Miksi ihmisiä ahdistaa sinkkunaisten seksielämä?
Esim tuo Vuohijoki -case. Miksi ihan tuntemattomia miehiä raivostuttaa jos nainen on harrastanut seksiä useiden kanssa.
Minua taas eron jälkeen kytätään kaikkialla, taloyhtiössä, kaveriporukassa, töissä. Kaikki haluaa tietää onko miesseikkailuja.
Miksi?
Kommentit (44)
Niin ihan varmasti alkaa ärsyttään tuollainen osa, vaan en tiedä miltä minun pitäisi tuntea tosta kaikesta: no mutta toivon ainakin sulle täällä
jotain hyvää ehkä, vai jotain ihan muuta? En tiedä.. (on aika ärsyttävää edes vähän ajatellakkaan tota.)
Vierailija kirjoitti:
Siksi koska partamaureja ja persuínceleitä häiritsee se, että nainen ei anna heille, mutta antaa jollekin hyvännäköiselle, mukavakäytöksiselle pitkälle miehelle. Sitten postataan typeriä meemejä siitä miten naiset "h..ria" jne. netti täyteen.
Se on joka maassa sellaista kitkerien oikeistolaisten harjoittamaa vahtimista ja kyttäämistä. Tyytyvät itse omaan käteensä ja ovat vihaisia sekä naisille että hyvännäköisille miehille. Käyttävät kaiken aikansa netissä vihapuheen suoltamiseen naisia ja vähemmistöjä kohtaan.
Hyvä, että mies voi näyttää Vasemmistoliiton puoluekirjaa ja saa tarpeensa tyydytetyksi; kasvaa pituutta ylä- ja alapäästä ja kasvojen luusto ja hiusraja muokkautuu. Sen jälkeen mieheen aletaankin liittää hyviä luonneominaisuuksia, kun ulkonäkö miellyttää.
Kannattaisi varmaan opettaa miehille tuo kikka, mikä saa naiset jakamaan huomionsa tasaisesti miesten kesken.
Koska meidän panomme on varatattuja..
Useimmat ärsyyntyjät ja huorittelijat persuja.