Satonen kuulee 2 tunnin aika rajasta.
Enhän mä ehdi lounaalle jos pitää alle kahdessa tunnissa syödä. Ei käy ei niinku millään ikinä.
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Se aikaraja on lakoille. Ja vaikkei sitä ole kirjattu lakiin, on se yleinen käytäntö Ruotsissa. Lukekaa se Kauppalehti.
Tai tuoreempi uutinen Hesarista.
Ruotsalaisvirkamies: Oikeuskäytännössä ei ole 23 tunnin aikarajaa poliittisille lakoille
Vierailija kirjoitti:
Hesari maalittaa Satosta.
Siihen tarvitaan tikkurilan päivän tuotanto.
Vierailija kirjoitti:
Se aikaraja on lakoille. Ja vaikkei sitä ole kirjattu lakiin, on se yleinen käytäntö Ruotsissa. Lukekaa se Kauppalehti.
Tätä minä en ymmärrä, että valikoidaan ja poimitaan eri maista oman mielen mukaan yksittäisiä käytäntöjä. Halutaanko Suomen lainsäädännöstä jonkinlainen tilkkutäkki?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä minä en ymmärrä, että valikoidaan ja poimitaan eri maista oman mielen mukaan yksittäisiä käytäntöjä. Halutaanko Suomen lainsäädännöstä jonkinlainen tilkkutäkki?
Kyllä juuri näin tehdään eikä yksikään niistä saa olla työn tekijöille eduksi.
Persut on työväenpuolue, vassarit on tukiloisia.
Jostain syystä vassarit on lakossa,mutta Persut kuulemma ei :D
Vierailija kirjoitti:
Persut on työväenpuolue, vassarit on tukiloisia.
Jostain syystä vassarit on lakossa,mutta Persut kuulemma ei :D
Persut ja kokkareet on tukiloisia. Kokoomus ei myöskään ymmärrä taloudesta mitään.
Persut ovat itse loisineet työttöminä kortistossa. Siksi heille työvuoroja haluava ja tekevä on poikkeava ja erilainen.
Sama koskee kokoomus-supoa (kai heillä persujakin on). Ottavat työntekijöiltä työvuoroja pois ihan vaan vittuillakseen ja kiusatakseen. Sitten huutelevat menkää töihin loiset.
Satonen on Varitiainen -20 äo-pistettä. Vartsu lähti saattamaan Helsingin kaupungin kaaokseen.