Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ukkola: Sanna Marinista on tullut nolo keikari

Vierailija
22.02.2024 |

Olipa hyvä kirjoitus, kannattaa käydä lukemassa. 

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b6cbff1-9dc6-4274-abba-af7c45100…

Juuri näinhän se on, uuden ja vanhan rahan erottaa kilometrin päähän. 

Kommentit (1339)

Vierailija
741/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hymiöspämmääjävassari on tekemässä omaa ennätystään kirjoitusvirheiden määrässä yhden illan aikana.

Vierailija
742/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä siivoamista minään mielenterveyden häiriönä, sillä kukapa haluaa sikolätissä asua. Siivotessa voi ajatella asioita pitkälle ja siinä pääsee joskus hyvinkin syvälle "mediatiiviseen tilaan". Siivouksen jälkeen koti ja mieli on järjestyksessä. 

Miten se marinin koti meni päivässä sikolätiksi jos joka päivä piti tuollainen maaninen siivoussessio pitää? On ihan totta että fanaattinen siivoaminen on merkki jos ei vallan mt-ongelmasta niin jostain emotionaalisesta/psyykkisestä/mistä lie häiriöstä. Yritetään hallita edes jotain osa-aluetta elämästä/olla ajattelematta mitään vaikeaa kun purkaa kaiken siihen siivoamiseen,

Mitä sitten? Keksin aika paljon huonompiakin stressinhallintakeinoja kuin siivoamisen.

Ku

Minusta tanssiminen ja juhliminen on myös ihan hyvä tapa rentoutua, kyllä. Sinulle vierasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein vakavissaan, ei kannata pilkata. Se osoittaa vaan matalan henkisen tason. Eikö kellään muulla tule sama mieleen kuin minulla. Se, että kolumnin kirjoittajalla ei ole nyt asiat ihan hyvin. Eihän tuo ole tasapainoisen ihmisen kirjoittama juttu. Hänellä on pakkomielteinen suhtautuminen Marinin lisäksi myös moneen muuhun ihmiseen ja asiaan. Hän tuntuu elävän negaatioista ja se on merkki tasapainon pahasta järkkymisestä. Projisoi omat pettymykset ja murheet toisiin. Nyt kannattaisi mennä puhumaan ammatti-ihmiselle. Hän osaisi auttaa eteenpäin.

Minusta hän oli surullinen hahmo kaikissa niissä tosi tv-ohjelmissa, ihan väärässä paikassa ja yksinäinen. Laihdutusohjelmassa kävi myös ilmi ettei ole sinut itsensä kanssa ja vanheneminen on kova paikka. Oli varmaan nuorena kaunis ja sai huomiota, nyt ei kukaan huomaa vaikka kuinka tuo itseään esille.

Sinä et saanut huomiota edes nuorena, vaan nyyhkytit yksin nurkassa ohuine liimatukkinesi, kun pojat hakivat muita tanssimaan.

Vierailija
744/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jahas, tissityrkky-Ukkola on taas pieraissut kateutensa ns. kolumniksi. Voi voi.

Ukkola sentään sai maksun tekstistään, mutta sä turauttelet ilmaiseksi vauvalla :D

Onpa Ukkolalta ylevä virka naisena kun päivät pitkät naputella nakki sormillaan ihmisten haukkumista..Pajonkohan kaali tuossa hommassa kehittyy... On typykällä ura... Ymmärrän miksi on muille naisille katkera ja kateellinen.. 

Ainoastaan sinä vaikutat katkeralta. Vagisan auttaa emättimen kutinaan, älä turhaan kärsi kuivista limakalvoista!

Käytä vaan sinä Ukkola sitä, minulla nuoruuttani oma voitelu toimii.. Tietysti jos kumppanina olis Matias nii takuulla kuivuisi.. 😝😄

..? Mitä tuo ".." tarkoittaa?

Vierailija
745/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanna käyttäytyy nykyään niin oikeistolaisesti, että varmaan anoo pian paikkaansa persuissa? Toki persut ei sitä huoli ettei sinällään mitään hätää.

Älä unta nää että olisi sinne tulossa... Pitäkää vaan nämä korkeatasoiset Hakkaraiset, Mäenpää, Tynkkyset ym. Ym.. Persuihin kelpaa ihan kuka tahansa, ja niistä ne koostuu.... 😂😂😂🤣🤣🤣

Eipä muuten todellakaan kelpaa. Jäseneksi persuihin ei tuosta vain kävellä, koska joutuvat olemaan melko tarkkana keitä uskaltaa päästää sisään.

Johonkin demareihin ja keskustaan liittyminen on ilmoitusasia.

