Mitä kaikkea ei ole olemassa?
Media uskottelee kaikkea jos ei itse etsi tietoa.
Näitä ainakaan ei ole: Viruksia, ei kukaan ole nähnyt, kuidut ovat median humpuukia, ihminen ei tarvitse, punkit ei levitä tauteja, tuhkarokko on caaraton lastentauti.
Kommentit (20)
Kyseenalaistakaa kaikki mahdollinen humpuukitieto.
Ootko nyt ihan tosissasi? Kaikki mainitsemasi asiat on kyllä nähty ja moneen kertaan tieteellisesti todistettu. Miten niin esimerkiksi viruksia ei ole nähty? LOL.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole heteromiehiä joita oikeasti kiinnostaisi antaa naiselle enemmän nautintoa kuin nauttia itse.
Fakta. Nekin, jotka väittävät/luulevat haluavansa naisen nauttivan, haluavat yleensä sen tapahtuvan tietyillä, heidän valitsemillaan tavoilla. Naisen nautinto on heille vain oma fetissi, jolla ei tarvitse olla todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
Ap ei ole olemassa, koska en näe häntä.
Ikiliikkujaa ei ole taidettu vielä keksiä?
Nyt on taas jäänyt se foliohattu päähän. Onhan noista tieteellistä näyttöäkin
Vierailija kirjoitti:
Ootko nyt ihan tosissasi? Kaikki mainitsemasi asiat on kyllä nähty ja moneen kertaan tieteellisesti todistettu. Miten niin esimerkiksi viruksia ei ole nähty? LOL.
Olet median uhri. Kun etsit oikeaa tietoa, heräät ja valistut pois vehvin aivopesusta.
Jos viruksia ei ole, mikä tappaa esim. aidsiin kuolleet? 🤔
Rauhaa, sopua, yksimielisyyttä, rehellisyyttä, hyvyyttä, tulevaisuutta, toivoa.
Vierailija kirjoitti:
Jos viruksia ei ole, mikä tappaa esim. aidsiin kuolleet? 🤔
Lääkkeet. Hiilihydraatit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole heteromiehiä joita oikeasti kiinnostaisi antaa naiselle enemmän nautintoa kuin nauttia itse.
Fakta. Nekin, jotka väittävät/luulevat haluavansa naisen nauttivan, haluavat yleensä sen tapahtuvan tietyillä, heidän valitsemillaan tavoilla. Naisen nautinto on heille vain oma fetissi, jolla ei tarvitse olla todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
🤣 Et onnistunut pukemaan miesvihaasi yhtään ylevämpään muotoon. Hyvä yritys silti.
Lääketiede keksii sairauksia jotta voivat myydä lääkkeitä ja voitot kasvavat.
Mun puolestani AP:n voi postittaa jonnekin ebola-alueelle luennoimaan.
Jumalaa, sähköallergiaa, tasa-arvoa, ilmastonmuutosta ihmisen aiheuttamana, epävakaata persoonallisuushäiriötä.
Vierailija kirjoitti:
Jumalaa, sähköallergiaa, tasa-arvoa, ilmastonmuutosta ihmisen aiheuttamana, epävakaata persoonallisuushäiriötä.
Sähköallergia on. Tasa- arvoa ei ole, eikä ilmastonmuutosta mutta chem trail, älykkäitä itseajattelevia ihmisiä pidetään epävakaina ja laitetaan hoitoon.
Valo nousee Pohjolasta. Se on.
Todellista anarkiaa ei ole. Sillä jos yhteiskunta luhistuisi, alkaisivat ihmiset järjestäytyä ja muodostaa omia yhteisöjään selvitäkseen, ja näillä yhteisöillä olisi omat sääntönsä.
Ei ole kikkaa saada joka naiselle yhdynnässä orgasmi. Taitaa olla jollekin 20% naisista oikeasti fyysisesti täysin mahdotonta saavuttaa yhdynnässä se sellainen nk. "emätinorgasmi" (joka muuten oikeasti stimuloi klitorista sisältä käsin, klitoris on n. 10cm pitkä elin).
Vierailija kirjoitti:
Lääketiede keksii sairauksia jotta voivat myydä lääkkeitä ja voitot kasvavat.
Tarkoittanet uusia psykologisia diagnooseja? Katso huvikses lista 20 vuoden ajalta.