Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis kuinka laiska pitää olla että ostaa jotain peruna-sipuli sekoitusta? Perunan ja sipulin leikkaamisen menee 2min ja 100 kertaa parempaa.

Vierailija
22.02.2024 |

Siis kuinka laiska pitää olla että ostaa jotain peruna-sipuli sekoitusta? Perunan ja sipulin leikkaamisen menee 2min ja 100 kertaa parempaa kuin vetinen  ja mauton sekoitus.

Kommentit (103)

Vierailija
41/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ostaa sipulinkin pilkottuna pakasteena eikä se maistu millekään. 😅

Kai joillain on niin kehittymätön makuaisti, että ruuan täytyy olla täysin mautonta?

Vierailija
42/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan nähdä, kun ap kuorii ja pilkkoo parikiloa perunoita kahdessa minuutissa ja sipulit vielä siihen päälle ja tietekin nekin ensin kuoritaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan hyvää ja joo olen laiska. Kiinni jäin vauvapalstan ahkeruuspoliisille :D 

Vierailija
44/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vikaa on laiskuudessa?

Vierailija
45/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Kokkaukseen (pussien availuun ja kerman kaatamiseen) menee 5 min ja uuniin. En kyllä tee tätä kovin usein, mutta lohi/kana kiusaus on meidän valmisruokamme. Terveellisempää kuin einekset, mutta melkein yhtä vaivatonta.

Vierailija
46/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ostaa sipulinkin pilkottuna pakasteena eikä se maistu millekään. 😅

Kai joillain on niin kehittymätön makuaisti, että ruuan täytyy olla täysin mautonta?

Ruokaa voi maustaa, vaikka sen tekisikin pakasteista.

Vierailija
47/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En just ko tuotetta käytä, koska ne on pahoja, mutta muu5n ainakin itse olen niin ylirasittunut,  että kaikki konstit on ok, millä vähän helpottaa arkea.

Vierailija
48/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki.

Vierailija
49/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

2 minuuttia kun kuorit perunat ja sipulin ja pilkot ne? 

Perunoita ei kuulu kuoria, siinä kuoressa on kaikki maku ja vitamiinit yms.

Ap

Riippuu ihan mitä niistä tekee. En mä ainakaan keittoon mitään kuoripottua laita enkä kuorineen tee siitä muusiakaan. 

Vierailija
50/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan nähdä, kun ap kuorii ja pilkkoo parikiloa perunoita kahdessa minuutissa ja sipulit vielä siihen päälle ja tietekin nekin ensin kuoritaan.

Perunoita ei kuulu kuoria ellet ole idiotti

Ap

Vierailija
51/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En just ko tuotetta käytä, koska ne on pahoja, mutta muu5n ainakin itse olen niin ylirasittunut,  että kaikki konstit on ok, millä vähän helpottaa arkea.

Ja kyse ei laiskuudesta, vaan että tekee muutenkin ihan liikaa ja jaksamisen rajoille.

Vierailija
52/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muuten ihan tutkittu juttu,  että vitamiinit ja ravinteet ei häviä mihinkään pakastuksessa. Joskus jopa päinvastoin esim. mustikassa. 

Vierailija
53/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta murtui käsi ja se oli kipsissä reilut kaksi kuukautta.

Silloin arvosti kaikkea mistä sai edes vähän apua arkeen. Kun ei edes nappeja saanut napitettua eikä tölkkiä avattua.

Vierailija
54/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että se näkyy 159/130 mittoina ja aneemisina ja aina kipeänä olevina lapsina. Noista osaprosessoiduista puolivalmispakasteista voisi jo tehdä lasun. Tiedän yhden perheen jossa syötiin pelkkää makaroonia koko lapsuus, kaikki lapset ovat sellaisia vähäverisiä kuivan kesän oravia vielä aikuisinakin. Ja edelleen aina kipeänä.

Vierailija
55/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran kokeillut: minulla meni 24 minuuttia siihen, että sain tehtyä saman verran peruna-sipulisekoitusta kuin mitä oli pussissa. Ei ole ihan nopeaa tuo hae tarpeet kellarista, pese, kuori ja pilko, vie lopuksi kuoret kompostiin. Vai mitä te laskette siihen valmistukseen?

Vierailija
56/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin piti AP:n keksiä uusi pakotus mummon muusi -jauheen tilalle. Kyllä, käytän perunasipulisekoitusta. Ja aion käyttää vastedeskin, miettien aina AP:ta <3

Vierailija
57/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidilläni on sormissa nivelrikkoa ja hällä menisi kyllä vähän enemmän kuin 2 minuuttia ja sen lisäksi saisi kärsiä kovista kivuista leikkauksen aikana ja sen jälkeen. Hän ostaakin juuri siksi perunasipulisekoituspusseja. Ostaa myös pakastettuja perunasiivuja ja valmista kermaperunaa (pakasteena senkin).

Vierailija
58/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perunankuorista lähtee kaikki vitamiinit kun ne keitetään. Ainoa mihin kuorin perunat on muusi ja sekin vain ulkonäkösyistä, kuorimuusi on aika karun näköistä.

Vierailija
59/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se että se näkyy 159/130 mittoina ja aneemisina ja aina kipeänä olevina lapsina. Noista osaprosessoiduista puolivalmispakasteista voisi jo tehdä lasun. Tiedän yhden perheen jossa syötiin pelkkää makaroonia koko lapsuus, kaikki lapset ovat sellaisia vähäverisiä kuivan kesän oravia vielä aikuisinakin. Ja edelleen aina kipeänä.

Ihminen lihoo, jos syö enemmän kuin kuluttaa. Ei siitä, että syö pakasteita tai puolivalmisteita. Lapsetkaan eivät tule niistä "vähäverisiksi". Pelkän makaroonin syöminen on sitten eri asia.

Vierailija
60/103 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikki.

Laiskuus on hyvä lahja kun sen oikein oivaltaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme