Pärjään eläkkeelläni hyvin
Ei tarvitse pihistellä ja voin ostaa kaupasta sen ruokan mitä tarvin ja haluan. Haluatko kysyä jotaa?
Kommentit (8)
Paljonko eläkkeesi on bruttona ja nettona?
Suurimmalla osalla on ihan köpöset eläkkeet varsinkin naisilla. Ei niillä hurrata.
Eikai noin kuulu sanoa ap, kurjuuttaa ja köyhyyttä pitää valittaa ja eläkeläisenä viimestään myös sairauksia.
Hienoa! Onneksi et ole tyypillinen uhriutuva valittaja.
Vierailija kirjoitti:
Suurimmalla osalla on ihan köpöset eläkkeet varsinkin naisilla. Ei niillä hurrata.
En tiedä muitten naisten eläkkeistä mutta itselläni on kyllä varsin riittävä.
Valmistuin sairaanhoitajaksi melkein 40 vuotta sitten. Tein jonkin vuoden töitä Suomessa ja sitten muutin tänne Norjaan.
Koska kroppani alkoi sanoi itseään irti yhdestä ja toisesta paikasta minulle suositeltiin eläkettä. Heti en suostunut ja halusin vielä yrittää kevyemmissä tehtävissä omassa työpaikassani. Lopulta oli sitten annettava periksi.
Saan eläkettä sekä Suomesta Kevalta että suurimman osan täältä Norjasta. Hyvin tulen toimeen. Suomess en varmasti pärjäisi ollenkaan näin hyvin, joten olen erittäin tyytyväinen että aikanaan olin viisas ja tänne lähdin.
Olen aina sanonut nuorille että katsokaa eteenne. Elämässä pitää uskaltaa ja olla viisas.
Vierailija kirjoitti:
Paljonko eläkkeesi on bruttona ja nettona?
Brutto eläke 2928€/kk netto 2211€/kk. Lisäksi vuokratuloja 957€/kk. Oma velaton koti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä muitten naisten eläkkeistä mutta itselläni on kyllä varsin riittävä.
Valmistuin sairaanhoitajaksi melkein 40 vuotta sitten. Tein jonkin vuoden töitä Suomessa ja sitten muutin tänne Norjaan.
Koska kroppani alkoi sanoi itseään irti yhdestä ja toisesta paikasta minulle suositeltiin eläkettä. Heti en suostunut ja halusin vielä yrittää kevyemmissä tehtävissä omassa työpaikassani. Lopulta oli sitten annettava periksi.
Saan eläkettä sekä Suomesta Kevalta että suurimman osan täältä Norjasta. Hyvin tulen toimeen. Suomess en varmasti pärjäisi ollenkaan näin hyvin, joten olen erittäin tyytyväinen että aikanaan olin viisas ja tänne lähdin.
Olen aina sanonut nuorille että katsokaa eteenne. Elämässä
Viisasti teit ja hyvän vinkin annoit nuorille. Mukavia eläkepäiviä!
En halua, kiitos.