Mies ei vastaa puhelimeen kun soitan, eikä viesteihinkään aina, mutta on muuten koko ajan puhelin kädessä
Muilla samaa?
Aviomiehestä kyse. Kotona ollessa vastaa "aina" kun joku soittaa, ja näen hänen usein viestittelevän jonkun kanssa, ja hän kertookin usein että se ja se laittoi viestiä.
Mutta auta armias, jos minä laitan! Tai soitan. Vastassa on hiljaisuus.
Kun kysyn mieheltä tästä, väittää että vastaa aina ja ihmettelee, että mistä puhun.
Kommentit (8)
Sitä ei kiinnosta sun jutut enää. Tiedän, koska itsellä kävi näin ja hetken päästä erottiin.
Meillä toisinpäin. Mies vastaa aina minulle mutta ei välttämättä muille.
Niin odotatko vastausta puolen minuutin sisällä, asiat on suhteellisia
Vierailija kirjoitti:
Mitä suhteellista siinä on, jos ei vastaa puhelimeen?
Joko vastaa tai ei, mutta kun sanotaan ettei vastaa se tarkoittaa, ettei vastaa. Ja kun sanoo, että vastaa se tarkoitttaa kaikkea 1sekunnista siihen asti kun puhelin hälyttää, mutta se mikrofoni tulee avattua sillä vihreällä napilla, luurin nostolla tms.
Kai nyt jokainen on ymmärtänyt mitä puhelimeen vastaaminen tarkoittaa? Minulla ei ole koskaan ollut epäselvyyttä siinä, jos puheluuni on vastattu tai ei. Ei koskaan.
Mitä ihmeen suhteellista siinä voisi olla. Vastaa mutta katkaisee heti sen puhelun? Ei vastaa, mutta puhelee itsekseen siellä toisessa päässä? Olisi ehkä vastannut, jos olisi soittanut 50 kertaa putkeen, sillä viimeisellä kerralla?
Taas joku pöjäke, joka on niin läheisriippuvainen, ettei osaa olla ilman toista, vaikka kumpaakaan ei enää kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä suhteellista siinä on, jos ei vastaa puhelimeen?
Joko vastaa tai ei, mutta kun sanotaan ettei vastaa se tarkoittaa, ettei vastaa. Ja kun sanoo, että vastaa se tarkoitttaa kaikkea 1sekunnista siihen asti kun puhelin hälyttää, mutta se mikrofoni tulee avattua sillä vihreällä napilla, luurin nostolla tms.
Kai nyt jokainen on ymmärtänyt mitä puhelimeen vastaaminen tarkoittaa? Minulla ei ole koskaan ollut epäselvyyttä siinä, jos puheluuni on vastattu tai ei. Ei koskaan.
Mitä ihmeen suhteellista siinä voisi olla. Vastaa mutta katkaisee heti sen puhelun? Ei vastaa, mutta puhelee itsekseen siellä toisessa päässä? Olisi ehkä vastannut, jos olisi soittanut 50 kertaa putkeen, sillä viimeisellä kerralla?
Tämän luettuani ymmärrän 100%, miksi miehesi ei vastaa. En minäkään jaksaisi tuollaista jaarittelua kuunnella.
Ei meilläkään vastata/lueta niitä toisen lähettämiä viestejä välttämättä just sillä sekunnilla vaikka kännykkä kädessä jotain muuta tekisikin. Luetaan sitten, kun on aikaa, se lukemattoman viestin merkki näkyy näytöllä muistuttamassa.
Jos olen lukemassa vaikka jotain artikkelia kännykältä tai verkkopankissa tms., niin en todellakaan halua keskeyttää tekemistäni avatakseni jonkun pikaviestimen välissä. Sitten, kun saan edellisen homman valmiiksi ja tulee sopiva väli, niin sitten.
Se ei halua kuunnella sinun "kiireellisiä" joutavia jorinoitasi.