Olerko nähnyt hyvännäköisiä kaulatatuointeja?
Kommentit (37)
Oletteko nähneet idamorbidan kaulatatuoinnit? Nätti tyttö ja otti tuollaista pientä syherröstä koko kaulan täyteen. Tuohan mössöytyy kauhean näköiseksi kun ikää tulee lisää. 

https://www.instagram.com/p/C3Nzy-RCZJY/?igsh=MXI4MTF4YTd5NGxreg==
Vierailija kirjoitti:
En, ja käy sääliksi kaulansa tatuoineet nuoret kun he eivät ymmärrä että kaulaan tulee ryppyjä vanhana.
Nuo tatuoinnit peittää varsin hyvin rypyt. Itse inhosin kaularyppyjäni, nyt ne ei näy kun laitatin kuvia.
Vierailija kirjoitti:
En. Singaporessa yhdellä hookerilla oli häppärit tatuoitu perhoseksi. Se oli kiva keihästää.
Ecuarodilaisella shemalella oli samankaltainen teos perseen puolella. Oli kyllä tiukka reikä ja iso kalu hänellä. Nasta meno!
Olen saanut omistani pelkästään kehuja. Olen alalla jossa paljon vanhempia ihmisiä asiakkaina. Kukaan ei ole arvostellut. Ainoastaan olen saanut positiivista palautetta. Kaulatatuoinnit vaatii hyvän itetunnon. Sekin siis vaikuttaa kuinka ne kantaa.
Eipä ole, mutta kaiken huippu on se yhdessä mainoksessa huonoa suomea puhuva, varsin luotaantyöntävä olento.
En.
Tulee mieleen jengiläiset.
Jenkkileffoissa aina jollain hispanics roistoilla kaulat tatskattu.
Joillain kuin jatkuvasti päällä oleva poolopaita.
Toki vielä kamalampia on naama tatskat.
Jotkut tykkää, toiset ei.
En ole, ovat aivan hirveän näköisi
Ymmärtävätköhän nämä kaulansa tatuoineet ihmiset, että muut kuin suomalaiset (ja monet suomalaisetkin) luokittelevat heidät automaattisesti ammattirikollisiksi, jengiin kuuluvaksi tai narkomaaneiksi? Sillä Suomen rajojen ulkopuolellahan esim. jenkeissä, muissa Euroopan maissa yms vain sellaiset ihmiset ottavat kaulatatuointeja. Ihan varmasti syynätään tullissa matkalaukut ja passit tavallista tarkemmin, saattaa tyssätä yökerhoon tai ravintolaan pääsy ovelle tms, vaikka oliskin vaan ihan tavallinen lähihoitaja Kirsti, jonka mielestä tää salama ja ruusu kaulassa on tosi kiva kuva.
En tykkää, ihan hirveen näköistä, tulee mieleen että onko enää lainkaan ihmisiä jotka ovat Luojan asussa, vai mistä on kyse? En usko että ne on terveellsiä koristuksia ja nenärenkaat ym. kamalaa katsottavaa.Olen sanonut lapsille että älkää ottako mitään kroppaanne niin kauan kun minä elän. Ja eivät ole ottaneetkaan, johan ammattikin vaatii että ovat siistejä, Luojan kiitos.
Meidän likka piirteli itseensä tussilla kuvia viisvuotiaana. Tatskat on sen ikäisten juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa hyviä tatuointeja,huorien merkkejä !
Ja "kovien poikien", jotka ovat vässyköitä, joilla ei ole mitään itsetuntoa :D
No en. Pari kertaa olen luullut noloksi fritsun esittelyksi, kun ollut joku turkoosinkirjava läntti jossain korvan alapuolella..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt.
Ovat tosiaan tasan yhtä kauniita kuin mustelmat.
Haha, juuri näin. Ei lisättävää.
Sen verran lisättävää, että voihan joku pitää mustelmaakin kauniina. :)
Olen,katkonaista viivaa,viivan alla lukee leikataan tästä.
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaisia kuin hyvännäköisiä tatskoja ole olemassakaan, sorry.
Etkö tykkää, jos persereijän ympärille on tatuoitu karuselli ja tissien väliin hämähäkki, jonka anuskin näkyy
Ei sellaisia kuin hyvännäköisiä tatskoja ole olemassakaan, sorry.