaan kovin usein kiellä. Enemmän vahtivat että muut ei tule reviirille.

Vierailija
45/48 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

He ovat laiskoja, itsekkäitä ja SADISTISIA.

En usko, että he tajuavat olevansa sadistisia. Olen nähnyt, kuinka naapurin mamma on opettanut lapsenlapsilleen sadistista mentaliteettia ja toisaalta hän puhuu odotuksistaan poikien suhteen, jotka eivät ole mitenkään realistisia sadismin kanssa. 

Vierailija
46/48 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaisen vihamielisen kohtelun äärimmäinen tulos:

Joanne Dennehy: The Making of a Serial Killer | Real Crime https://youtu.be/7hINekAvgwA?si=mh1O6IrFCnkqMYYR 

ONko tuossa POIKALAPSIHULLU?

Vierailija
47/48 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä kutsutaan kasvatukseksi. Kun lapsi oppii mitä ei saa tehdä ja mitä saa tehdä kieltojen määrä vähenee. Toki jos haluaa kasvattaa rikollisia ja yhteiskuntakelvottomia yksilöitä niin ilman kieltoja niitä tulee.

Noista mikään muu kuin vieraalla sohvalla seisominen ei ole mitenkään haitallista.

Muistan kun itse harjoittelin sohvalla päälläseisomista. Onneksi sain ja omatkin ovat todella saaneet. 

Vierailija
48/48 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sohvalla ei saisi seistä? Kyllä omamme saa. Hyvää tasapainoharjoitusta ja eikä muutenkaan ole elämä niin vakavaa.

Kotona saa seisoa vaikka päällään, ulkona lapselle opetettava tapoja, ehdottomasti😁Näin lapsesta kasvaa ihminen.