Jos aiot illalla syödä Pizzaa, niin syörkä päivällä vain salaattia?
Työkaverini kertoi syöneensä aamupalaksi appelsiinin ja lounaaksi vihersalaattia, jossa proteiniiksi raejuustoa ja muutama pähkinä. Välipalalla pelkkää kahvia.
Hän nimittäin aikoo töiden jälkeen mennä pizzalle. Syö yli puolet normaalipizzasta ja ehkä juo lasin limsaakin.
Iltapalaksi ei mitään.
Ihmettelin tätä vähän, mutta hän puolestaan ihmetteli takaisin, että eikös kaikki normaalit ihmiset niukistele päivän kaloreita etukäteen, jos luvassa kaloripommi myöhemmin. Toimii kuulemma samoin, jos esim. karkkipäivä tai pullaa tms.
Minä on syön aina ihan normaalisti muilla aterioilla, vaikka söisinkin herkkuja samana päivänä.
Miten sinä teet?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En tietenkään aio syödä roskaruokaa kuten pitsaa eli syön aivan normaalisti.
Pitsa on ruokaa siinä missä muutkin. Itsetehtynä siitä saa kuitupitoisempaa ja
terveellisempää.
Niin kysytkö nyt pizzasta vai herkuista?
Jos olen menossa illalla pizzalle, en syö kovin raskasta lounasta etten ole liian täynnä. Luulin olevan ihan normaalia? Eli salaattilounas olisi hyvä. Jos taas luvassa herkkuja, söisin normaalisti. Itse en siis sano pizzaa herkuksi vaan se on ateria.
Herkut olisi esim suklaata, sipsejä, juustoja yms.
Todellakin syön kevyemmin, jos tiedossa on kaloripommi. Olen entinen lihava, joten mun on pakko pitää päivittäiset kalorit kurissa jotten liho takaisin. Pizzassa on helposti yli 1000 kaloria ja jos päivittäinen tarve on max 2000 niin ei sitä kauheasti muuta voi syödä.
siskonmakkarakeittoo aattelin väsätä