Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole Levillä matkailu tarkoitettu köyhille hiihtolomien aikaan

Vierailija
22.02.2024 |

https://www.is.fi/matkat/art-2000010241917.html

Ihan poskettoman kallista perheelle, jos laskettelemaan meinaa. Ja jos vielä vuokraa sukset.. 

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhät tuskin on kohderyhmää millekään matkailualan toimijalle. 

Siksi tunturit pitäisi kansallistaa.

Jokaisella on täysi oikeus liikkua tunturissa jos niin haluaa. Myös hiihtokeskuksessa. Mutta siitä pitää tietenkin maksaa jos haluaa käyttää hissiä.

Vierailija
82/86 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perheille tarkoitettukaan.

Gangbangiä ja ryhmäpanoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedetään. Emme ole talviurheiluihmisiä. Lapset joskus kyselevät, miksi me aina lähdemme Kanarialle tmv. hiihtolomalla, kun luokkakaverit menee Leville. On sanottu, että ollaan köyhempiä ja ei tykätä talvijutuista. Sää on ikävä ja päälle en itse laskettele. Hiihtää voin pakon edessä. Mies ja lapset voi käydä rinteessä, mutta ei mieskään välitä laskettelusta oikeasti. Ts. superkallista ja ei ole mitään kiinnostusta. Mieluummin halvemmalla lämpimään.

Autolla Lappiin 30€, hissilippu muutaman kympin.

Matka etelään, alkaen 1000€ per naama. 

Jaa kummanhan ottais

Itse olen lomaillut perheen kanssa Ruotsin lapissa. Siellä löytyy kohtuulliseen hintaan ihan hienoja mökkejä. Suomessa pääsisi samalla rahalla korkeintaan johonkin vessattomaan aittaan.

Vierailija
84/86 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ulkomaan turisteilta kusetetaan lasi iglusta 500 eur/yö

Mitä kusetusta se on kun ihmiset itse haluaa yöpyä lasi-iglussa? Siis ihan vapaaehtoisesti. Ei niihin ketään pakoteta.

Vierailija
85/86 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuisille ehkä sopisi. Kaikki lapset eivät halua hiihtää tai olla kylmässä kauaa. Laskettelusta pitäminen riippuu henkilöstä. Entä jos jää jumiin hiihtohissiin ja roikkuu pää alaspäin? Eikö se ole hieman vaarallista. Entä rinneonnettomuudet.

Niin? Oliko tässä olevinaan joku pointtikin?

Vierailija
86/86 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne yrittää tehdä vuoden tilit muutamassa kuukaudessa, mutta rajansa ryöstöhinnoillakin. 

Raja on ilmeisen kohdallaan kun joka paikkaan on jonoa. Hintoja voisi nostaa sellaisiksi, että jonoa ei synny mutta kapasiteetti on kuitenkin käytössä. Näin ne oilla on varaa saavat rahoilleen kunnon vastineen.

Toisaalta yrittäjälle on oikeastaan parempi, että saavat rahaa siitä kun ihmiset kuluttaa lipoujasn jonossa. Siitä ei tule kuluja kuten hissin pyörittämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi