Voi kun olisi joku aikuinen Aleksanteri Kivimäen asenneongelman hoitanut joskus, niin tätä farssia ei olisi päässyt tapahtumaan
Haastattelusta huokuu sellainen olen kaikessa oikeassa -asenne
Kommentit (17)
Alexin status on tällä hetkellä syytön, vaikka mammaa kuinka kiukuttaisi...
Vapaan kasvatuksen tulosta. Lapsi saa läpi oman tahdon aina.
Ei sosiopaatille kukaan mitään mahda.
Vierailija kirjoitti:
Hän on ilmiselvä asperger. Täysin eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hän on ilmiselvä asperger. Täysin eri asia.
"Diagnoosini" on yhtä hyvä kuin sinun.
Huippuälykkään ollessa vähänkään kärkäs alkaa vähä-älyisillä ylimielisyys syytökset. Aina sama tarina. Edward Witten nähdään myös ylimielisenä vain koska itse ollaan verrattavasti hädin tuskin ameban tasolla.
Ap on terapiassa ravaava hullu vanhapiikavela😆🤣
Aspergernuoren äitinä tulee kieltämättä tutunoloiset vibat Kivimäestä. Paljon samoja ilmeitä ja asentoja kuin Aspergerpojallani, puheäänessäkin samoja piirteitä.
Vierailija kirjoitti:
Huippuälykkään ollessa vähänkään kärkäs alkaa vähä-älyisillä ylimielisyys syytökset. Aina sama tarina. Edward Witten nähdään myös ylimielisenä vain koska itse ollaan verrattavasti hädin tuskin ameban tasolla.
Tämä tyyppihän ei ollut edes älykäs. Melko tavantahvo.
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, millä perusteella huippuälykäs? Ei tuo "hakkerointi" paljon vaatinut, kun mitään suojauksia ei ollut. Ihan perusjuntti vaimonhakkaaja.
Vierailija kirjoitti:
Aksu taas av-mammojen helmoihin piiloutuva karkuripelkuri. Tännekö sitä piti pakoon tulla?
On jäänyt jo useamman kerran kiinni hakkeroinnista. Ei oikeasti ole, niin älykäs kuin kuvittelee. Jättää liikaa jälkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, millä perusteella huippuälykäs? Ei tuo "hakkerointi" paljon vaatinut, kun mitään suojauksia ei ollut. Ihan perusjuntti vaimonhakkaaja.
Ainakin fiksumpi kuin tämä pulju joka jätti suojaukset tekemättä.
No, yksi esimerkki siitä miten aikainen puuttuminen olisi voinut pelastaa tältäkin.
Mutta ei. Aina ja koko ajan annetaan asioitten liukua siihen asteeseen että Houston, meillä on ongelma.
Asiassa kuin asiassa, näin menee.
Ja sitten kai "säästetään".....
Vierailija kirjoitti:
Aksuko näitä ilmiantajaterapiomummoh**rahymiö aloituksia täällä tehtaileekin?
ole huoleti poika tulee tapaamaan monia aikuisia jotka todella opettaa tapoja
Hän voi myös olla syytön, joten ei kannata lipasta ennenkuin tipahtaa.Jotenkin hataria nuo todisteet joita löytynyt.