Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä muita keinoja on pysyä nuorekkaana kuin lapsettomuus ja miehettömyys?

Vierailija
21.02.2024 |

Minusta ei ole noihin. En tykkää vihanneksistakaan kun eivät maistu miltään niin ei tule syötyä. Liikun kyllä paljon kun ei ole yksityissaastutinta.

Kommentit (95)

Vierailija
81/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään taitaa olla jo yleisempää, ettei päästä miestä tekemään tarpeitaan jalkoväliinsä.

Vierailija
82/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse "ikääntyvänä" miehenä olen huomannut, että teinien paneminen pitää virkeimpänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehettömyys? :D

Incelinaisten perjantaiketju on taas laitettu pystyyn! :DDD

Japanilaiset- ja korealaiset naiset ovat nuorekkaita, vaikka niillä on mies. :) Ilmeisesti suominaiset ovat niin riippuvaisia miehistä, että ilman miestä naisesta tulee katkera inkkelinainen. :D :D xD Mutta ainakin on nuorekas, eiks jee! xDDD M25

Vierailija
84/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Japanilaiset- ja korealaiset naiset ovat nuorekkaita, vaikka niillä on mies. :) Ilmeisesti suominaiset ovat niin riippuvaisia miehistä, että ilman miestä naisesta tulee katkera inkkelinainen. :D :D xD Mutta ainakin on nuorekas, eiks jee! xDDD M25

Ne ei olekaan suomalaisten miesten kanssa yhdessä.

Vierailija
85/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse "ikääntyvänä" miehenä olen huomannut, että teinien paneminen pitää virkeimpänä.

Juuri näin on asian laita. Itse olen jo 100v lähestyvä vanhempi neiti, ja huomaan kyllä että teinien paneminen pitää virkeänä.

Vierailija
86/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan kuin kaikki miehettömät ja lapsettomat olisi nuorekkaita :D enemmänkin päinvastoin.

Inkkelinaiset oikein massa-alapeukuttaneet! :D

Vierailija
87/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei inkkelinainen päästä pumppaamaan? :D Yks sellanen väitti jopa vastaan, kun kerroin että laittikolasta siirtyy meidän aivoihin tekoälyä. Eikä päästänyt pumppaamaan.

Vierailija
88/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä inkkelinaiset tarinoi kaikkea, jotta tulisi parempi mieli. :D Nyt inkkelinaiset ovat "nuorekkaita" ja onnellisesti miehen tiskejä tiskaavat naiset ovat rupsahtaneita. :D Tiede ja järki on ottanut ison kolauksen tänään, kun inkkelinaiset päättivät inceliyden olevan nuorentavaa. :D

Vierailija
89/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikkuus, kotijumppa, gua sha, kasvojen teippaus, ihonhoito, tupakoinnin, ulkoilman ja rääkkiliikunnan välttely. (Katso huviksesi entisten hiihtäjien tai yleisurheilijoiden naamoja, niin ymmärrät miksi..)

Vierailija
90/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä katseletkin teinejä, ne on aina nuorekkaita, sillä lapsiahan he vielä ovat.

Vierailija
91/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä ne jotka pysyy, pysyy sitä ihan itsestään, kunhan eivät ole liikakansoittaneet tai pyllistelleet miehille.

Vierailija
92/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei inkkelinainen päästä pumppaamaan? :D Yks sellanen väitti jopa vastaan, kun kerroin että laittikolasta siirtyy meidän aivoihin tekoälyä. Eikä päästänyt pumppaamaan.

Minulle eräs incel-nainen vihastui eilen, kun kerroin, että minulla on seksielämä. Incel-naisen mielestä ei ole mahdollista, että ihmisellä voi olla seksielämä. 

Vierailija
93/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viina.

Alkoholi ei auta ihmistä pysymään nuorekkaan näköisenä, vaan rumentaa/vanhentaa useimpien ihmisten ulkonäön. Alkoholi on orgaaninen liuotinaine, puhdistusaine, jäänestoaine, polttoaine. Ihmisten juoma alkoholi on vain tästä vedellä laimennettua.

Vierailija
94/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle eräs incel-nainen vihastui eilen, kun kerroin, että minulla on seksielämä. Incel-naisen mielestä ei ole mahdollista, että ihmisellä voi olla seksielämä. 

Mulle yks inkkelnainen suuttu kun sanoin et hänelle voisin olla sinkku.

Vierailija
95/95 |
29.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään sellaista asiaa josta inkkelnainen ei suutu? Ovat niin puutteessa kun ei kukaan käy kairaamassa peräsintä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi