Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen iltarutiini teillä muodostunut, kun iltaimetys jätetty pois?

14.01.2007 |

Meillä 11 kk vaavi syö vielä rintaa illan viimeisenä asiana ennen pinnikseen laittoa. Lähiviikkoina olisi tarkoitus vieroittaa hänet myös myös tuosta iltatissistä, ja mietinkin, millaisessa järjestyksessä nuo eri iltatoimet tekisi, kun pullomaitoakaan ei ole tarkoitus sänkyyn antaa. Ehkä jonkun teidän toimivasta iltaohjelmasta saisi mallia meillekin?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö iltapuuron n. klo 19.30 ja maitoa pullosta päälle olkkarin sohvalla.

Siitä sitten iltapisulle ja pesulle.

Sängynpäälle kuivattelemaan ja yökkäri päälle tuutulaulu cd:n soidessa (on ollut meillä aina rutiinina).

Hetki sylittelyä (nykyää noin pari minuuttia kun muuten alkaa mennä hermo)

Siirretään omaan sänkyyn paijauksin ja sanon hyvää yötä pikkuiselle.

Valot pois (ovi jää auki niin että valo kajastaa huoneeseen) ja menen itse keittiöön kolistelemaan tiskejä. (Näin tietää että olen aivan lähellä).

Tätä ollaan tehty nyt pari viikkoa. Alkuun sai nostaa monta kertaa sängystä takaisin syliin rauhottumaan. Sitten otin tiukemman linjan ja kuuntelin valitusta pitempään. Ylläriksi rauhoittuikin yleenäs itse. Nyt jää sänkyyn puuhastelemaan rauhassa pupunsa kanssa siksi aikaa kunnes uni tulee. Saattaa huudahdella, mutta minä tokaisen keittiöstä käsin, että " Nyt Jesse nukkuu" ja yleensä rauhoittuu.

Vierailija
2/2 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 9kk poika ja iltatissiä pyrin antamaan tuonne vuoden paremmalle puolelle. Esikoisen vierotin tissistä reilun vuoden ikäisenä ja samaa kaavaa ajattelin käyttää tälläkin kerralla.

Meillä on tuoli lastenhuoneen ulkopuolella, joka on varattu pelkästään iltatissittelylle. eli iltapalan jälkeen iltapesut ym. & tissiä " nukutustuolissa" , unelias vauva laitetaan vuoteeseen ja toivotetaan hyvät yöt. Esikoisen aikana lisäsimme rutiineihin joskus 11kk tietämillä kirjan katsomisen samaisella tuolilla. Kun lopetin viimeksi imettämisen, hoiti isä nukuttamisen pari viikkoa. eli kirjan katsomisen jälkeen vauva vuoteeseen ja hyvän yön toivotukset:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla