Kesällä makaronipulan runtelemaksi joutunutta Suomea kohtaa nyt uusi pula-aika, kun laite rikkoutui tällä kertaa keksitehtaalla
Varmasti kaikki muistamme ne tyhjät makaroonihyllyt ja sen tunteen, kun ensimmäisen kerran kuukausiin sai hyppysiinsä pussin Myllyn Parasta tai rakettispagettia. Tai kun se oli ohi ja pystyi ensimmäistä kertaa kuukausiin antaa lapselle luvan askarrella makarooneilla.
Suomen ainoa makaroonikone oli mennyt rikki. Tällä kertaa laiterikko on tapahtunut keksitehtaalla ja S-ryhmä, Lidl ja Tokmanni vetävät keksejä pois markkinoilta. Kekseissä voi olla metallihippusia, mutta takaisinveto tehdään lähinnä varotoimenpiteenä.
Kommentit (8)
Jos Marie keksit olisi ollut kyseessä niin en tiedä olisinko enää kestänyt.
Vierailija kirjoitti:
En jää kaipaamaan noita keksejä.
Mulla meni vatsa kerran sekaisin noista kuvan kekseistä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä kriisistä ei enää selvitä.....
Kyllä selvitään. Niin kauan kun vessapaperista ei tule pulaa. Kävin eilen hakemassa 10xpakettia varautumisena siihen putoavaan satelliittiin.
Olen jo kauan sitten siirtynyt ulkomaisiin merkkeihin joten ei hätää. Ulkomainen pasta on niin paljon parempaa ja en tiedä voiko noita kotimaisia "keksejä" edes kutsua kekseiksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen jo kauan sitten siirtynyt ulkomaisiin merkkeihin joten ei hätää. Ulkomainen pasta on niin paljon parempaa ja en tiedä voiko noita kotimaisia "keksejä" edes kutsua kekseiksi.
No nuohan oli just ulkomaisia.
Mua ei haittaa. En syö enää keksejä, kun ne on nykyään niin tolkuttoman kalliita ja voin juoda aamukahvini ilmankin. Oikeastaan parempaa ilman.
Vierailija kirjoitti:
Ei jostain "pastasta" voi tehdä kunnon suomalaista makaronilaatikkoa.
Tästä kriisistä ei enää selvitä.....