Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Jessus tuo Sanna Ukkola on nolo

Vierailija
22.02.2024 |

Uusin kolumni Sanna Marinista on kuin jonkun kateellisen ylĂ€koululaisen kirjoittama. 🙄 eikö nyt aikuisella ihmisellĂ€ ole muuta kirjoitettavaa lehteen kuin tuollainen tĂ€ysin ilman mitÀÀn aihetta oleva avoin kadehtimistyrskĂ€ys. Suomessa kuitenkin tĂ€llĂ€kin hetkellĂ€ meneillÀÀn monenlaista mistĂ€ voisi kirjoittaa.

Kommentit (357)

Vierailija
121/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttÀÀ eniten Sanna Ukkolan ystĂ€vĂ€piiri. Hengailee naisten kanssa, jotka ovat mielestĂ€ni Ă€lyllisesti heikkolahjaisempia ja juurikin sellaisia pyrkyreitĂ€. Ihmettelen miksi Ukkola kokee tarvetta kuulua tuohon porukkaan. MiellĂ€n hĂ€net erilaiseksi. 

Vierailija
122/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PÀinvastoin, mielestÀni Ukkolan kirjoitus oli hyvÀ, osuva ja ajankohtainen. Juuri noita asioita olen itsekin ihmetellyt.

KyllÀhÀn Marin on ollut todella tyrkky ja lapsellinen vaikka ikÀÀkin on jo. Luulenpa, ettei tuo 'patsastelu' vetele kovin pitkÀÀn. Onko hÀnellÀ pitkÀkin soppari Tony Blairilla? EntÀ sen jÀlkeen?

Onko hÀnestÀ tulossa seuraava Matti NykÀnen, jolla on ikÀvÀ loppu?

TerÀstÀytyisi jo ja hoitaisi työnsÀ vastuullisesti. Nyt tuntuu, ettÀ työ tuo vain raamit ettei joudu työkkÀriin, vaan kuinka pitkÀÀn?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin sokea ettei tajua kuinka nolo Marin on? Hetki sitten oli vielĂ€ Suomen pÀÀministeri, nyt on lyhyessĂ€ ajassa ehtinyt tuhota kaiken poliittisen uskottavuutensa kiertelemĂ€llĂ€ seurapiireissĂ€ ja gaaloissa ja matkustelemalla ympĂ€ri maailmaa. Ei tĂ€ssĂ€ ole kyse siitĂ€ fanitatko Sanna Marinista, vaan siitĂ€ pystytkö ottamaan UltraMariinin vĂ€riset silmĂ€lasit pois ja nĂ€kemÀÀn totuuden. MinĂ€ tykkĂ€sin Mariinista tyyppinĂ€, kun oli pÀÀministeri, mutta tĂ€hĂ€n nykyiseen touhuun olen pettynyt. 

Vierailija
124/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihan asiaahan tuo kirjoitti. Olen aina pitÀnyt Marinista ja hÀnen pÀÀttÀvÀisestÀ linjastaan mutta viime aikoina on egoshow-meininki ja ulkokohtainen "someloistokkuus" ollut aika lÀpinÀkyvÀÀ. Olen jopa tuntenut myötÀhÀpeÀÀ... Harmi. Perspektiivi hukassa?

Vierailija
125/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

PÀinvastoin, mielestÀni Ukkolan kirjoitus oli hyvÀ, osuva ja ajankohtainen. Juuri noita asioita olen itsekin ihmetellyt.

KyllÀhÀn Marin on ollut todella tyrkky ja lapsellinen vaikka ikÀÀkin on jo. Luulenpa, ettei tuo 'patsastelu' vetele kovin pitkÀÀn. Onko hÀnellÀ pitkÀkin soppari Tony Blairilla? EntÀ sen jÀlkeen?

Onko hÀnestÀ tulossa seuraava Matti NykÀnen, jolla on ikÀvÀ loppu?

