Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ja koska sekin tulee kaikkien tietoon

Vierailija
22.02.2024 |

Että se nainen ei ole ollut ikinä mikään hermoheikko ja pelännyt jotenkin naurettavia asioita turhaan.

Jos olisitte nähneet, edes puolet niistä tilanteista, missä on pelännyt, tajuaisitte, että itse asiassa on ollut rohkeampi, kun mitä keskimäärin moni muu olisi. Ja ei kyse ole edes pelosta aina, jos haluaa järjestää asia niin, että ne eivät olisi mahdollisimman epämukavia.

Huvittavaa, jos joku on esim. kritisoinut siitä, että lähtenyt kotoa kun mies on raivonnut. Buhahaa vaan ai turhaa vai? Kaikkein huvittavinta mitä kuullut on että "Ei suostu juttelemaan" vaan pakenee. Herran jestas, jos joku olisi oikeasti ollut todistamassa kyseisiä tilanteita ei kehtaisi väittää tuoillaista tai sitten on tqhalleen törkeän puolueellinen ja siellä mutamaalaus puolella naista kohtaan. 

Anna mä arvaa. Hänestä on tietenkin kaivettu jotkut tietyt erikoisuudet ja esitetty näitä esimerkkeinä, että mukamas olisi joku hassu hermoheikko, joka pelkää turhaan.

Ja totta kai tapetille on nostettu "vammaispelko" ja jotkut intiimit asiat kuten "Ei halua synnyttää normaalisti".

Ja uli uli nämä sitten todisteena jostain mielenhäiriöstä.

Tulee mieleen yksikin tuttu, joka suunnilleen naureskeli kun sanoin että tiedätkö, että yliaikaisuuteen sisältyy paljon riskejä sikiön kannalta. Ja uli uli tuo oli sitten hauskaa tuo kommentti mukamas tuon henkilön mielestä, eli ihan turhaa huolestuneisuutta. 

Olen kuullut, että joku olisi jopa vihjaisuut, että pitäisikö sille syntyä vammainen lapsi tuossa vammaispelossaan. No en ikinä itse toivoisi tuollaista kenellekään ja täytyy olla hullu, jos noin on tokaissut jostain tuollaista vain, koska henkilö on ehkä ollut "vammaispelkoinen" esim. hankkinut lapsivesipunktiot raskauksissa jne,

Jos tuo saa tuntemaan jotain vihaa tai kostoa tai naureskelua, niin tuollaiselle henkilölle pitäisi sitten järjestää tilanne missä: "Hups nyt on riskitilanne, mutta kai sieltä ihan terve tulee" tahalleen. 

Ääliäitä on monenlaisia ja ajattele Suomesta näitä löytyy ihan koulutetuista ihmisistä. Jotkut jopa ulottuvat jonkun sairaan kostonsa ja näpäytyksen siihen, että tekevät rikoksia terveydenhuollossa kohteelleen. Asioissa missä on mahdotonta puolustautua. Kuinka alas ihmiset on oikeasti olleet valmis menemään näpäytyksissään ja "vähemmistöjen" oikeuksien puolustamisessa,.

Supernoloa niille, jotka ovat puolustaneet mukamas suvaitsevaisuutta,  tehden rikoksia ihmisille, jotka eivät muka ole ajaneet näitä arvoja tarpeeksi.

Eikö noloa kun tulee ilmi ja  on osaksi jo tullut. Ei siinä asema ja raha pelasta häpeältä. 

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan viisi