Rahattomuus
Ne jotka sanovat että raha ei tuo onnea puhuvat täyttä potaskaa.
Aina jos olen työtön ja köyhä niin joudun vetämään masennuslääkkeitä rahan vähyyden takia. Sitten kun olen töissä ja käteen jää tonni niin ei masenna yhtään. Muuten ei kiinnosta työkaverit tai ihmiset ylipäätään mutta kun RAHAA saa niin se pitää mielen kunnossa.
Taas vedettävä nappeja huoh. Toivottavasti työllistyn pian. Lottokin vetämässä mutta siitä tuskin mitään saa.
Kommentit (54)
Minulle ainakin raha on tuonut paljon onnea. Rahattomuus ja vähärahaisuus on tuonut aina paskan fiiliksen ja lyönyt kaikki ovet joka suuntaan lukkoon.
Sain syksyllä kokoaikaisen työn ja olen todella onnellinen ettei tarvitse tukiaisia hakea. Palkka ei ole häävi mutta en ole kenenkään holhouksen alla. Mitään tukia en hae enkä saa. Te toimiston typerät soittelut ja 4 työpaikan pakko hakemiset ovat nyt historiaa. On mahtavuutta seistä omilla jaloillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vuosittain aika monet menestyneet ihmiset tekevät itsemurhan.
Masennus ei ole mikään on-Off systeemi, mikä riippuu rahasta. Masennus on vakava sairaus eikä parane rahalla.
Hyvin vähissä tuollaiset tapaukset Ja rahalla todellakin saa hoitoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulle ainakin raha on tuonut paljon onnea. Rahattomuus ja vähärahaisuus on tuonut aina paskan fiiliksen ja lyönyt kaikki ovet joka suuntaan lukkoon.
Sain syksyllä kokoaikaisen työn ja olen todella onnellinen ettei tarvitse tukiaisia hakea. Palkka ei ole häävi mutta en ole kenenkään holhouksen alla. Mitään tukia en hae enkä saa. Te toimiston typerät soittelut ja 4 työpaikan pakko hakemiset ovat nyt historiaa. On mahtavuutta seistä omilla jaloillaan.
Tämä on kyllä ihana tunne. Saan noin 150e enemmän kuin työttömänä mutta maksan itse elämäni ja kulut eikä kukaan kyttää menoja sekä tuloja.
Joskus työttömänä siivosin ihmisten koteja 20e/siivous ja jo tuo kahenkympin seteli nosti hymyn huulille ja varsinkin koska se oli itse ansaittu
Minua taas ahdistaa ajatus työnteosta. Tarkemmin sanottuna ei työn tekeminen, töihin meneminen, palkan ansaitseminen ja itsensä elättäminen vaan pomo ja työkaverit. Niitä en voi valita. Siksi olen mieluummin työtön ja elän minimituella. Tämänkin palstan työttömiä haukkuvat ovat saaneet päättämään että koskaan ikinä en enää tuollaisten kanssa töitä tee. IKINÄ! Kun eivät osaa käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Minua taas ahdistaa ajatus työnteosta. Tarkemmin sanottuna ei työn tekeminen, töihin meneminen, palkan ansaitseminen ja itsensä elättäminen vaan pomo ja työkaverit. Niitä en voi valita. Siksi olen mieluummin työtön ja elän minimituella. Tämänkin palstan työttömiä haukkuvat ovat saaneet päättämään että koskaan ikinä en enää tuollaisten kanssa töitä tee. IKINÄ! Kun eivät osaa käyttäytyä kuin aikuiset ihmiset.
Joo ei kyllä houkuta tämän palstan työssäkäyvien seassa tehdä töitä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene kuntouttavaan tai työkokeiluun jos töitä ei saa. Niistä tulee melkein 200e ekstraa, mulla parani mieli jo noin pienestä summasta.
Mihin kannattaa mennä työkokeiluun? Joka paikassa kohdeltu kuin roskaa palkkatyössä olevien taholta
Ei mihinkään. Joka paikassa työntekijät hermostuu työkokeilijoihin.
Vierailija kirjoitti:
Mutta onhan töitä missä voi työskennellä yksin. Esimerkiksi lomittaja, postinjakelu, rappusiivous (ylipäätään siivous), varastollakin saa välillä olla aika omissa oloissaan.
Kannattaa näihin töihin yrittää.
Ei raha onnelliseksi tee mutte helpottaa kummasti monia asioita.
Rahattomat päivät stressaavat, onneksi pakastan niille päiville ruokaa. En taaskaan voittanut mitään lotossa. Viime vuonna 10e, en lottoa joka viikko.
Mikäli oikein tulkitsin kaaviota, jos henkilö on ns. lähtökohtaisesti onnellinen, lisäraha tuo lisäonnellisuutta ainakin liki miljoonan dollarin vuosituloihin astikka? Korjatkaa fiksummat, mikäli tulkitsin erheellisesti!
Raha ei tuo onnea mut se helpottaa laskujen maksamista.
Sehän onkin mielenkiintoinen masennus, joka lähtee rahalla. Harva sairaus lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Raha ei tuo onnea mut se helpottaa laskujen maksamista.
Olis raha mukava olla taskussa että voisi viedä autokin korjattavaksi kun vikavaloshow valaisee kojelautaa.
Mihin kannattaa mennä työkokeiluun? Joka paikassa kohdeltu kuin roskaa palkkatyössä olevien taholta