Ukkola: Sanna Marinista on tullut nolo keikari
Olipa hyvä kirjoitus, kannattaa käydä lukemassa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/6b6cbff1-9dc6-4274-abba-af7c45100…
Juuri näinhän se on, uuden ja vanhan rahan erottaa kilometrin päähän.
Kommentit (1339)
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on väärässä! Sannulista ei ole tullut nolo keikari vaan se on ollut sitä aina.
Aatteles kun sinusta on tullut pelkkä nolo, ei edes keikaria. Mutta ompa siinä sunulle hyvä syy kadehtia 😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Hirveä harhainen hullu tuo Ukkola! Onneksi sillä ei ole mitään oikeaa valtaa missään, kirjoituksesta toiseen pelkkää katkeraa ja kateellista persulänkytystä pas k alehdessä.
Persulaisrn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkolasta on tullut Sanna Marin- toimittaja. Moneskohan Marinilla ratsastusjuttu jo lienee?
Onhan se huvittavaa että tämäkin persuperhe repii elantonsa Marinin menestyksestä.
Persulaisrn!
Persulasrn on kuin verta vuotava puukko kansakunnan sydämeseä! :-D :- D :-D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on itse nolo juntti ja nillittäjä
Sellaiset projektiot sulla tänään.
Ihan rehellinen ja totuuteen perustuva mielipide. Ukkola voisi olla jo hiljaa, ketään ei kiinnosta sen ruikutus
Ei vai? Johan tässäkin on keskusteltu yli 30 sivun verran Ukkolan "ruikutuksesta". Sinuakin näemmä kiinnostaa, kun olet ketjun avannut ja kommentoit. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on väärässä! Sannulista ei ole tullut nolo keikari vaan se on ollut sitä aina.
Aatteles kun sinusta on tullut pelkkä nolo, ei edes keikaria. Mutta ompa siinä sunulle hyvä syy kadehtia 😂😂😂
Mitä sinäkin kuvittelet minusta tietäväsi? Minä olen anonyymi kirjoittelija nettipalstalla.
Vierailija kirjoitti:
Oikein vakavissaan, ei kannata pilkata. Se osoittaa vaan matalan henkisen tason. Eikö kellään muulla tule sama mieleen kuin minulla. Se, että kolumnin kirjoittajalla ei ole nyt asiat ihan hyvin. Eihän tuo ole tasapainoisen ihmisen kirjoittama juttu. Hänellä on pakkomielteinen suhtautuminen Marinin lisäksi myös moneen muuhun ihmiseen ja asiaan. Hän tuntuu elävän negaatioista ja se on merkki tasapainon pahasta järkkymisestä. Projisoi omat pettymykset ja murheet toisiin. Nyt kannattaisi mennä puhumaan ammatti-ihmiselle. Hän osaisi auttaa eteenpäin.
Minusta hän oli surullinen hahmo kaikissa niissä tosi tv-ohjelmissa, ihan väärässä paikassa ja yksinäinen. Laihdutusohjelmassa kävi myös ilmi ettei ole sinut itsensä kanssa ja vanheneminen on kova paikka. Oli varmaan nuorena kaunis ja sai huomiota, nyt ei kukaan huomaa vaikka kuinka tuo itseään esille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan voi entinen Suomen pääministeri -tittelillä ratsastaa? Antaako kauneus jatkoaikaa, vai onko kokonaan tarkoitus erota entisestä elämästä? Siirtyminen valtion päämiehestä someprinsessaksi?
Kysymys kai kuuluu, että kuinka kauan lollo-Ukkola aikoo ratsastaa Marinin tekemisillä.
Ukkolahan vain kirjoitti lehteen jutun asiasta, jota osa Suomen kansasta on varmasti ajatellut. Mikä käänsi entisen pääministerimme pään kansan "palvelijasta" näyttävään luksuselämään?
Varmaankin uudenlaiset mahdollisuudet ja paremmat tulot? Vai mitä itse luulisit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa sunulle! Hienoa kirjoitustaitoa Hermanni!
Persulaisrn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinäkin kuvittelet minusta tietäväsi? Minä olen anonyymi kirjoittelija nettipalstalla.
Viestisi kertoo sinusta kaikille ihan riittävästi. Olet tosiaan todella nolo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein vakavissaan, ei kannata pilkata. Se osoittaa vaan matalan henkisen tason. Eikö kellään muulla tule sama mieleen kuin minulla. Se, että kolumnin kirjoittajalla ei ole nyt asiat ihan hyvin. Eihän tuo ole tasapainoisen ihmisen kirjoittama juttu. Hänellä on pakkomielteinen suhtautuminen Marinin lisäksi myös moneen muuhun ihmiseen ja asiaan. Hän tuntuu elävän negaatioista ja se on merkki tasapainon pahasta järkkymisestä. Projisoi omat pettymykset ja murheet toisiin. Nyt kannattaisi mennä puhumaan ammatti-ihmiselle. Hän osaisi auttaa eteenpäin.
Minusta hän oli surullinen hahmo kaikissa niissä tosi tv-ohjelmissa, ihan väärässä paikassa ja yksinäinen. Laihdutusohjelmassa kävi myös ilmi ettei ole sinut itsensä kanssa ja vanheneminen on kova paikka. Oli varmaan nuorena kaunis ja sai huomiota, nyt ei kukaan huomaa vaikka kuinka tuo itseään esille.
Siis onko hän ollut huomioh*oraamassa jossain laihdutusohjelmassakin 😂. Ei tainnut tepsiä 😬.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan voi entinen Suomen pääministeri -tittelillä ratsastaa? Antaako kauneus jatkoaikaa, vai onko kokonaan tarkoitus erota entisestä elämästä? Siirtyminen valtion päämiehestä someprinsessaksi?
Kysymys kai kuuluu, että kuinka kauan lollo-Ukkola aikoo ratsastaa Marinin tekemisillä.
Ukkolahan vain kirjoitti lehteen jutun asiasta, jota osa Suomen kansasta on varmasti ajatellut. Mikä käänsi entisen pääministerimme pään kansan "palvelijasta" näyttävään luksuselämään?
Varmaankin uudenlaiset mahdollisuudet ja paremmat tulot? Vai mitä itse luulisit?
Kyllä varmaan noin, kun selkäranka on seteleistä. ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viestisi kertoo sinusta kaikille ihan riittävästi. Olet tosiaan todella nolo.
Tuskin se kertoo minusta riittävästi muille kuin kaltaisillesi kulttilaisille selvänäkijöille. Teet itsestäsi vain nolon tuolla typeryydelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta te Sannaa henkilönpalvovat olette surullisia hahmoja tuossa hysteriassanne. Joku sanoo yhdenkin poikkipuolisen sanan teidän pyhästä Sannastanne niin alatte itkemään ja haukkumaan muita. Noloa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis on selkärankaista olla köyhempi ja elää tulojaan vaatimattomampaa elämää? Ahaa. Jännä ajatus selkärangasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna Seteliselkärankainen! :D
Sanna käyttäytyy nykyään niin oikeistolaisesti, että varmaan anoo pian paikkaansa persuissa? Toki persut ei sitä huoli ettei sinällään mitään hätää.
Miksi Sanna käyttäytyy kuin 18v teini, joka pääsee ekaa kertaa bilettämään? Niin noloa. Onneksi kukaan ei pakota seuraamaan missään somessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanna käyttäytyy kuin 18v teini, joka pääsee ekaa kertaa bilettämään? Niin noloa. Onneksi kukaan ei pakota seuraamaan missään somessa.
Mutta et vaan voi olla seuraamatta 🙂.
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo eroa mitenkään niiden ikipissisten pubiruusujen käytöksestä jotka käyvät nuorille suunnatuissa yökerhoissa tyrkyttämässä itseään paljon nuoremmille klopeille. Sanna tekee sitä vaan vähän isommissa piireissä mutta meno on muuten ihan sama.
Plus se, että selittää kaudellaan Suomen olevan niin maan perusteellisen naisvihamielinen. Ottaen huomioon, mitä valtavia etuoikeuksia Sanna sai vain sukupuolensa perusteella.