Joku yrittää pelotella minua !
Puun takaa näytti taskulampulla valoa ikkunaani, tämä on jo toinen kerta, eihän lapset tähän aikaan voi olla ulkona. Kun sammutan valot, loppuu lampulla näyttäminen, kun laitan valon alkaa se taas, aika inhottava tunne tähän aikaan illasta, pitäisi mennä nukkumaan, mutta jos tuolla on joku ?
Kommentit (36)
Asutko millaisella alueella? Kerrostalo, rivitalo tai joku muu asumismuoto?
Voiko olla lyhty joka heiluu tuulessa ja lasi heijastaa sisällä olevaa valoa. Itse huomasin omassa pihassa tuollaisen ilmiön.
Jos näin on, varmasti on kamala tunne! Asutko yksin jossakin metsikön reunassa? Toivottavasti ei yritä sisälle.
Vierailija kirjoitti:
OK-talo minulla.
Vierailija kirjoitti:
Jos näin on, varmasti on kamala tunne! Asutko yksin jossakin metsikön reunassa? Toivottavasti ei yritä sisälle.
Metsää on talon ympärillä, mutta muitakin taloja on, eli en asu mitenkään "ei missään".
Se sun oma valo heijastaa sinne pihalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK-talo minulla.
No sitten saattaa olla joku hullu taskulampun kanssa liikkeellä ja jos muita asutuksia ei ole lähellä.
Laita mies karjumaan ja juoksemaan sitä kohti. Ei vaan. Onko se joku exä? Vai naapuri, tuttu, tuntematon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
OK-talo minulla.
Asia on selvä...ensi yönä saat munaa ja huolella.
Voit soittaa hätäkeskukseen niin poliisi käy tarkistamassa mistä on kyse. Ellei tosiaan ole kyse siitä, että jokin ulkona oleva pinta heijastaa sisällä olevaa valoa, jolloin se näyttää valon välkähdykseltä pimeässä. Auton valot voivat esimerkiksi osua heijastavaan pintaan.
Vierailija kirjoitti:
Laita mies karjumaan ja juoksemaan sitä kohti. Ei vaan. Onko se joku exä? Vai naapuri, tuttu, tuntematon.
Asun yksinäni.
Pane verhot ikkunaan iltaisin, minä laitan aina, jos olen yksin kotona. Ei tarvitse miettiä tuollaisia.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan Jaakko. Ei sun tarvi sitä pelätä. Se on raiskannut viimeksi vuonna 1993 ja nykyään harmiton.
Jaakolla on ihan helevetin iso meisseli
Huuda ikkunasta todella kovaa jollain oudolla äänellä, pidä valot pimeänä. Tai sitten ei.
Jos sinua häiritään, niin voi ihan hyvin soittaa hätäkeskukseen, sitä vartenhan siellä ollaan, että apua tulee. Mutta ehkä itse odottaisin tuleeko jotain muuta ongelmaa vielä, jos se onkin vain heijastus. Käy huomenna katsomassa onko pihassa jotain mikä voisi saada aikaan tuon.
Vierailija kirjoitti:
Pane verhot ikkunaan iltaisin, minä laitan aina, jos olen yksin kotona. Ei tarvitse miettiä tuollaisia.
Onhan ikkunat ja ovet (ovi) varmasti lukittuina ja jotain kättä pidempää heti saatavilla
Laita ulko-ovi ja verhot auki, valot huoneeseen ja kävelet mieluiten alasti, kyllä se siitä.
Kyttää koska menet nukkumaan ja silloin...