Jessus tuo Sanna Ukkola on nolo
Uusin kolumni Sanna Marinista on kuin jonkun kateellisen ylĂ€koululaisen kirjoittama. đ eikö nyt aikuisella ihmisellĂ€ ole muuta kirjoitettavaa lehteen kuin tuollainen tĂ€ysin ilman mitÀÀn aihetta oleva avoin kadehtimistyrskĂ€ys. Suomessa kuitenkin tĂ€llĂ€kin hetkellĂ€ meneillÀÀn monenlaista mistĂ€ voisi kirjoittaa.
Kommentit (357)
PÀinvastoin, mielestÀni Ukkolan kirjoitus oli hyvÀ, osuva ja ajankohtainen. Juuri noita asioita olen itsekin ihmetellyt.
KyllÀhÀn Marin on ollut todella tyrkky ja lapsellinen vaikka ikÀÀkin on jo. Luulenpa, ettei tuo 'patsastelu' vetele kovin pitkÀÀn. Onko hÀnellÀ pitkÀkin soppari Tony Blairilla? EntÀ sen jÀlkeen?
Onko hÀnestÀ tulossa seuraava Matti NykÀnen, jolla on ikÀvÀ loppu?
TerÀstÀytyisi jo ja hoitaisi työnsÀ vastuullisesti. Nyt tuntuu, ettÀ työ tuo vain raamit ettei joudu työkkÀriin, vaan kuinka pitkÀÀn?
Miten joku voi olla noin sokea ettei tajua kuinka nolo Marin on? Hetki sitten oli vielÀ Suomen pÀÀministeri, nyt on lyhyessÀ ajassa ehtinyt tuhota kaiken poliittisen uskottavuutensa kiertelemÀllÀ seurapiireissÀ ja gaaloissa ja matkustelemalla ympÀri maailmaa. Ei tÀssÀ ole kyse siitÀ fanitatko Sanna Marinista, vaan siitÀ pystytkö ottamaan UltraMariinin vÀriset silmÀlasit pois ja nÀkemÀÀn totuuden. MinÀ tykkÀsin Mariinista tyyppinÀ, kun oli pÀÀministeri, mutta tÀhÀn nykyiseen touhuun olen pettynyt.
Ihan asiaahan tuo kirjoitti. Olen aina pitÀnyt Marinista ja hÀnen pÀÀttÀvÀisestÀ linjastaan mutta viime aikoina on egoshow-meininki ja ulkokohtainen "someloistokkuus" ollut aika lÀpinÀkyvÀÀ. Olen jopa tuntenut myötÀhÀpeÀÀ... Harmi. Perspektiivi hukassa?
Vierailija kirjoitti:
PÀinvastoin, mielestÀni Ukkolan kirjoitus oli hyvÀ, osuva ja ajankohtainen. Juuri noita asioita olen itsekin ihmetellyt.
KyllÀhÀn Marin on ollut todella tyrkky ja lapsellinen vaikka ikÀÀkin on jo. Luulenpa, ettei tuo 'patsastelu' vetele kovin pitkÀÀn. Onko hÀnellÀ pitkÀkin soppari Tony Blairilla? EntÀ sen jÀlkeen?
Onko hÀnestÀ tulossa seuraava Matti NykÀnen, jolla on ikÀvÀ loppu?
TerÀstÀytyisi jo ja hoitaisi työnsÀ vastuullisesti. Nyt tuntuu, ettÀ työ tuo vain raamit ettei joudu työkkÀriin, vaan kuinka pitkÀÀn?
Marin sponsas juuri Juttaakin 50 000 eurolla, ett silleen menestynyt demari tekee. Persuissahan menee niin, ettÀ kun joku tuplatri kirjoittaa niille kiihottavan pamfletin, joka saa tyrmÀyksen ja rahat peritÀÀn takaisin, niin persut kÀÀntÀÀ selkÀnsÀ. Eka patsastelivat lukematta koko shittiÀ. Sortin sakki.
Vierailija kirjoitti:
Ennen Sanna Ukkola oli niin pÀtevÀ toimittaja. Nyt tilalle on tullut tosi-tv ja muiden naisten tölviminen.
MinÀkin muistan, ettÀ Ukkola oli Lontoon aikoinaan ihan jees toimittaja. Sitten Ukkola tuli kotiin ja kadotti kaiken ammattitaitonsa.
Hassua tuo Marinin syyttely siitÀ, tÀstÀ ja tuosta, ja ettÀ Marin tunkee itseÀÀn esille, kun ip-lehdillÀ on valtaisa pakkomielle kirjoittaa joka v-tun pÀivÀ Marinin liikkeistÀ. Ei kato ole pakko kurjoittaa, kukaan ei kÀske. Sanna Marin ei ole enÀÀ kansanedustaja tai pÀÀministeri. Mites Juha SipilÀn vaatteet ja meikit?
Huomaa ettĂ€ Marin vihaajill menee huuruun, sen verran Ă€lytöntĂ€ kommentti suolletaan tĂ€nnekin.đ
Sanna-hullu alkaa jo spÀmmÀtÀ kopioita. Ei jaksa raukka enÀÀ kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten joku voi olla noin sokea ettei tajua kuinka nolo Marin on? Hetki sitten oli vielÀ Suomen pÀÀministeri, nyt on lyhyessÀ ajassa ehtinyt tuhota kaiken poliittisen uskottavuutensa kiertelemÀllÀ seurapiireissÀ ja gaaloissa ja matkustelemalla ympÀri maailmaa. Ei tÀssÀ ole kyse siitÀ fanitatko Sanna Marinista, vaan siitÀ pystytkö ottamaan UltraMariinin vÀriset silmÀlasit pois ja nÀkemÀÀn totuuden. MinÀ tykkÀsin Mariinista tyyppinÀ, kun oli pÀÀministeri, mutta tÀhÀn nykyiseen touhuun olen pettynyt.
Miten joku voi olla niin pösilö ettÀ kyttÀÀ entisen pm:n, nykyisen yksityishenkilön elÀmÀÀ ja loukkaantuu joka hiton rÀtistÀ mihin se pukeutuu ja joka hiton tilaisuudesta mihin se osallistuu. Et ole varmaan lukenut lehdestÀ ettÀ nÀmÀ nykyiset vesselit ovat kiihdyttÀneet velkalaivan hurjaan plaaniin ja neuvottelevat aikanaan itse sÀÀtÀmÀnsÀ velkakatot uusiksi kun mikÀÀn ei riitÀ.
Sanna Marin on surullinen esimerkki siitÀ kun kusi nousee hattuun.
Onhan se outoa maalittaa ex pÀÀministeriÀ, joka jÀtti politiikan. Jos hÀn ei ole muuta kuin haukkumisen arvointn eikö olisi parempi olla hiljaa, jotta Marin ei pysy esillÀ enempÀÀ!! Idiootit kirjoittaa Marinista eli pysyy pinnalla. Kannattaisi olla hiljaa, mutta persut ei pysty!
Oli niin nolo kolumni etten kehdannut lukea loppuun asti.
Vassareiden viimeinen ontto oljenkorsi otti ja lÀhti teineilemÀÀn ja jÀtti lammaslauman mÀrehtimÀÀn kuivunutta jÀkÀlÀÀ.
Ottaahan se koville. :)
- kokoomuslainen nainen
EipÀ voi olla nÀkemÀttÀ kun media suoltaa hÀnen tekemisiÀÀn/asujaan/selfieitÀ lööpeissÀ. Ei tarvitse tosiaan kytÀtÀ erikseen...kunpa voisikin vÀlttyÀ niiltÀ.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
EipÀ voi olla nÀkemÀttÀ kun media suoltaa hÀnen tekemisiÀÀn/asujaan/selfieitÀ lööpeissÀ. Ei tarvitse tosiaan kytÀtÀ erikseen...kunpa voisikin vÀlttyÀ niiltÀ.
T. Eri
Ihanko totta! Iltapaskat kirjoittaa mutta sulla ei ole pakko lukea. On siellÀ muutakin kuin Marin. Itse skippaan hÀnestÀ tehdyt jutut.
Jokin tahohan ilmiselvÀsti tÀtÀ ip- lehtien jatkuvaa Marinin pÀrstÀn tyrkyttÀmistÀ rahoittaa.
MikÀhÀn taho se voisi olla....? :)
Vierailija kirjoitti:
Marin on faniensa mielestĂ€ kaiken kritiikin ylĂ€puolella. Ihmettelen vaan miten? Nainen ei muuta tehnyt kuin mokaillut ja syytti aina muita. Te fanit tosiaankin ansaitsette tuollaisen idolinđ
En ole mikÀÀn fani, mutta mun mielestÀ tÀmÀ Marinin mediavaino on mennyt aika kohtuuttomaksi. Ei kenenkÀÀn poliitikon yksityiselÀmÀstÀ uutisoida yhtÀ paljon.
Ukrainan sota,Trumpin uudelleenvalinta, taantuma, työttömyys...ovat paljon tÀrkeÀmpiÀ kuin ex pÀÀministeri mutta Ukkolaa ne eivÀt kiinnosta. PitÀÀ pÀÀstÀ vielÀ sÀÀlittÀvÀsti maalittamaan. V..u mikÀ lehmÀ.
HyvÀ kun Ukkola uskalsi kertoa asiasta, joka vaivaa meitÀ monia. Siis entisen pÀÀministerin nykyisestÀ ökyilevÀstÀ elÀmÀntyylistÀ, jota hÀn levittelee somessa, vaikka maailma kriisissÀ. Marin teki historiaa nopeudella, jolla hÀn kumosi poliittiset mielipiteensÀ ja lÀhti lentoon julkimoiden kanssa. Nolottaa niin vietÀvÀsti nÀin suomalaisena.
Ihanan kiihkeÀsti ja huolehtivaa esittÀen Marinia haukkuvat miettivÀt Marinin poliittisen uskottavuuden menettÀmistÀ. Miksi hÀnen uskottavuutensa on teille niin tÀrkeÀÀ?
Sanna Marin ei ole tÀllÀ hetkellÀ Suomessa kansanedustajana. HÀn työskentelee kv tehtÀvissÀ. Sanna osaa huolehtia uskottavuudestaan ihan itse. Ottakaa iisisti.
Minua ihmetyttÀÀ eniten Sanna Ukkolan ystÀvÀpiiri. Hengailee naisten kanssa, jotka ovat mielestÀni Àlyllisesti heikkolahjaisempia ja juurikin sellaisia pyrkyreitÀ. Ihmettelen miksi Ukkola kokee tarvetta kuulua tuohon porukkaan. MiellÀn hÀnet erilaiseksi.