Ja silti persuihin on uskallettu päästää enemmän rikollisia kuin muihin puolueisiin. Pääsykriteerit tuntuu toimivan 👍😂.

Hangaround-järjestöihin, joiden kaltaiseen sisäsiittoiseen kokoonpanoon, kuten Persut ja Suomen Sisu kuuluvat, ns. poliisin vanha tuttu on aika hyvä referenssi. Nythän ovat koko kansan kukkarolla. 8 miljoonan puoluetuki ei näille rosvoille merkitse mitään, kun on Riikan kautta mahdollisuus puhaltaa vaikka 8 miljardia ja sitten luistella eurovaaleissa karkuun Suomesta.

Persut eivät Suomesta välitä.

-winner-

Vierailija
746/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää vastatko tuolle demaritrollille enää mitään. Se on joku koulut kesken jättänyt trollaava mukula.

Vierailija
747/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole autismin spektrillä. Mutta kuulostaa siltä, että Marin ei saisi näyttää teistä elämäntavallaan että kivasti menee, koska hän on vasemmistolainen. Miksi? Pitääkö vasemmistolaisen siis olla köyhä, pukeutua huonosti, yöpyä vaatimattomasti jne.?

Eikö tämä lifestyle ole sinusta ristiriidassa hänen aiempien ulostulojen kanssa? Sinusta vegaani voi saarnata muille tehotuotannosta ja eläinten kärsimyksestä samalla kun mussuttaa sisäfilettä?

Ei erityisesti. Tuolla logiikalla yksikään poliitikko tässä massa ei voisi lentää, lomailla, tienata hyvin tai pukeutua kalliisti.

Vierailija
748/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sanna käyttäytyy kuin 18v teini, joka pääsee ekaa kertaa bilettämään? Niin noloa. Onneksi kukaan ei pakota seuraamaan missään somessa. 

Näköjään olet raasut koukussa.. 

Jos oikein pinnistäisit ja yrittäisit, niin pystyisitkö löytämään Marinista yhden kritisoitavan asian? "Liian täydellinen ja ylimaallisen kaunis" ei ole hyväksyttävä vastaus.

Vierailija
749/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ukkolalle terkut että uusi raha on yleensä itse ansaittu, vanha raha on peritty.

Muutenkin on noloa kirjoittaa kolumneja joiden sisältö on pääasiassa aina jonkun toisen ihmisen arvostelu ja haukkuminen. 

Onko Sanna ansainnut saamansa rahat? Toki jos menee Playboyhin, on siitä saadut rahansa ansainnut. Taitaa tosin olla siihen liki 20 vuotta liian vanha. 

Jos Sanna on yrittäjä, niin mitä se yritys myy?

Iltalehtiä? Ukkola ei ehkä päädy Playboyhin, vaikka perustaisi haarakonttorin ja riisuisi kaikki.

-winner-

Vierailija
750/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää vastatko tuolle demaritrollille enää mitään. Se on joku koulut kesken jättänyt trollaava mukula.

Älä sinä trolli sano kuka kellekin saa vastata. 

Vierailija
751/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Sanna käyttäytyy kuin 18v teini, joka pääsee ekaa kertaa bilettämään? Niin noloa. Onneksi kukaan ei pakota seuraamaan missään somessa. 

Näköjään olet raasut koukussa.. 

Jos oikein pinnistäisit ja yrittäisit, niin pystyisitkö löytämään Marinista yhden kritisoitavan asian? "Liian täydellinen ja ylimaallisen kaunis" ei ole hyväksyttävä vastaus.

Miksi hänestä pitäisi keksiä joku kritisoitava asia? Ei hän merkitse esim. minulle mitään. Kritisoin mieluummin niitä, jotka ovat nyt vallan kahvassa, ja joiden tekemiset vaikuttavat elämääni. Marin ei ole enää siinä asemassa. Ihan yhdentekevä. 

Vierailija
752/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkolan kannattaisi keskittyä vaikka tulevaan tasavallan päämieheen joka esittää olevansa hetero vaikka itse julisti olevansa biseksuaali (nykypäivä3/2004). Melkoinen feikki. Pekka sentään oli aidosti oma itsensä.

Vierailija
753/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en pidä siivoamista minään mielenterveyden häiriönä, sillä kukapa haluaa sikolätissä asua. Siivotessa voi ajatella asioita pitkälle ja siinä pääsee joskus hyvinkin syvälle "mediatiiviseen tilaan". Siivouksen jälkeen koti ja mieli on järjestyksessä. 

