Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jessus tuo Sanna Ukkola on nolo

Vierailija
22.02.2024 |

Uusin kolumni Sanna Marinista on kuin jonkun kateellisen yläkoululaisen kirjoittama. 🙄 eikö nyt aikuisella ihmisellä ole muuta kirjoitettavaa lehteen kuin tuollainen täysin ilman mitään aihetta oleva avoin kadehtimistyrskäys. Suomessa kuitenkin tälläkin hetkellä meneillään monenlaista mistä voisi kirjoittaa.

Kommentit (357)

Vierailija
121/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ihmetyttää eniten Sanna Ukkolan ystäväpiiri. Hengailee naisten kanssa, jotka ovat mielestäni älyllisesti heikkolahjaisempia ja juurikin sellaisia pyrkyreitä. Ihmettelen miksi Ukkola kokee tarvetta kuulua tuohon porukkaan. Miellän hänet erilaiseksi. 

Vierailija
122/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin, mielestäni Ukkolan kirjoitus oli hyvä, osuva ja ajankohtainen. Juuri noita asioita olen itsekin ihmetellyt.

Kyllähän Marin on ollut todella tyrkky ja lapsellinen vaikka ikääkin on jo. Luulenpa, ettei tuo 'patsastelu' vetele kovin pitkään. Onko hänellä pitkäkin soppari Tony Blairilla? Entä sen jälkeen?

Onko hänestä tulossa seuraava Matti Nykänen, jolla on ikävä loppu?

Terästäytyisi jo ja hoitaisi työnsä vastuullisesti. Nyt tuntuu, että työ tuo vain raamit ettei joudu työkkäriin, vaan kuinka pitkään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi olla noin sokea ettei tajua kuinka nolo Marin on? Hetki sitten oli vielä Suomen pääministeri, nyt on lyhyessä ajassa ehtinyt tuhota kaiken poliittisen uskottavuutensa kiertelemällä seurapiireissä ja gaaloissa ja matkustelemalla ympäri maailmaa. Ei tässä ole kyse siitä fanitatko Sanna Marinista, vaan siitä pystytkö ottamaan UltraMariinin väriset silmälasit pois ja näkemään totuuden. Minä tykkäsin Mariinista tyyppinä, kun oli pääministeri, mutta tähän nykyiseen touhuun olen pettynyt. 

Vierailija
124/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan asiaahan tuo kirjoitti. Olen aina pitänyt Marinista ja hänen päättäväisestä linjastaan mutta viime aikoina on egoshow-meininki ja ulkokohtainen "someloistokkuus" ollut aika läpinäkyvää. Olen jopa tuntenut myötähäpeää... Harmi. Perspektiivi hukassa?

Vierailija
125/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päinvastoin, mielestäni Ukkolan kirjoitus oli hyvä, osuva ja ajankohtainen. Juuri noita asioita olen itsekin ihmetellyt.

Kyllähän Marin on ollut todella tyrkky ja lapsellinen vaikka ikääkin on jo. Luulenpa, ettei tuo 'patsastelu' vetele kovin pitkään. Onko hänellä pitkäkin soppari Tony Blairilla? Entä sen jälkeen?

Onko hänestä tulossa seuraava Matti Nykänen, jolla on ikävä loppu?

Terästäytyisi jo ja hoitaisi työnsä vastuullisesti. Nyt tuntuu, että työ tuo vain raamit ettei joudu työkkäriin, vaan kuinka pitkään?

Marin sponsas juuri Juttaakin 50 000 eurolla, ett silleen menestynyt demari tekee. Persuissahan menee niin, että kun joku tuplatri kirjoittaa niille kiihottavan pamfletin, joka saa tyrmäyksen ja rahat peritään takaisin, niin persut kääntää selkänsä. Eka patsastelivat lukematta koko shittiä. Sortin sakki.

Vierailija
126/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen Sanna Ukkola oli niin pätevä toimittaja. Nyt tilalle on tullut tosi-tv ja muiden naisten tölviminen.

Minäkin muistan, että Ukkola oli Lontoon aikoinaan ihan jees toimittaja. Sitten Ukkola tuli kotiin ja kadotti kaiken ammattitaitonsa.

Hassua tuo Marinin syyttely siitä, tästä ja tuosta, ja että Marin tunkee itseään esille, kun ip-lehdillä on valtaisa pakkomielle kirjoittaa joka v-tun päivä Marinin liikkeistä. Ei kato ole pakko kurjoittaa, kukaan ei käske. Sanna Marin ei ole enää kansanedustaja tai pääministeri. Mites Juha Sipilän vaatteet ja meikit?

Vierailija
127/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa että Marin vihaajill menee huuruun, sen verran älytöntä kommentti suolletaan tännekin.😂

Vierailija
128/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna-hullu  alkaa jo spämmätä kopioita. Ei jaksa raukka enää kirjoittaa.

Vierailija
129/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten joku voi olla noin sokea ettei tajua kuinka nolo Marin on? Hetki sitten oli vielä Suomen pääministeri, nyt on lyhyessä ajassa ehtinyt tuhota kaiken poliittisen uskottavuutensa kiertelemällä seurapiireissä ja gaaloissa ja matkustelemalla ympäri maailmaa. Ei tässä ole kyse siitä fanitatko Sanna Marinista, vaan siitä pystytkö ottamaan UltraMariinin väriset silmälasit pois ja näkemään totuuden. Minä tykkäsin Mariinista tyyppinä, kun oli pääministeri, mutta tähän nykyiseen touhuun olen pettynyt. 

Miten joku voi olla niin pösilö että kyttää entisen pm:n, nykyisen yksityishenkilön elämää ja loukkaantuu joka hiton rätistä mihin se pukeutuu ja joka hiton tilaisuudesta mihin se osallistuu. Et ole varmaan lukenut lehdestä että nämä nykyiset vesselit ovat kiihdyttäneet velkalaivan hurjaan plaaniin ja neuvottelevat aikanaan itse säätämänsä velkakatot uusiksi kun mikään ei riitä.

Vierailija
130/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Marin on surullinen esimerkki siitä kun kusi nousee hattuun. 

Vierailija
131/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se outoa maalittaa ex pääministeriä, joka jätti politiikan. Jos hän ei ole muuta kuin haukkumisen arvointn eikö olisi parempi olla hiljaa, jotta Marin ei pysy esillä enempää!! Idiootit kirjoittaa Marinista eli pysyy pinnalla. Kannattaisi olla hiljaa, mutta persut ei pysty!

Vierailija
132/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli niin nolo kolumni etten kehdannut lukea loppuun asti. 

Vierailija
133/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vassareiden viimeinen ontto oljenkorsi otti ja lähti teineilemään ja jätti lammaslauman märehtimään kuivunutta jäkälää. 

Ottaahan se koville. :)

- kokoomuslainen nainen 

Vierailija
134/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä voi olla näkemättä kun media suoltaa hänen tekemisiään/asujaan/selfieitä lööpeissä. Ei tarvitse tosiaan kytätä erikseen...kunpa voisikin välttyä niiltä.

T. Eri

Vierailija
135/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä voi olla näkemättä kun media suoltaa hänen tekemisiään/asujaan/selfieitä lööpeissä. Ei tarvitse tosiaan kytätä erikseen...kunpa voisikin välttyä niiltä.

T. Eri

Ihanko totta! Iltapaskat kirjoittaa mutta sulla ei ole pakko lukea. On siellä muutakin kuin Marin. Itse skippaan hänestä tehdyt jutut. 

Vierailija
136/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin tahohan ilmiselvästi tätä ip- lehtien jatkuvaa Marinin pärstän tyrkyttämistä rahoittaa.

Mikähän taho se voisi olla....?  :)

Vierailija
137/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Marin on faniensa mielestä kaiken kritiikin yläpuolella. Ihmettelen vaan miten? Nainen ei muuta tehnyt kuin mokaillut ja syytti aina muita. Te fanit tosiaankin ansaitsette tuollaisen idolin👍

En ole mikään fani, mutta mun mielestä tämä Marinin mediavaino on mennyt aika kohtuuttomaksi. Ei kenenkään poliitikon yksityiselämästä uutisoida yhtä paljon. 

Vierailija
138/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukrainan sota,Trumpin uudelleenvalinta, taantuma, työttömyys...ovat paljon tärkeämpiä kuin ex pääministeri mutta Ukkolaa ne eivät kiinnosta. Pitää päästä vielä säälittävästi maalittamaan. V..u mikä lehmä. 

Vierailija
139/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kun Ukkola uskalsi kertoa asiasta, joka vaivaa meitä monia. Siis entisen pääministerin nykyisestä ökyilevästä elämäntyylistä, jota hän  levittelee somessa, vaikka maailma kriisissä. Marin teki historiaa nopeudella, jolla hän kumosi poliittiset mielipiteensä ja lähti lentoon julkimoiden kanssa. Nolottaa niin vietävästi näin suomalaisena.

Vierailija
140/357 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan kiihkeästi ja huolehtivaa esittäen Marinia haukkuvat miettivät Marinin poliittisen uskottavuuden menettämistä. Miksi hänen uskottavuutensa on teille niin tärkeää? 

Sanna Marin ei ole tällä hetkellä Suomessa kansanedustajana. Hän työskentelee kv tehtävissä. Sanna osaa huolehtia uskottavuudestaan ihan itse. Ottakaa iisisti.