Miksi kaikki naiset pukeutuu talvella vain mustaan? Missä värit? Ei ihme jos masentaa....
Miksi kaikki naiset pukeutuu talvella vain mustaan? Missä värit? Ei ihme jos masentaa....
Kommentit (61)
Kesälläkin kaikilla sukupuolesta riippumatta mustat vaatteet.. varsinkin urheiluvaatteet. Itselläni tosin ei.
Äläs nyt sano, ei mullakaan ole yhtään suoranaisesti mustaa takkia, housut kylläkin.
Missä päin oikein liikut? Et kai ole värisokea?
Hautajaisiin menossa. Musta pukee vain erittäin harvaa.
Haluan erottua miehistä, he kun pukeutuvan niin värikkäästi!
No mitä sitte. Käy päiväkodeissa tai käsityöryhmissä, siellä on värikästä tätiä: punasiilitukka, viirupusero, pallohame, kukalliset sukkikset, kirjavat tohvelit, enkkulakukorvikset, kirjava reppu ja kova ääni.
Lenkkipolulla näkee paljon värikkäittäkin kevyttoppiksia ja ulkoilutakkeja.
Mistä tunnistaa suomalaisnaisen kesällä tai etelän lomakohteessa. Musta mekko ja Marimekko-teksti laukunhihnassa.
Vierailija kirjoitti:
Haluan erottua miehistä, he kun pukeutuvan niin värikkäästi!
Kuinka moni edes käyttää tummien värien lisäksi muuta kuin ehkä sinistä? Harvassa ovat värikkäät miehet.
Mulla ei ole yhtään mustaa vaatetta. Käytän muita värejä. Ja nyt jos joku alkaa ajattelemaan että olen räikeä, niin en todellakaan ole.
No ei kaikki. Mulla on kolme talvitakkia; vihreä, oranssi ja tomaatinpunainen. Mustaa takkia en omista enkä aio omistaa, väriä pitää olla :)
Enkä muuten osta myöskään ruskeaa, beigeä, harmaata enkä valkoista takkia. Tai mitään muutakaan vaatetta.
Vaatii kait liikaa sisua käyttää muuta, mitä ei enää ole.
Jaa miksi? Moni ei halua tulla ollenkaan nähdyksi tai huomatuksi.
No minä en ole kaikki naiset. Minulla on viime talvena ostettu vaaleanvihreä takki.
Aika paljon näkyy naisilla luumunvioloettiakin. Ja joitakin beesinvärisiä takkeja.
Ja se saateenpitävä takkini suojakeleille on keltainen. Siinä sulle väriä.
Helppo valinta, siksi, ja koska naapurin setäkin todennäköisesti pitää.
Tuo on yleistämistä, eivät kaikki ole samassa lokerossa.
En mä tiedä, mut ehkä sit pelottaa vähemmän
Vierailija kirjoitti:
Mistä tunnistaa suomalaisnaisen kesällä tai etelän lomakohteessa. Musta mekko ja Marimekko-teksti laukunhihnassa.
Ei ole marimekko laukkua tai mustaa mekkoa. On muun värisiä mekkoja.
Vierailija kirjoitti:
Koska KAIKILLA naisilla on aina paskat housuissa niin mustissa vaatteissa se ei näy.
Ja nyt höpö höpö.
Meilläpäin taas tuntuu menevän toisinpäin, kyllä nuoret on uskaliaampia.