Mitä kirjoitit ylioppilaskokeista?
Nyt kun ylioppilaskokeet lähestyvät, kertokaa mitä te olette kirjoittaneet!
Itse kirjoitin äidinkielestä M, venäjästä C, pitkästä matematiikasta M, englannista B ja biologiasta B.
Kommentit (84)
Olin aina suht hyvä koulussa mutta ylppäreihin en lukenut yhtään. Tuli pari B, pari A ja C.
LLEEC (englanti, äidinkieli, biologia, ruotsi, psykologia).
Äidinkieli M
Ruotsi L
Englanti L
Saksa M
Ranska M
Reaali B
Puoltoääniä 30, yleisarvosana Magna cum laude approbatur.
Olin kieli-ihmisiä, olen sitä edelleen. Vuosi oli 1984, eli Eximiaa ei ollut vielä keksitty. Saksan (C-kieli) ja ranskan (D-kieli) kirjoitin yhtä aikaa kuuden tunnin aikana. Ranskan aine olisi voinut mennä paremmin, mutta aika loppui kesken. Ranskasta olisi voinut muuten tulla ällä ja se jäi harmittamaan, ei kuitenkaan niin paljon, että olisin viitsinyt mennä syksyllä korottamaan.
Pitkä saksa, keskipitkä ruotsi, lyhyt enkku ja matikka L. Äikkä M ja reaali C. Aikana ennen exemiaa.
Äidinkieli L
Ruotsi L
Pitkä saksa M
Reaali M
Pitkä matikka vapaaehtoinen A
Vuosi 75
Vierailija kirjoitti:
Äidinkieli L
Ruotsi L
Pitkä saksa M
Reaali M
Pitkä matikka vapaaehtoinen A
Vuosi 75
Lisään, yleisarvosana L
Vierailija kirjoitti:
Mikä on reaali?
Oletko lukioiässä?😅
Otsikon kysymys olisi reputettu yo-kokeissa. Otsikon mukaan joku kysyy että mitä kirjoitit ylioppilaskokeista, vastaus siihen olisi, että kijrjoitin ystävälleni/lehteen tai johonkin että ne olivat hankalat/lyhyet tai pitkät jne. eli semmoista kirjoitin. Jos tarkoitus oli kysyä,mitä aineita kirjoitit ylioppilaskokeissa ja mitä arvosanoja niistä sait. t. Äidinkielen laudatur
Ruotsi, äidinkieli ja reaali M
Englanti ja matematiikka C
Äidinkieli M, keskipitkä ruotsi C, pitkä englanti C, reaali (historia, maantieto, uskonto) B ja ylimääräisenä lyhyt matikka M
Yhteiskuntaoppi L, keskipitkä ruotsi E, äidinkieli M ja enkku C. Äikkä meni vähän heikommin kuin arvosanat koulussa olisi antaneet olettaa, mutta sinänsä en arvosanoilla ole tehnyt yhtään mitään, koska en todistuksella kouluun hakenut.
Noin 40 vuotta sitten eli ennen kuin oli mistään E:stä edes tietoa: viisi kieltä ja matematiikka. Viisi kertaa L, kerran M. Sen yhden häpeätahran kävin sitten putsaamassa syksyn kirjoituksissa.
6L, matikka, äikkä, enkku, reaali, ruotsi, lyhyt saksa.
Vierailija kirjoitti:
Noin 40 vuotta sitten eli ennen kuin oli mistään E:stä edes tietoa: viisi kieltä ja matematiikka. Viisi kertaa L, kerran M. Sen yhden häpeätahran kävin sitten putsaamassa syksyn kirjoituksissa.
Ennen oli helpompi siksi saadakin L. Kun edelleen noin ylpeä olet niin ihan mielenkiinnosta kysyn, että mikä sinusta tuli elämässäsi? Lääkäri, juristi?
EEEMC. Sain tuon oikeastaan todella vähällä panostuksella.
Vierailija kirjoitti:
Otsikon kysymys olisi reputettu yo-kokeissa. Otsikon mukaan joku kysyy että mitä kirjoitit ylioppilaskokeista, vastaus siihen olisi, että kijrjoitin ystävälleni/lehteen tai johonkin että ne olivat hankalat/lyhyet tai pitkät jne. eli semmoista kirjoitin. Jos tarkoitus oli kysyä,mitä aineita kirjoitit ylioppilaskokeissa ja mitä arvosanoja niistä sait. t. Äidinkielen laudatur
Äidinkielen laudaturin kirjoittaneena sinun pitäisi ymmärtää että foorumeilla ei ole tarvetta kirjoittaa täydellisesti. Suomen kieli on monipuolista ja itseään usein pystyy ilmaisemaan paremmin kun kirjoittaa epävirallisempaan tyyliin.
M, C, B, A, A
Olin pettynyt, keskiarvoni lupasi parempaa 8,1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin tasan 50 vuotta sitten äidinkielen, ruotsin, englannin, saksan, venäjän ja reaalin ja sain kaikista laudaturin. Riemuylioppilaiden luokkakokous odottaa keväällä.
No sentään joku muukin! Ihmettelin jo tätä ketjua. Olen toki paljon nuorempi.
Ennen L oli helpompi saada.
Kyllä! Mutta juuri siksi moni vastaaja on avoimesti myöntänyt sen omalla kohdallaan.
Eri
A-B paperit.
No silti pääsin yliopistoon pääsykokeella, vaikka lukio menestykseni olikin surkea.