TerÀstÀytyisi jo ja hoitaisi työnsÀ vastuullisesti. Nyt tuntuu, ettÀ työ tuo vain raamit ettei joudu työkkÀriin, vaan kuinka pitkÀÀn?

Marin sponsas juuri Juttaakin 50 000 eurolla, ett silleen menestynyt demari tekee. Persuissahan menee niin, ettÀ kun joku tuplatri kirjoittaa niille kiihottavan pamfletin, joka saa tyrmÀyksen ja rahat peritÀÀn takaisin, niin persut kÀÀntÀÀ selkÀnsÀ. Eka patsastelivat lukematta koko shittiÀ. Sortin sakki.

Vierailija
126/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen Sanna Ukkola oli niin pÀtevÀ toimittaja. Nyt tilalle on tullut tosi-tv ja muiden naisten tölviminen.

MinÀkin muistan, ettÀ Ukkola oli Lontoon aikoinaan ihan jees toimittaja. Sitten Ukkola tuli kotiin ja kadotti kaiken ammattitaitonsa.

Hassua tuo Marinin syyttely siitÀ, tÀstÀ ja tuosta, ja ettÀ Marin tunkee itseÀÀn esille, kun ip-lehdillÀ on valtaisa pakkomielle kirjoittaa joka v-tun pÀivÀ Marinin liikkeistÀ. Ei kato ole pakko kurjoittaa, kukaan ei kÀske. Sanna Marin ei ole enÀÀ kansanedustaja tai pÀÀministeri. Mites Juha SipilÀn vaatteet ja meikit?

Vierailija
127/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Huomaa ettĂ€ Marin vihaajill menee huuruun, sen verran Ă€lytöntĂ€ kommentti suolletaan tĂ€nnekin.😂

Vierailija
128/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanna-hullu  alkaa jo spĂ€mmĂ€tĂ€ kopioita. Ei jaksa raukka enÀÀ kirjoittaa.

Vierailija
129/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla noin sokea ettei tajua kuinka nolo Marin on? Hetki sitten oli vielĂ€ Suomen pÀÀministeri, nyt on lyhyessĂ€ ajassa ehtinyt tuhota kaiken poliittisen uskottavuutensa kiertelemĂ€llĂ€ seurapiireissĂ€ ja gaaloissa ja matkustelemalla ympĂ€ri maailmaa. Ei tĂ€ssĂ€ ole kyse siitĂ€ fanitatko Sanna Marinista, vaan siitĂ€ pystytkö ottamaan UltraMariinin vĂ€riset silmĂ€lasit pois ja nĂ€kemÀÀn totuuden. MinĂ€ tykkĂ€sin Mariinista tyyppinĂ€, kun oli pÀÀministeri, mutta tĂ€hĂ€n nykyiseen touhuun olen pettynyt. 

Miten joku voi olla niin pösilö ettÀ kyttÀÀ entisen pm:n, nykyisen yksityishenkilön elÀmÀÀ ja loukkaantuu joka hiton rÀtistÀ mihin se pukeutuu ja joka hiton tilaisuudesta mihin se osallistuu. Et ole varmaan lukenut lehdestÀ ettÀ nÀmÀ nykyiset vesselit ovat kiihdyttÀneet velkalaivan hurjaan plaaniin ja neuvottelevat aikanaan itse sÀÀtÀmÀnsÀ velkakatot uusiksi kun mikÀÀn ei riitÀ.

Vierailija
130/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Sanna Marin on surullinen esimerkki siitĂ€ kun kusi nousee hattuun. 

Vierailija
131/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Onhan se outoa maalittaa ex pÀÀministeriÀ, joka jÀtti politiikan. Jos hÀn ei ole muuta kuin haukkumisen arvointn eikö olisi parempi olla hiljaa, jotta Marin ei pysy esillÀ enempÀÀ!! Idiootit kirjoittaa Marinista eli pysyy pinnalla. Kannattaisi olla hiljaa, mutta persut ei pysty!

Vierailija
132/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oli niin nolo kolumni etten kehdannut lukea loppuun asti. 

Vierailija
133/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vassareiden viimeinen ontto oljenkorsi otti ja lĂ€hti teineilemÀÀn ja jĂ€tti lammaslauman mĂ€rehtimÀÀn kuivunutta jĂ€kĂ€lÀÀ. 

Ottaahan se koville. :)

- kokoomuslainen nainen 

Vierailija
134/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EipÀ voi olla nÀkemÀttÀ kun media suoltaa hÀnen tekemisiÀÀn/asujaan/selfieitÀ lööpeissÀ. Ei tarvitse tosiaan kytÀtÀ erikseen...kunpa voisikin vÀlttyÀ niiltÀ.

T. Eri

Vierailija
135/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EipÀ voi olla nÀkemÀttÀ kun media suoltaa hÀnen tekemisiÀÀn/asujaan/selfieitÀ lööpeissÀ. Ei tarvitse tosiaan kytÀtÀ erikseen...kunpa voisikin vÀlttyÀ niiltÀ.

T. Eri

Ihanko totta! Iltapaskat kirjoittaa mutta sulla ei ole pakko lukea. On siellĂ€ muutakin kuin Marin. Itse skippaan hĂ€nestĂ€ tehdyt jutut. 

Vierailija
136/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Jokin tahohan ilmiselvÀsti tÀtÀ ip- lehtien jatkuvaa Marinin pÀrstÀn tyrkyttÀmistÀ rahoittaa.

MikĂ€hĂ€n taho se voisi olla....?  :)

Vierailija
137/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin on faniensa mielestĂ€ kaiken kritiikin ylĂ€puolella. Ihmettelen vaan miten? Nainen ei muuta tehnyt kuin mokaillut ja syytti aina muita. Te fanit tosiaankin ansaitsette tuollaisen idolin👍

En ole mikÀÀn fani, mutta mun mielestĂ€ tĂ€mĂ€ Marinin mediavaino on mennyt aika kohtuuttomaksi. Ei kenenkÀÀn poliitikon yksityiselĂ€mĂ€stĂ€ uutisoida yhtĂ€ paljon. 

Vierailija
138/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ukrainan sota,Trumpin uudelleenvalinta, taantuma, työttömyys...ovat paljon tĂ€rkeĂ€mpiĂ€ kuin ex pÀÀministeri mutta Ukkolaa ne eivĂ€t kiinnosta. PitÀÀ pÀÀstĂ€ vielĂ€ sÀÀlittĂ€vĂ€sti maalittamaan. V..u mikĂ€ lehmĂ€. 

Vierailija
139/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvĂ€ kun Ukkola uskalsi kertoa asiasta, joka vaivaa meitĂ€ monia. Siis entisen pÀÀministerin nykyisestĂ€ ökyilevĂ€stĂ€ elĂ€mĂ€ntyylistĂ€, jota hĂ€n  levittelee somessa, vaikka maailma kriisissĂ€. Marin teki historiaa nopeudella, jolla hĂ€n kumosi poliittiset mielipiteensĂ€ ja lĂ€hti lentoon julkimoiden kanssa. Nolottaa niin vietĂ€vĂ€sti nĂ€in suomalaisena.

Vierailija
140/357 |
22.02.2024 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ihanan kiihkeĂ€sti ja huolehtivaa esittĂ€en Marinia haukkuvat miettivĂ€t Marinin poliittisen uskottavuuden menettĂ€mistĂ€. Miksi hĂ€nen uskottavuutensa on teille niin tĂ€rkeÀÀ? 

Sanna Marin ei ole tÀllÀ hetkellÀ Suomessa kansanedustajana. HÀn työskentelee kv tehtÀvissÀ. Sanna osaa huolehtia uskottavuudestaan ihan itse. Ottakaa iisisti.

Kirjoita seuraavat numerot perÀkkÀin: viisi kuusi kolme