Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko lapsellinen tai jälkeenjäänyt kun mielestäni on ihanaa katsoa välillä piirrettyjä :)

Vierailija
22.02.2024 |

Rakastan niitä klassikkoja ja niitä ohjelmia mitä itse katselin lapsena. Tulee hetkeksi turvallinen ja ihana olo. 

Katselen ehkä muutaman kerran vuodessa. Tulee kuitenkin vähän creepy olo itsestä, että innostun vieläkin niitä katsomaan. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso mitä haluat

Vierailija
2/8 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole. Aikuisetkin saavat katsoa piirrettyjä. Aikuisethan ne tekevät kaikkia asioitakin lapsille suunnaten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi se on kuin salkkareita seurata. Katsoin joskus aikuisena Tuomas Veturia aamuisin.

Vierailija
4/8 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet, saa olla ja minäkin olen.

Vierailija
5/8 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä pyörii suosikkipubissakin cartoon network. Ei siellä rentoutuessa halua katsoa mitään masentavia uutisia

Vierailija
6/8 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole. Aikuisetkin saavat katsoa piirrettyjä. Aikuisethan ne tekevät kaikkia asioitakin lapsille suunnaten.

Teininä katselin piirrettyjä 5-vuotiaan lapsen isän kanssa. Poika leikki omiaan telkkarista piittaamatta.

Vierailija
7/8 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset katsoo paljonkin piirrettyjä. Vanhat klassikot ovat edelleen mukavaa katsottavaa ja kiva ajanviete

Vierailija
8/8 |
22.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ainoastaan surullista, että ihmisellä käy mielessäkään, että itse tai joku toinen olisi "jälkeenjäänyt" vain sillä perusteella, että pitää piirretyistä(!!). Se kertoo surullista tarinaa siitä, että epäilijä on aikaisemmin elämässään altistunut jonkun muita lyttäävän törkyturvan kommenteille - näinkin harmittomasta asiasta!