En voisi koskaan seurustella miehen kanssa, joka polttaa tupakkaa eli kaikki elämäni miehet on olleet savuttomia!
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin luulin, mutta ihastuin ja rakastuin tupakoivan mieheen. Ei voi mitään.
Miten tuo on mahdollista, kun mieshän ramppasi tupakalla monta kertaa jo ensimmäisten treffien aikana?
Mahtoi sinulla olla 90luvulla vaikeaa baareissa kun kaikki polttivat sisällä.
Vierailija kirjoitti:
haha. Mulle olisi sulle neiti narsisti pari sanaa. Ei kiinnosta. hehe, lol
Sehän on täydellistä, kun kumpikaan ei ole toisesta kiinnostunut. Ihan turhaan haukut toista narsistiksi.
Kyllä voisit, kuka vaan voi seurustella ihan kenen kanssa vaan. Mikään ei tee siitä fyysisesti mahdotonta.
Vierailija kirjoitti:
Minkä vuoksi tällaisia aloituksia tehdään? Jos ap ei voi sietää tupakan hajua, so what?
Mitä se muita liikuttaa?
Tuhkakuppisuu bongattu!
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voisit, kuka vaan voi seurustella ihan kenen kanssa vaan. Mikään ei tee siitä fyysisesti mahdotonta.
Kyllä tekee, jos hajun takia ei voi olla toista metriä lähempänä.
Ei oo ongelma tupakanhaju, ja jotenkin se on jopa kotoisa, kun lapsuudenkodissa poltettiin. Itse en polta.
Muistan, että ainakin 80-luvulla poltettiin vielä työpaikalla sisälläkin. Itse en polttanut, mutta olin pomoni kanssa samassa huoneessa työskentelemässä ja hän poltti jopa useita savukkeita tunnissa. Ei se minua haitannut.
Vierailija kirjoitti:
Mahtoi sinulla olla 90luvulla vaikeaa baareissa kun kaikki polttivat sisällä.
1) Me emme kaikki ole täällä 50+ eli osa meistä ei käynyt baareissa 90-luvulla.
2) Aika moni ihminen ei ylipäätään käytä vapaa-aikaansa räkälöissä pyörien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kaikki elämäni miehet"
Juuh jooh, live, love laugh lorttoilua
V ituttaako kun oma saldo 0/3?
Onko sulla millanen perseenreikä?
Kyllä se tehtävänsä hoitaa, mutta en ole ihan yhtä fiksoitunut siihen kuin sinä.
Onko sulla millanen perseenreikä?