Työtön mietitkö koskaan, että iltasi yökerhossa eteen työssäkäyvä
Kommentit (24)
Trala-la-la-la-laa 🙄 Sä jaksat täällä hillua väsyneine juttuinesi.
Ei sen puoleen ihmettelen, miten kenelläkään on varaa käydä yökerhossa, jos aikoo juoda alkoholia. Sehän on ilmeisesti tuhottoman kallista puuhaa ja taksimaksut sun muut vielä päälle.
Työttömänä kävin lähinnä päiväkerhossa. Kuntouttavaksi työtoiminnaksi sitä sanottiin. Nyt työssäkäyvänäkään ei tee mieli yökerhoon. Yöt on nukkumista varten.
En mieti. Olen ensimmäisen kerran lomautetttuna 28 vuoteen ja minä voin täällä etelässä käydä ihan niin paljon yökerhossa kuin huvittaa. Eikä se ole mitään aloittajaltakaan pois.
Ei ne mieti. Ei niitä kiinnosta. Heistä on vaan kivaa olla kännissä, kun joku toinen maksaa. Näinhän tämän ei pitänyt mennä.
Eivät kaikki käy yökerhoissa tai baareissa. Lisäksi rahan ei ole pakko tulla sieltä. On mahdollista tehdä eri systeemi, inhimillinen ja riittävä raha kaikille. Usein työssäkäyvä saa parempaa palvelua ja on tarjolla menoja. Moni pelokas työtön ei käy missään ja on painostettu jatkuvasti, ras.ismia.
En ole koskaan käynyt yökerhossa...
Jaha. 15 min sitten taas tehty uusi avaus kun muut trollailut on poistettu.
Pitäiskö sääliä, kun joku on baarimikkona ja vielä 8 tuntia? Ehkäpä
Onko kiva ap että toiset tekevät 8 tuntia päivässä töitä jotta sinä voit tukien turvin kirjoitella täällä typeriä päivästä toiseen?
Mistä työssäkäyvät saavat kuulla työttömiä koskevat paskapuheet?
No hyvä! Saa tehdä vielä seuraavankin päivän tunnit kun mä olen liian kohmelossa. Rai-rai-rai!
Mietitkö koskaan, että työtön mahdollistaa työpaikkasi? Täystyöllisyys olisi mahdollista toteuttaa, mutta sitä ei haluta. Googlaa NAIRU
Vierailija kirjoitti:
Ei ne mieti. Ei niitä kiinnosta. Heistä on vaan kivaa olla kännissä, kun joku toinen maksaa. Näinhän tämän ei pitänyt mennä.
Miksi pitäisi kiinnostaa? Omassa elämässä on työttömällä mietittävää ihan tarpeeksi, ei kauheesti askarruta montako tuntia kukakin jotain touhuaa.
Yökerhoissa ei tule käytyä, mutta ulkona syömässä silloin tällöin, tai parilla kaupungilla.
Siellä huutelee joku vanhus joka tuskin tietää mitä edes tarkoittaa yökerho. Meidän juovien työttömien kannattavin aika baarissa on käydä halvoilla bisseillä päivällä.
En ymmärtänyt otsikkoa, outo muotoilu
Yökerhossa olen käynyt viimeksi nuorena. Baarissa kävin vähän yli vuosi sitten yhdellä kaljalla. Työtön.
Vierailija kirjoitti:
Eivät kaikki käy yökerhoissa tai baareissa. Lisäksi rahan ei ole pakko tulla sieltä. On mahdollista tehdä eri systeemi, inhimillinen ja riittävä raha kaikille. Usein työssäkäyvä saa parempaa palvelua ja on tarjolla menoja. Moni pelokas työtön ei käy missään ja on painostettu jatkuvasti, ras.ismia.
Mistä se asiakaspalvelija tietää, kuka on töissä ja kuka työtön? Onko sinulla joku paita päällä, jossa lukee, että olet työtön? Tai peräti joku työttömän hihamerkki nimeltä mainitsemattoman maan malliin?
Vierailija kirjoitti:
Siellä huutelee joku vanhus joka tuskin tietää mitä edes tarkoittaa yökerho. Meidän juovien työttömien kannattavin aika baarissa on käydä halvoilla bisseillä päivällä.
Palstalla on tuhottoman paljon lestoja, jotka ovat koko elämänsä kotona lasten kanssa, muttei saa olla telkkaria ja "vauva"-palstaa ei Lars Levi Lestadius tiennyt kieltää.
Käykö joku työtön yökerhossa?
Taidat olla "hiukan" todellisuudesta vieraantunut?