Joku yrittää pelotella minua !
Puun takaa näytti taskulampulla valoa ikkunaani, tämä on jo toinen kerta, eihän lapset tähän aikaan voi olla ulkona. Kun sammutan valot, loppuu lampulla näyttäminen, kun laitan valon alkaa se taas, aika inhottava tunne tähän aikaan illasta, pitäisi mennä nukkumaan, mutta jos tuolla on joku ?
Kommentit (36)
Olen välillä yksin kotona maaseudulla kaukana muusta asutuksesta, joten olen varautunut pärjäämään kenelle tahansa. On koira, turvahuone ja asekin löytyy. Mutta kun asut ihmisten ilmoilla, niin soita hätäkeskukseen. Koira voi jäljittää jos siellä joku oli.
Vierailija kirjoitti:
Huuda ikkunasta todella kovaa jollain oudolla äänellä, pidä valot pimeänä. Tai sitten ei.
Tuota ajattelin, mutta en oikein uskalla avata ikkunaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua häiritään, niin voi ihan hyvin soittaa hätäkeskukseen, sitä vartenhan siellä ollaan, että apua tulee. Mutta ehkä itse odottaisin tuleeko jotain muuta ongelmaa vielä, jos se onkin vain heijastus. Käy huomenna katsomassa onko pihassa jotain mikä voisi saada aikaan tuon.
Kiitos, ajattelin odottaa aamuun, näkyykö jälkiä tai jotain, onhan maassa vielä lunta niin näen onko millaiset jäljet ja ovatko tallanneet siinä kauan tai vain ohikulkevat jäljet.
Kerro aamulla miten yö meni. Hyvää yötä?
Tee pahvista könsikkään siluetti ikkunaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko kunnossa ap?
Taitaa olla entinen, voi-voi.
Sain yöllä elämäni kyydin ja täyttyi kaikki pikkutuhmat fantasiani. ap
Olisi ollut kiva tietää oliko siellä pihalla jokin heijastava pinta joka aiheutti ilmiön. Kuulosti ihan siltä.
Mutta ainahan se voi joku kiusantekijäkin olla, jolloin jää jäljet. Naapurilla oli tuollainen ja joutui sille poliiseja soittelemaan. Ukko häipyi karkuun ja tuli uudestaan, mutta ei lopulta sitten tehnyt mitään. Ihan tuntematon juoppo oli, joka sattui asumaan lähellä. Hänet tappoi joku ryyppyremmi ja se oli tarinan loppu. Meille tuli kerran, mutta ei toista kertaa, kun koira otti käsivarresta kiinni pihassa.
Vierailija kirjoitti:
Pane verhot ikkunaan iltaisin, minä laitan aina, jos olen yksin kotona. Ei tarvitse miettiä tuollaisia.
Niin teen minäkin yksin ollessa kotona. Sälekaihtimet kiinni ja vielä pimennysverhot eteen.
Sitten en katsele telkasta mitään jännitys leffoja ettei ala mielikuvitus lentämään ja se on
auttanut, ajankohtaisohjelmia ja komediaa vain. 🤩
Häkeen soitto. Heti.