Mistä pusikosta näitä lippalakkimiehiä tulee?
Olen ihmetellyt, miksi aikuiset miehet käyttävät lippalakkeja kuin pikkupojat kaikkialla: sisätiloissa, ravintoloissa ja jopa ravintolassa syödessä. Kukaan heille ei ole tainnut kertoa, että hyviin tapoihin kuuluu, ettei sisätiloissa päähinettä käytetä.
Kommentit (67)
Vierailija kirjoitti:
Minun lippis maksoi 125 euroa. Ja se tekee minusta suomiakkojen mielestä pikkupojan? :DDD
HUUTONAURUA!!! :DDDDd
Lippikset ovat hienoja. M25
Vain tyhmä maksaa pikkupoikien lippiksestä 125 euroa. Kukaan aikuiseksi kasvanut mies ei lippiksiä käytä. Ne on helvetin naurettavia.
Vierailija kirjoitti:
En alistu turhiin sosiaalisiin normeihin kuin ajattelukyvytön lammas.
Ei tässä ole kysymys sosiaalisista normeista, vaan siitä, miten tyhmältä lippikset näyttävät. Voit toki rikkoa sosiaalisia normeja muutenkin - laittamalla tutin suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Ootko 100 vuotias?
En, mutta epäilen sinun olevan epävarma teini.
Ns. hyviä tapoja (mitä ne sitten ovatkaan) voi noudattaa tai olla noudattamatta. Noudattamatta jättäminen ei ole mikään rikos. Siinähän sitten valitat. Mitään muuta et oikeastaan voi tehdä.
Se on huvittavaa, miten kaljut miehet yrittävät peittää kaljua päätään lippalakilla. Todella paljon miehekkäämmältä mies näyttäisi ilman sitä lippistä. En kyllä lähtisi seurustelemaan kenenkään lippalakkimiehen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Minun lippis maksoi 125 euroa. Ja se tekee minusta suomiakkojen mielestä pikkupojan? :DDD
💀 Vai että ihan 125 euroa maksoi. Ja just toi henkinen pikkupoikuus korreloi sen räppikattilan käytön kanssa
Vierailija kirjoitti:
Housut on kuitenkin jalassa?
Vierailija kirjoitti:
Amerikkalaisilta kopioitua käytöstä. Nuorilla lisäksi lökäpöksy olohousut, huppari ja vielä se huppu siihen lippiksen päälle, kun muuten ahdistaa.
Minä käytän kesäisin verkkareita, ohutta hupparia ja lippistä ulkotöissä ja muutenkin ulkoillessa. Eivät kiristä ja suojaavat hyvin auringon porotukselta, ei kiinnosta ihosyöpä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan joltain itäsuomalaiselta bensalenkkarilta. Vielä harmaat collarit niin viikonlopun menot on teboililla.
Miksi solvaat meitä itäsuomalaisia miehiä? Oletko kateellinen, kun meillä vuokrat on n. 400 euroa, niin jää rahaa matkustaa joka vuosi jopa kaksi kertaa Japaniin? :) M25
Montako kertaa olet käynyt oopperassa?
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ihan joltain itäsuomalaiselta bensalenkkarilta. Vielä harmaat collarit niin viikonlopun menot on teboililla.
Mikä vika? Mikä sinä olet tuomitsemaan toisia ihmisiä?
Enemmän olen ihmetellyt näitä sandaalimiehiä, mistä niitä tulee ?
Suomalainen mies on moukka, jolle äiti ei ole osannut opettaa tapoja. Joten mitä tämä kertoo suomimammoista???
Kyllä ne tavat yleensä kotoa opitaan!!
Suurin osa suomalaisista on nykyään lihavia ja epäsiistejä turjakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vika? Mikä sinä olet tuomitsemaan toisia ihmisiä?
Ei mikään vika. Miksi otat sen tuomitsemisena?
Vierailija kirjoitti:
Ei alistu sosiaalisiin normeihin = juntti.
Mutta kun nepsy, niin ei opi käytöstapoja. Mamma nostaa rahaa disgnoosisista, pitää vaan riehua enemmän, niin rahaa tulee.::)))
Vierailija kirjoitti:
Tollo muotilammas maksaa lippalakista noin paljon.
Vierailija kirjoitti:
Enemmän olen ihmetellyt näitä sandaalimiehiä, mistä niitä tulee ?
Mukavampi on Eurooppaa kohti kumiveneellä soudella sandaalit jalassa, jotkut talvikengät jalassa jos joudut uimaan, saattaa jäädä kela-gold haaveeksi vain.
Täytyykin laittaa lippis, tennissukat ja sandaalit sekä vyölaukku valmiuteen, kesä tulloo.
Kapitalismissa pitää maksaa asioista. Hattu pois, niin saa alennusta aterioihin.
Asioista voi sopia rahalla kapitalismissa. Kommunismissa on pukupakko kuten p-kortsun valtiossa.