Miten Lidlillä on varaa näihin äppipromoihin
Siellä on esim. kahvipaketti ilman ostovelvoitetta, tai 400g jauhelihaa ilman ostovelvoitetta, tai kaksi xxl-pakastepitsaa veloituksetta.
Tämän päälle tulee rahallisia kuponkeja kun ostaa tietyn määrän ja 10% takaisin ostosummasta jos ostaa paljon kuussa.
Eikö tuo tule kalliiksi vai rahoittaako sen emoyhtiö Saksassa?
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos nyt otan puhelimeeni Lidlin äpin, tuleeko heti jotain ilmaista kamaa mulle??
uusillehan siellä on jopa rahakuponkeja kai. vanhat asiakkaat eivät saa suoran rahan kuponkeja (kuten 5€ ale tai 10€ ale) kuin jouluna
jos pitää verrata eri kauppojen äppejä, lidlin on avokätisin, sitten on k-kauppa, ja paskin on s-kaupan
Pitääpä huvikseen kokeilla. Kaveri keuhkoaa aina noista Lidlin tarjouksista ja taitaa sillä olla K-kaupan äppikin...
Mulle ei ole tullut ilmaisruokia vaan alennuskuponkeja tyyliin osta 2 tuotetta x, niin saat alennusta -25%. Ja joitain muita tarjouksia.
Siis missä kaupungeissa Lidlissä jaetaan ilmaista ruokaa kuten kanaa ja pakastepitsoja? Ei ole minulle tuollaisia kuponkeja tullut, Hyvinkäällä asun.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki Lidlin kuponkitarjoukset on weetee-väen juttuja, limsaa, maustekurkkuja, ketsuppia jne.
Oli joskus. Äppiä uudistettiin tammikuussa 2024 ja käsittääkseni nuo paskakupongit tyyliin "ota maustekurkku" poistuivat sieltä.
Vierailija kirjoitti:
Siis missä kaupungeissa Lidlissä jaetaan ilmaista ruokaa kuten kanaa ja pakastepitsoja? Ei ole minulle tuollaisia kuponkeja tullut, Hyvinkäällä asun.
Jaa, on mulla toi asennettuna mutten oikein käy koskaan ostoksilla. Sinne oli tullut pelkästään tuo ilmainen pakastepitsa muttei lainkaan kanaa.
Varmaan riippuu siitä myymälästä minkä valitsee omaksi asiointimyymäläksi.
Asun Espoossa ja ne ilmaiskupongit mitä mulle on ilmestynyt tällä viikolla on ilmainen Bellarom-kahvipaketti tai kaksi ilmaista pistaasipähkinäpussia.
Sinänsä jälkimmäinen ihan houkutteleva ja oikeasti aika arvokaskin kuponki koska kaksi pussia on arvoltaan normaalisti yht. n. 6,50€, mutta ilmaiset lihat tainneet täällä mennä. Itse siis käyn Hannuksen Lidlissä Kaitaalla. Voi olla että olisi ollut jäljellä jos olisin katsonut aiemmin.
Minulle tulee aina joskus noita ilmaiskuponkeja. Houkuttelevat sillä tulemaan ostoksille, kun en ole heidän mielestään mitään ostanut aikoihin. Oikeasti käyn Lidlissä vähintään kerran viikossa, mutta ostokset rekisteröidään aina puolison sovelluksella, keskitetään. En käy siellä oikeastaan koskaan yksin, puoliso käy välillä yksinkin. Lidlissähän ei ole mitään perhekohtaista juttua, missä talouden kaikkien jäsenten ostokset kerryttäisivät bonuksia.
Eikö rikkaat laita hotdoginsa päälle ketsuppia? Mitä ne sitten käyttää - kaviaaria?