Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ja MITEN TEHTYNÄ paras kaupan hampurilainen, onko mitään kelvollisia tarjolla?

Vierailija
22.02.2024 |

Kysyjä tehnyt vain mikrossa noita halvimpia mutta yleisesti tykkää hampurilaisista.

Mikä paras kaupan purilainen ja miten tehtynä, mikrossahan sämpylä helposti kovettuu?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vaan, airfryerissä

Vierailija
2/9 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuniin eines jauhelihapihvejä ja paahtooleivön viipaleita, helppo peltiruoka josta koostaa hampurilaisia. Sipulia ja salaatinlehtiä lisäksi, suolakurkkua ja ananasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itse. Ei ole vaikeeta. Valitset mieleisen tuoreen sämpylän tai leivän. Ostat hyvää jauhelihaa, maustat suolalla ja pippurilla, muotoilet pihviksi ja paistat. Lisukkeet voit päättää oman mielen mukaan.  Halvalla tää ei tule, mutta hyvää on. 

Vierailija
4/9 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saat sämpylät muka mikrossa kovettumaan, provo olet?

Vierailija
5/9 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teet itse. Ei ole vaikeeta. Valitset mieleisen tuoreen sämpylän tai leivän. Ostat hyvää jauhelihaa, maustat suolalla ja pippurilla, muotoilet pihviksi ja paistat. Lisukkeet voit päättää oman mielen mukaan.  Halvalla tää ei tule, mutta hyvää on. 

Samaa mieltä ja pihvejä voi tehdä useamman pakkaseen, niin saa nopeasti pihvin jäisenä paistetuksi. Kauli jauheliha ohuenohuiksi pihveiksi ja laita pihvien väliin voipaperia ja pakasta. 

Vierailija
6/9 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti paras on Naughty brgrin juustoburgeri! Ainakin k-kaupoista löytyy useimmista. 

Vierailija
7/9 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten saat sämpylät muka mikrossa kovettumaan, provo olet?

Jos on liian kauan mikrossa, sämpylästä tulee sellainen nahkea/sitkeä, mihin ei edes hampaat pysty. 

Vierailija
8/9 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paistinpannulla oon paistanut joskus, lisännyt esim kananmunaa, ananasta.. airfryer on nykyään erinomainen vaihtoehto. Tosi helppo tehä myös itse kun ostaa jauhelihan, ei tartte lisäillä mitään korppujauhoja tms, pihvin muotoon vaan ja fryerii 

Vierailija
9/9 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti paras on Naughty brgrin juustoburgeri! Ainakin k-kaupoista löytyy useimmista. 

Suositus täältäkin! Ja on tuhti! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kuusi