Eurooppalainen valtio ilmaissut halunsa liittyä Venäjän federaatioon
Vinkki, ei ole Suomi.
Pitäisikö tämä maa vallata ettei Venäjä saa lisää maata Euroopan sisällä?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi liittyä myös
Mene kuule itse sinne. Mene tuosta itärajan yli ja liity.
Siell on juopon lysti olla, Tuonen herran vainiolla, kaitsea Tuonelan karjaa.
Ei, eurooppalainen valtio EI ole ilmaissut haluaan liittyä muualle kuin EU:öön. Kyseessä on Moldovan venäläiset, jotka ovat muuttaneet alueelle Venäjän taloudellisella tuella (ja ilmeisesti pakollakin).
Sama riski on edessä kaikissa maissa, joissa on Venäjän kansalaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi liittyä myös
Mikset itse muuta Yhdysvaltoihin? Antaa meidän suomalaisten olla osa Venäjää koska siellä olemme suurimman osan historiastamme olleet.
Putinistin historiaa. Ruotsia n. 800 vuotta, Venäjää 100 vuotta ja sitten siitä äkkiä eroon.
Mietinkin että milloin venäjä tekee jotakin transnistrialle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi liittyä myös
Putinin hallinto Jakaa kansan pahemmin kuin mikään taho nykyaikana.
Näinkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi liittyä myös
Mikset itse muuta Yhdysvaltoihin? Antaa meidän suomalaisten olla osa Venäjää koska siellä olemme suurimman osan historiastamme olleet.
On nyt jäänyt historiat lukemati. Suomi oli Venäjän autonominen alue 1809-1917. Ennen vuotta 1809 Suomi kuului Ruotsiin olikohan 300 vuotta. Laskee siitä.
Toisaalta tuo viesti, johon tässä vastaan, ei ole suomalaisen kirjoittama. Kukaan suomalainen ei halua, että Suomi on osa venäjää. Ei kukaan. Tiedoksi sinne pietarin trollitehtaalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi liittyä myös
Sorge mutta Suomen hallitus on surkeampi kuin Putinin hallinto joten kannatan liittymistä Venäjään. Jakaa kansan pahemmin kuin mikään taho nykyaikana.
Ihan sama vaikka EK ja hallitus tekisi meistä kaikista palkansaajista orjia 4 euron tuntipalkalla ilman mitään mahdollisuutta lomiin niin silti olemme suomalaisia ja puolustamme Suomea ja kannatamme hallitusta kuin Venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi liittyä myös
On nyt jäänyt historiat lukemati. Suomi oli Venäjän autonominen alue 1809-1917. Ennen vuotta 1809 Suomi kuului Ruotsiin olikohan 300 vuotta. Laskee siitä.
Toisaalta tuo viesti, johon tässä vastaan, ei ole suomalaisen kirjoittama. Kukaan suomalainen ei halua, että Suomi on osa venäjää. Ei kukaan. Tiedoksi sinne pietarin trollitehtaalle.
Ano Turtiainen?
Janus Putkonen?
Johan Backman?
Ilja?
Jne. Älä valehtele
Vierailija kirjoitti:
Milloin persujen Äkäslompolo liittyy myös tai Turtiaisen Juva?
Se olisi varmasti unelma persuille koska sitten he voisivat keskenään leikellä tukia toisiltaan niin paljon kuin sielu sietää. Ja toteuttaa unelmiaan kaikin tavoin. En nyt viittaa Anoon tässä tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi liittyä myös
Emme suurinta osaa historiastamme. Olimme osa Ruotsia ennen Venäjään kuulumista. Olimme Ruotsin köyhä, itäinen osa monta sataa vuotta.
Tykkään kaikista tuon artikkelin passiivisaggressiivisista lainausmerkeistä :D "kansan tahto"
Minä haluaisin liittyä Ralph Fiennesin kanssa pyhään avioliittoon ja yhytä hänen kanssaan usein.
Transnistria ei ole ap mikään EU valtio.
Vierailija kirjoitti:
Transnistria ei ole ap mikään EU valtio.
Tunnistatko mikä ero on eu:lla ja Euroopalla? Oletko saanut koulutuksen Yhdysvalloissa? Uskon sen kun tietämyksesi on samalla tasolla jenkkien kanssa.😂
Transnitria on samanlainen kuin Itä-Ukrainassa oli Donestkin tasavalta. Kapinallinen, Venäjän tukema "valtio".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi voisi liittyä myös
Emme suurinta osaa historiastamme. Olimme osa Ruotsia ennen Venäjään kuulumista. Olimme Ruotsin köyhä, itäinen osa monta sataa vuotta.
Venäläisten sorron alla, kostivat hirveällä tavalla Ruotsin vallan päätyttyä ison vihan aikana. Tosi viheliäinen paikka olla ja elää kaikilla venäjän naapurimailla. Ainainen pelko prsiissä, että millä tekosyyllä tällä kertaa.
Milloin persujen Äkäslompolo liittyy myös tai Turtiaisen Juva?