Eurooppalainen valtio ilmaissut halunsa liittyä Venäjän federaatioon
Vinkki, ei ole Suomi.
Pitäisikö tämä maa vallata ettei Venäjä saa lisää maata Euroopan sisällä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Transnistriaan on Reutersin mukaan sijoitettu noin 1 700 venäläissotilasta.
Transnistria on Moldovasta irtautunut alue Ukrainan länsipuolella. Se on julistautunut itsenäiseksi, mutta mikään maa ei ole tunnustanut sitä. Alueella asuu noin 440 000 ihmistä.
Meneekö Venäjä tuonnekin "pelastamaan" eli tappamaan venäläismielisetkin?
Venäläismieliset varmasti mielellään otetaan tervetulleiksi omien joukkoihin Venäjän näkökulmasta. Se on sitten eri asia, että se ei välttämättä ole hyväksi heille itselleen pitemmällä aikavälillä, ja voivat päätyä sotimaan ex-maanmiehiään vastaan Moldovassa tai sitten Ukrainaan, tms. tai pudota ikkunasta, jos ovat jostakin asiasta väärää mieltä hallinnon mielestä.
Aika hyvin menee, jos haluaa liittyä Putinin valtakuntaan.
Huom. Sarkasmivaroitus
Vierailija kirjoitti:
Miksi media vaikenaa niistä itä-ukrainan venäläisistä jotka myöskin haluavat liittyä venäjään? Niistä jotka vihaavat Eurooppaa ja ukrainaa. Miksi Zelenskyi haluaa pitää niistä kiinni?
Yleensä minä en keskustele idioottien kanssa, kuten sinne, mutta tällä kertaa esitän sinulle kysymyksen.
Samalla logiikalla: No minkä helvetin takia sitten venäjä koittaa liittää itseensä maita jotka ei halua olla venäjän kanssa missään tekemisissä. Minä takaan ja lupaan henkilökohtaisesti tehdä heti sen mitä pitääkin, jos kuulen yhdenkin russakan koittavan täällä järjestää jotain vastaavaa mitä russakka on tehnyt Ukrainassa ja muissa maissa. Seuraa välitön sauna taakse vienti eikä silloin puhu muu kuin kirves.
Russakka on aivopesty ja tyhmä kuin saapas kun se hakkaa päätään seinään, sukupolvesta toiseen.
Transuststirinistia, neva hööt.ei se kai oo kuningaskunta oisko prinsessakunta?
Vieläkö tämä ketju on elossa? Vaikka tämä on pelkkää pietarin trollin kännisekoilua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi liittyä myös
Mene kuule itse sinne. Mene tuosta itärajan yli ja liity.
Siell on juopon lysti olla, Tuonen herran vainiolla, kaitsea Tuonelan karjaa.
Mikset itse muuta Yhdysvaltoihin? Antaa meidän suomalaisten olla osa Venäjää koska siellä olemme suurimman osan historiastamme olleet.
Putinistin historiaa. Ruotsia n. 800 vuotta, Venäjää 100 vuotta ja sitten siitä äkkiä eroon.
Ei tainnut olla 800 vuotta, ennemmin reilut 600. Mutta muuten olen samaa mieltä.
1100-luvulta 1800-luvun alkuun, siis noin 700 vuotta. Se on suurin
Suomen alueen historia alkoi kun tänne tuli ihmisiä. Ei vasta kun Svedut riistivät alueen itselleen.
Venäjä on hienoa maa mutta siellä asuu enimmäkseen imbesillejä johtajanaan bakteerikammoinen debiili. Maailmasta löytyy enää yksi parempi paratiisi ja se on tietty Pohjois-Korea, jota Venäjä on kovaa vauhtia saavuttamassa, njet problem, hik.