En jaksa tuttavan jankutusta
Henkisesti alkaa stressaamaan.
Viimeksi puhelu kesti kolme tuntia!
Kommentit (16)
Pistä luuri kaappiin ja ovi kiinni
Nykyään on helppo, kun voi sanoa, että oho akku loppuu justiin, tai mukamas akku loppuu, kun katkaisee puhelun. Ei sitä kyllä millään ilveellä kolmen tunnin puhelua ihminen kestäisi. Täyttää kidutuksen määritelmän.
Mun oli pakko lopettaa kun piti lähteä tilaisuuteeni.
Yritti illalla soittaa, en vastannut.
Päätän aina ennen puhelimeen vastaamista, miten paljon minulla on aikaa soittajalle. Sanon sen usein myös jo puhelun alussa, kun itsellänikin on näitä joutilaita kavereina.
En missään nimessä antaisi kenenkään varastaa aikaani kolmea tuntia! Elämämme on nimenomaan aikaa. Jaarittelijat varastavat sinun elämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään on helppo, kun voi sanoa, että oho akku loppuu justiin, tai mukamas akku loppuu, kun katkaisee puhelun. Ei sitä kyllä millään ilveellä kolmen tunnin puhelua ihminen kestäisi. Täyttää kidutuksen määritelmän.
Ihmiselle on tosiaan suotu myös kyky puhua. Hei, en jaksa tuota sinun jankutusta, heippa.
Kyllä mä jonkun tekosyyn keksin puhelun lopettamiseen jos joku jaarittelee liian pitkään.
Vierailija kirjoitti:
Kolme tuntia? Provo?
No ei ole varmaankaan provo. Kyllä näitä maratonpuhejioita on olemassa, omakohtaista kokemusta.
-eri
Haloo? Kuuluuko sinne? Nyt pätkäisi. Kuuluuko sinne mitään? Hal-looo... tuut.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä jonkun tekosyyn keksin puhelun lopettamiseen jos joku jaarittelee liian pitkään.
Miksi pitää keksiä tekosyy? Mutta toisaalta, feikkaa naiset orkunkin ja sitten soittaa tyttökaverillle miten surkea mies on sängyssä. Girl power💪
Älä anna puhelun kestää niin kauan. Sanot vaan, että nyt pitää mennä, moikka.
Vierailija kirjoitti:
Onko muilla tuttavapiirissä samanlaista ihmistä?
On, yksi sukulaiseni. Ihana ihminen, mutta samalla niin kuluttava, että nykyään välttelen häntä.
Itse sanon: hei, nyt minun lopetettava puhelu. Moi.
Tuollaiset voi oikeasti joutua katkaisemaan aika tylysti. Tosi inhottava olo näistä jää, itsekeskeinen. Melkein kuin olisi jotain passiivisaggressiivista tuossa puhelimella sitomisessa.
Entisiä tuttavia. En minäkään toimi noin, miksi pitäisi sietää.
Onko muilla tuttavapiirissä samanlaista ihmistä?