Apua! Vaihdettiin tinder-miehen kanssa numerot, laitoin hänelle whatsappia muttei vastaa?
Ollaan siis nähtykin jo. Hänellä luki whatsapin kohdalla se: I am using whasapp ja hänen kuva oli siinä. Mutta sitä viimeksi paikalla - juttua ei näy. Senhän voi muutenkin piilottaa. Mutta onkohan edes saanut viestini? Kaksi harmaata väkästä näkyy että viesti on toimitettu. Voiko olla että käy vain harvoin whatsapissa? Vai pitäisikö mun vielä laittaa tinderissä viesti että hei laitoin whatsappia
Kommentit (32)
Laita viesti panettaa, suostun kaikkeen.
En voi uskoa että olisi ghostannut! Ei hän ole sellainen. Hän on mukava ja kunnollinen ja meillä oli kivaa. Jotain muuta on nyt sattunut.
ap
Jos on numero niin voit myös soittaa
Voisiko olla että ehti lukea viestin mutta tuli muuta tekemistä ja ei pystynyt vastaamaan? Ja sitten ehkä unohti että pitäisi vastata. Mulle käy joskus näin mutta yleensä vastaan viimeistään samana päivänä.
Jos et ole trolli niin suosittelen tutustumaan läheisriippuvuuteen ja traumakemiasuhteisiin. Googlaa vaikka. Ei ole tervettä koukuttua noin nopeasti ja voimakkaasti. Pidä itsekunnioituksesi rippeet ja unohda koko tyyppi.
Odottaisin viikon vastausta. Se on minulle normaali vastausväli. Jos joku laittais samana tai seuraavana päivänä "mikset vastaa" -viestin, niin pitäisin sitä ihmistä epävarmana ja rasittavana.
Vierailija kirjoitti:
Miten kauan pitää odottaa että laitan tinderissä viestin että huomasitko viestini? En halua vaikuttaa panikoivalta.
ap
ainakin 3 sekuntia pitää odottaa. 5s päästä kirjoittaisin jo av palstalle ja puolen minuutin päästä estäisin miehen, kun se sika ei vastaa
Vierailija kirjoitti:
En voi uskoa että olisi ghostannut! Ei hän ole sellainen. Hän on mukava ja kunnollinen ja meillä oli kivaa. Jotain muuta on nyt sattunut.
ap
Jos ei ollut puhetta whatsappista, laita vielä tavallinen tekstiviesti. Sen jälkeen älä viestittele enempää, ellei itse vastaa.
Toiset inhoavat noita viestisovelluksia, minulla on se vain pakosta.
Vierailija kirjoitti:
Trololol <<< Samaa mieltä .Aina kun aloitus alkaa :Apua,on työttömän yksinäisen Trollin aloitus.
Jos olette viestitelleet tinderissä, voit mielestäni siellä kysyä (aikaisintaan ehkä sunnuntaina!), että käytätkö wappia, kun et ole vastannut.
Ja ota myös huomioon, että mieskin voisi kysyä sinulta, että oletko laittanut viestiä tai aloittaa tekstiviestittelyn itseki, jos hän haluaisi kuulla sinusta.
Joten sinuna nyt unohtaisin miehen vähintään muutamaksi päiväksi ja keskittyisin muihin hommiin.
Mä olen jo puoli vuotta odottanut, että mun Tinder-deitti lukisi mun lähettämän wa-viesti. Siinä on vaan ne kaksi harmaata väkästä, eli viesti on mennyt perille, mutta ei ole luettu
Entä jos hän ei käytä whatsappia!? En tiedä käyttääkö
ap