Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailumies perui jo kolmannen kerran viikonlopun tapaamisen

Vierailija
22.02.2024 |

Perui siis työkiireisiin vedoten. Olemme nähneet viimeksi yli kuukausi sitten. Sanoo saavansa viikonlopputöistä niin hyvää palkkaa, että ei halua kieltäytyä  En tiedä pitääkö paikkansa, vai onko jokin muu syy. Täytyy sanoa, että vahva red flag kyllä. Mutta enhän toki voi tietää, vaikka olisi taloudellisesti pakollista. Tekee siis paljon ylitöitä. Ei ollut aikanaan nuorena tällaisiakaan ongelmia ihmissuhteissa. Kohta lyön hanskat tiskiin. 

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"En nyt kyllä tiedä mitä tarkoitatte tällä tapailumiehellä?

Itse olen tällaisessa tapailu"suhteessa" ollut jo reilun 4 vuotta.

Meillä suhde perustuu täydelliseen vapaaehtoisuuteen. Ei edellytetä mitään, ei odoteta mitään. Teitysti jos tapaaminenon sovittu ja joutuu perumaan, e ilmoitetaan, mutta toinen osapuoli ei ala esittää vaatimuksia ja selityksiä.,

Meillä on myös täysi vapaus tavata muita jos sille tuntuu, mustasukkaisuutta ja omistushalua ei ole.

Yhdessäolo on puhtaasti hauskanpitoa, kevyttä seurustelua. Joskus käydään ulkona syömässä tai konserteissa tai risteilyllä.  Meistä kummallakaan ei ole vakikumppania, miehellä on 8 vuotta täyttävä poika jonka yh. hän on. Poika tapaa äitiään muttei mitenkään säännöllisesti. En yritä esittää hänelle äidin korviketta tms. olen vain  xxxx joka käy välillä kylässä ja jonka luona hänkin välillä isänsä kanssa käy. 

Yrit

Tuosta päätellen teillä ei ilmeisesti ole seksiä keskenänne. Yleensä, jos joku kuvailee suhdettaan, hän kyllä mainitsee (ainakin näin anonyymisti), onko seksiä. Teillä on hauskanpitoa (Linnanmäki?), seurustelua (kahvikutsut?), ulkona syömistä, konsertteja ja risteilyjä. Kuka noista selvän ottaa, mitä oikeasti tarkoitetaan?

Vierailija
42/51 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee perheellinen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain salailee. Mulla oli kans kokemus yhdestä ja lupaili asioita ja perui jatkuvasti. Osoittautui manipuloivaksi narsistiksi jälkeenpäin monien narsismipiirteiden lisäksi. Epäluotettava valehtelija. Lähde. 

Vierailija
44/51 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhee tyyppi. Ei ole kiinnostunut riittävästi sinusta kun tuollai tulee. Älä usko sen selityksiä. Niitähän noilla piisaa.

Vierailija
45/51 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti valehtelee. Hänelle ei myöskään näytä olevan hankalaa ensin nostaa sinussa odotuksia kivasta viikonlopusta ja sitten perua. En jatkaisi tapailua. Minulla oli orastava suhde kauan sitten ja mies häipyi aina viikonlopuksi Tampereelle pk-seudulta. Väitti menevänsä lapsiaan katsomaan. Tiukkaamisen jälkeen Mansesta löytyi vaimokin tältä ns. aikaa sitten eronneelta mieheltä. 

Kuulostaapa tutulta tuo tapaus. Kiinnostaisi tietää kuinka kauan tästä on aikaa. Kuvaus sopii erääseen jonka pyörityksessä olen itse valitettavasti ollut.

Vierailija
46/51 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle viikonloput on arvokasta vapaa-aikaa, jota en varaa oharien tekijöille. Sen verran arvostan itseäni ja vapaatani.

Tuo ukko puolestaan ei arvosta sua, koska pystyy tekemään noin helposti oharit. Eikö välitä siitä, että sun viikonloppusuunnitelmat menevät pieleen.

Vierailija
47/51 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oharimiehellä on puoliso jossain. Tai sitten vsan haluaa alistaa sua, että sä joudut pilaamaan sun viikonloput kun et voi suunitella muiden kanssa mitään.

Vierailija
48/51 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useat perumiset kertovat minusta nyt jotain negatiivista miehestä, vaihtoehtoja useita, mitkään ei järin hyvä. Tykkää tehdä rahakkaita viikonloppu- ja yövuoroja. Joo, miksipä ei, mutta jatkuvasti? Kuulostaa kovin rahan perässä menijältä ja/tai työnarkomaanilta.

Tai ne viikonlopputyöt on laatuaikaa perheen kanssa eli hänellä onkin vaimo ja lapset. 

Tai hän ei ole tarpeeksi kiinnostunut järjestämään aikaa kanssasi ja/tai on joku muukin tapailusuhde meneillään yhtaikaa. 

Haluatko tällaista? Kiltisti otat vastaan pettymyksiä ja yrität sumplia aikatauluja hänen kanssaan? Vai sanot, että oli kiva tutustua, mutten koe, että tämä riittää oikein enempään ja hyvää jatkoa sulle. 

Vierailija
49/51 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no ymmärrän, että sinkun on helppo ottaa ylitöitä, kun sitä on tarjolla. Asia voi olla ihan niin kuin sanoo.

Vierailija
50/51 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tack och adjö.

Ei tuo välitä. Tai jos välittää edes vähän, niin yrittää saada sinut takaisin.

Ei mies kauaa jaksa tapailla samaa, jos ei ole mitään sen enempää.

Vierailija
51/51 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ on niin helppo tekosyy ajan puutteelle. Minullekin sitä tekosyyksi kerrottiin ja silti ylitöitä ei tehnyt koskaan vaan lähti töistä aina ennen aikojaan. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä