Ei taida naapurin eläkeläinen olla hyvissä väleissä ainoan lapsensa kanssa, kun ei koskaan kylässä käy.
Kesäisin poikaa näkyy. Tuo isälleen krapulapizzan ja pullon coca-colaa. Naapuri tissuttelee pitkin vuotta.Mietinkin soitanko poliisit perään, että puhalluttaisivat. Onko edes ajokunnossa.
Kommentit (14)
Näyttääpä tuota sinullakin olevan joutilasta aikaa.
Taitaa olla dokun käytöksellä osuutta asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä tekisin huoli-ilmoituksen!
Pojasta kun ei käy isäänsä katsomassa?
Oon yhden poikani nähnyt viimeksi syyskuussa, pitäiskö hänestä tehdä huoli-ilmoitus?
No kuule soitapa poliisit perään. Muista kertoa heille oma nimesi.
Kieliopillisesti kylässä käymätön henkilö on aloituksessa tuo eläkeläinen. Jatkon perusteella tämä ei liene tarkoitus?
Jos lähtee auton rattiin päihtyneen oloisena, soitto poliisille. Ihan ehdottomasti. Rattijuopot pois liikenteestä!
Mun anopilla on kolme lasta, kukaan lapsista ei ole varsinaisesti puheväleissä äitinsä kanssa. Näitä sattuu.
Perään ? Kumman perään ? Miksi poliisi ketään puhalluttaisi kotonaan ? Kun ei ilmeisesti aiheuta häiriötä. Minä en tiedä meidän naapureista ketä heillä käy tai on käymättä ja tissuttelevatko vai eivät.
Jos et ole seurannut naapurisi elämää 24 tuntia vuorokaudessa 365 päivää vuodessa, niin et voi tietää, kuka siellä milloinkin käy ja kuinka usein!
Vierailija kirjoitti:
Kieliopillisesti kylässä käymätön henkilö on aloituksessa tuo eläkeläinen. Jatkon perusteella tämä ei liene tarkoitus?
Otsakkeen perusteella minäkin oletin ettei eläkeläinen käy poikansa luona kylässä.
😀😀
Aloittaja pyöriikö elämäsi täysin naapureiden elämän ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Jos et ole seurannut naapurisi elämää 24 tuntia vuorokaudessa 365 päivää vuodessa, niin et voi tietää, kuka siellä milloinkin käy ja kuinka usein!
Vaikuttaa siltä, että on seurannut. Stalkkeri mikä stalkkeri.
Ja sinulle naapureiden asiat kuuluvat ja heidän vieraansa?