Miten se marinin koti meni päivässä sikolätiksi jos joka päivä piti tuollainen maaninen siivoussessio pitää? On ihan totta että fanaattinen siivoaminen on merkki jos ei vallan mt-ongelmasta niin jostain emotionaalisesta/psyykkisestä/mistä lie häiriöstä. Yritetään hallita edes jotain osa-aluetta elämästä/olla ajattelematta mitään vaikeaa kun purkaa kaiken siihen siivoamiseen,

Mitä sitten? Keksin aika paljon huonompiakin stressinhallintak

Kokaiini rentoutumiskeinona on minulle vierasta. 

Vierailija
754/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa elää se nuoruutenne silloin kun sen aika on.

Vierailija
755/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näille Marinin nykyisen elämäntyylin arvostelijoille haluaisin esittää yhden kysymyksen: tekisitkö itse, jos voisit?. 

Ja minä olen siis lahtaririistäjäporvari, jne. Parempi minun mielestäni, ettei Marin enää ole Suomessa päättävässä asemassa. Eli pisteet hänelle. :) Go Marin, go!

En tekisi. Olen vihreämpi ja punaisempi, mitä eduskuntapuolueemme ovat. Raha ei tee onnelliseksi, eikä myöskään kuluttaminen ja shoppailu. Mua ei kiinnosta rikastua ja nykyisin tuntuu typerältä ostella mitään, sillä hetken päästähän haluaa taas jotain uutta. Mielestäni ilmasto ja luonto ovat asioita, joita pitäisi tällä hetkellä kaikista eniten puolustaa, eikä jokin talouskasvu ja valtionvelka. Ne ovat vain hetkellisiä ongelmia. En ole lentänyt useampaan vuoteen, sillä mua ei vaan enää kiinnosta käydä ulkomailla. 

Vierailija
756/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkola hakee aiheuta joilla saa klikkauksia. Tyhjänpäiväisiä, mutta tietää mikä ihmisistä kutkuttaa.  Olen näköjään itsekkin kommentoimassa vaikka pidän hänen kirjoituksiaan vain huomion hakemisena. Siitähän hän saa elantonsa. En kyllä Luke UT, koska otsikko jo sanoi kaiken tarpeellisen. 

Vierailija
757/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkola on aina kritisoimassa itseään kauniimpia ja parempia. Onkin Turkkilan muija.

Vierailija
758/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun ihan lojaalisti Ajattele.. Sanna päätti, niinkuin meistä jokainen vaihtaa työpaikkaa. Tässä ei pitäisi olla mitään ihmeellistä.. Samoin kun muutkin ihmiset hän kavereilleen ja seuraajilleen lähtää viestiä miten menee , samoin kun kaverit lähettää hänelle.. Hän on ihan samanlainen tavan työssä käyvä kansalainen... Mutta, mikä panee lehdet ja vihamiehet häntä seuraamaan.. se on minusta mysteeri... Jos ei pidä hänestä niin miksi seurata.. Minä en missään tapauksessa seuraa ihmisiä jotka ei minua miellytä... Täälläkin ihmiset hänestä pauhaa kun vähäjäkiset.  Eihän teidän kannata tuhlata ikiomaa elämäänne ei miellyttävään.... Vai eikö tosiaan elämään muuta löydy...????? 

Persut onneksi sai Sannan vaihtamaan työpaikkaa. Kiitos siitä persut! Nyt Sanna siirtyi PM virasta pyllistelemään ja pitäisi olla kateellinen:)))

Ei pidä, mutta oletpa vaan. Se on sun luonto.

Vierailija
759/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä yllätys että sannakulttilaiset koittavat nyt canceloida Ukkolaa. Sama sakki on myös kaikenmaailman transkikkeleiden puolestapuhujia ja tuo cancel-kulttuuri on sieltä omaksuttu. Oksetatte minua.

Olemme ymmärtäneet, että nimenomaan pidät kulteista, kuten Mestari-kultti, transkikkeleistä, canceloinnista ja oksentelusta. Ei pidä antaa vääriä viestejä, ettei sitten pidäkään näistä asioista keskusteluissa. Turhaa kärsimystä.

Voit tietysti olla masokistikin, joka saa kiksinsä oksentelusta.

-winner-

Vierailija
760/1339 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vassari koittaa spämmätä kuinka häntä ei muka sanna kiinnosta mutta kuitenkin ylistää pikku jauhosannulia niin että äidin ostama iphone ylikuumenee.

Kognitiivinen dissonanssi. Pään sisäinen orkesteri senkun soittaa kovempaa, vaikka laiva uppoaa.

Demareiden äänestäjiä vie jatkuvasti luonnollinen poistuma, suunta on enää vain alaspäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan