Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten Lidlillä on varaa näihin äppipromoihin

Vierailija
22.02.2024 |

Siellä on esim. kahvipaketti ilman ostovelvoitetta, tai 400g jauhelihaa ilman ostovelvoitetta, tai kaksi xxl-pakastepitsaa veloituksetta.

Tämän päälle tulee rahallisia kuponkeja kun ostaa tietyn määrän ja 10% takaisin ostosummasta jos ostaa paljon kuussa.

Eikö tuo tule kalliiksi vai rahoittaako sen emoyhtiö Saksassa?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä ole tuollaisia siellä huomannutkaan. Mitä tarkoittaa "ilman ostovelvoitetta"?

Vierailija
2/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo, omaan äppiin oli tullut noin puoli kiloa kanaa veloituksetta -kuponki. ja samaa atrian tekemää suomalaista kanaa se on kuin k-kaupassakin. pelkästään tuon takia kannatti käydä.

itse en niin paljoa osta että saisin koskaan paria euroa enempää bonuksia, mutta kun nuo rahakuponkien maksimit ovat 100e koska ylin taso saa kaikki edelliset tasot. ja siihen päälle jos tulee 10% niin siinä saa esim. tonnin ostoksista yhteensä 200e takaisin. mutta kuka käyttää ruokaan noin paljon kuussa, paitsi suuret lestaperheet.

luulen, että tässä firma yrittää nyt aggressiivisesti hankkia lisää markkinaosuutta kun tiedetään että ihmisillä on rahat tiukoilla. emoyhtiö maksaa nämä ilmaiset lounaat.

ennen nuo edut olivat ihan sysipaskoja, tyyliin "ilmainen kermaviili". sen sijaan tuo ilmainen pakkaus 450g kanaa tai 400g jauhelihaa on jo todella hyvä etu josta pieniruokainen saa monen päivän ruokiin ilmaiset proteiinit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vain siellä Prismassa niinkuin ennenkin. 

Vierailija
4/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole tuollaisia siellä huomannutkaan. Mitä tarkoittaa "ilman ostovelvoitetta"?

Joskus kupongeissa oli ennen esim. 5€ ale, *jos* ostat ensin 35 eurolla jotain muuta. Se on aika ankea kuponki.

Mutta näissä uusissa ei ole mitään velvoitetta ostaa mitään muuta, voi esim. vain aktivoida sen koodin, ottaa tuotteen, mennä kassalle ja lähteä ilmaisen lihapaketin kanssa kotiin.

Toki näissä voi olla jotain kaupunkikohtaista variaatiota. Itse asun Jyväskylässä ja sinne oli tullut 2 ilmaista pähkinäpussia tai yksi ilmainen kanan minuuttifilepakkaus, mutta ei esim. tuota pitsapromoa.

Vierailija
5/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tule mitään tollasia kuponkeja. Mulle kaikki tulleet on jääneet käyttämättä kun ovat -30% tuotteista joita en käytä. Ihan haista paskaa koko äppi.

Vierailija
6/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä suosin Prisman punalaputettuja...

Vierailija
7/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen myynnillä ei Lidl pärjäisi, niin olematonta myynti jos oikeasti tarkastelee markkina osuuksia. Joten rahoitus tulee muualta. 

Vierailija
8/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kupongeissa oli ennen esim. 5€ ale, *jos* ostat ensin 35 eurolla jotain muuta. Se on aika ankea kuponki.

Mutta näissä uusissa ei ole mitään velvoitetta ostaa mitään muuta, voi esim. vain aktivoida sen koodin, ottaa tuotteen, mennä kassalle ja lähteä ilmaisen lihapaketin kanssa kotiin.

Toki näissä voi olla jotain kaupunkikohtaista variaatiota. Itse asun Jyväskylässä ja sinne oli tullut 2 ilmaista pähkinäpussia tai yksi ilmainen kanan minuuttifilepakkaus, mutta ei esim. tuota pitsapromoa.

Ok, en ole perehtynyt niin paljon, jotain euron ja kahden euron alennuskuponkeja on tullut. Ja tosiaan joulun alla oli niitä missä oli minimiostoraja. Minusta se ei ollut ankea, helposti minulla tuli 35 euron edestä ostoksia ja siitä sitten alennus viisi euroa. 

Vierailija
9/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, 400g 10% naudan jauhelihaa tai 450g kanansuikaletta maksaa Lidlille massaostoina Atrialta ehkä joku 1,5 euroa per paketti. Kate ottaa oman osuuden ja varastointi. Siksi se maksaa kaupassa sen 4-5 euroa.

Jos sen antaa promona ilmaiseksi asiakkaalle, tämä saa paitsi huomattavan rahanarvoisen edun, sen reaalikustannus Lidlille on olematon + se lisää asiakasuskollisuutta huomattavasti, kun tämä tyyppi mahdollisesti ostaa sieltä tavaraa sen ilmaistuotteen lisäksi.

Itse asun Helsingissä ja mulle on tullut ainoastaan tuo kanapromo äppiin.

Vierailija
10/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin omistaja on maailman 25. rikkain henkilö.

Ajatelkaa sitä kun ostatte sieltä hAlvAllA. 

Vierailija
11/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyviä viikkotarjouksia siellä on nyt kun bonusohjelma on uudistettu. Itselle ei vielä ole tullut noita isompia promoja mutta miehen puhelimeen tuli tuo 2 ilmaista xxl-pitsaa kuponki tai 1 ilmainen kanan minuuttisuikale puoli kiloa.

Ei s- tai k-kaupoissa ikinä saa ilmaista ruokaa, k-ruoka ohjelmistossa on ehkä joskus jotain vissyvesiä -50% mutta muuten tarjoukset aika köykäisiä.

Varmaan suurituloiselle se ja sama, mutta kun on pienituloinen, kyllä kelpaa ilmainen puoli kiloa kanaa josta syö useita päiviä pääruuan.

Vierailija
12/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos nyt otan puhelimeeni Lidlin äpin, tuleeko heti jotain ilmaista kamaa mulle??

Vierailija
13/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudistetussa äppiversiossa piti mun mielestä valita se "vakio-Lidl" jossa asioit eniten. Sen perusteella tulee kuponkeja. Eli nuohan voivat vaihdella paljonkin, myös saman kaupungin sisällä.

Vierailija
14/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ilmaisista te puhutte?

Käyn todella paljon Lidlissä enkä saa enää mitään ilmaista. Ja entinen bonusjärjestelmä oli minulle huomattavasti parempi. 

Vierailija
15/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl on isompi firma kuin kaikki muut Suomessa toimivat ruokakaupat yhteensä.

Lidlin liikevaihto vuodessa on 154 miljardia euroa. Siihen verrattuna esimerkiksi Kesko alle 7 miljardin euron liikevaihdollaan on ihan lilliputti.

Vierailija
16/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis jos nyt otan puhelimeeni Lidlin äpin, tuleeko heti jotain ilmaista kamaa mulle??

uusillehan siellä on jopa rahakuponkeja kai. vanhat asiakkaat eivät saa suoran rahan kuponkeja (kuten 5€ ale tai 10€ ale) kuin jouluna

jos pitää verrata eri kauppojen äppejä, lidlin on avokätisin, sitten on k-kauppa, ja paskin on s-kaupan

Vierailija
17/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Camping-makkara 2 pkt 4,50. Hohhoijaa. Arjen luxusta. 

Vierailija
18/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen myynnillä ei Lidl pärjäisi, niin olematonta myynti jos oikeasti tarkastelee markkina osuuksia. Joten rahoitus tulee muualta. 

Lidl Suomi tekee noin kahden miljardin euron liikevaihtoa ja voittoa on syntynyt noin 5 % liikevaihdosta. Ihan hyvin niillä Suomessa menee.

Vierailija
19/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki Lidlin kuponkitarjoukset on weetee-väen juttuja, limsaa, maustekurkkuja, ketsuppia jne. 

Vierailija
20/28 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

S-ryhmä paransi voittoaan 37,5% joten tuplahintaa maksetaan edelleen ruoasta