Hei te Reimatecien vastustajat, sanokaa mita sanotte, mutta meidan lapset jai tanaan viela ulos leikkimaan lumisia leikkeja, kun naapurien lasten oli mentava sisaan kun vaatteet
oli läpi asti märät.
Eli siinä suhteessa Reimatecit pitivät pintansa verrattuna tavis pukuihin.
Kommentit (35)
Ilman kosteussuojahaalaria olisi tarvittu sekä sadetakki että kurikset, ne taas hiostaa ja on kömpelöt.
Jos et ap satu tietämään, niin Reimatec ei ole ainoa koskteussuojattu haalari.
Ei Reimatecit ole ainoita hyviä kosteussuojapukuja. Meillä on kolmella lapsella ollut Reiman pukuja, Travalleja, Rasavillejakin. Kaikki ovat pitkäneet lapset kuivina ja lämpiminä.
kuivina. Lisäksi kulumaa ei tule samalla tavalla kuin Reimateceihin. Olen metsästämässä ensi talveksi samanlaisia.
tavispuvut = huono
Mitkä kaikki ovat niitä taviksia?
lapset olivat tänään ulkona ellen/timberlandin ulkovaatteissa ja kurisvaatteet päällä. helsingissä ainakin kurja lumeton ilma, meinaan eiks toi reimatec oo pilalla jos siihen tulee reikä. ainakin meidän muksuilla rajut ulkoleikit ja aina saa olla paikkaamassa jotain kohtaa.
Ja ihan käytössä myös ollut lapsilla muitakin merkkejä. Mutta ainoastaan Reimatec tuntuu täällä olevan joku " punainen vaate" . Sillä halusin tähdentää, että on siinä käytössä paljon hyvääkin. Meillä sitä ei ainakaan osteta merkin vuoksi lapsille, vaan nimenomaan sen loistavien ominaisuuksien takia. Ja siis voidaan ostaa esim Rasavilin pukuja, jos sopiva sattuu kohdalle osumaan.
ap
olivat kaikki 2½h ulkona möyrittyään. Vanhimmilla tosin oli olkapäät märät vissiin siksi kun kaula-aukko on niin suuri että oli sieltä lumi päässyt sisään. Kuopuksella ei edes ollut olkapäät märät. Toisaalta vesisateessa nuo Reimatecit ovat olleet hyvin vettä pitävät mutta niin myös halvemmat Lennet.
Reimatec ihan hanurista. Pari kertaa käytetty seisoo kaapissa tyhjän panttina, Rasavil jatkuvassa käytössä.
Herää vaan kysymys että mitenkä sitä itse aikoinaan 70-80-luvulla pystyi nauttimaan ulkonaolosta kun ei ollut hienoja reimatecceja :DDD
Vaatteet kastui mutta ei se menoa haitannut. Jos kovin kastui käytiin vaihtamassa kuivaa ja taas leikit jatkui. Muistan että minullakin oli vaan villaisia lapasia, usein kyllä kahdet päällekäin, ja hyvin pysyi kädet lämpiminä :) Nykyajan muksuilla pitää olla kosteussuojahanskat...
O tempora o mores!
Kahden tunnin leikkien jälkeen oli pöksyt märkänä, et sillee.
Tavis Reiman puvut ei pidä vettä, Reimatecin pitää. Huomaahan sen jo hinnassa.
Meillä poika ja tyttö ihan päältäpäin märissä vaatteissa, mutta aivan kuivia haalarin sisältä, vaikka vesi-räntää-lunta mitä lie tuli taivaalta koko ulkoilun ajan. Ja toiset lapset lähtivät sisään, kun vaatteet olivat läpimärät.
Eli olin taas kerran todella tyytyväinen näihin reimateceihin. = D
Eipähän lapset kylmety ulkona märälläkään säällä.
Meillä on lapsilla kummallakin vain 1 haalari, Lassietec.
On ilmeisesti loistava haalari, kun ei useampia olla tarvittu.
Minä sen sijaan ihmettelen, miten Stellan lapsilla nyt onkin Reimatecit, kun muistelen, että viime talvena niitä ei vielä missään nimessä olisi ollut.
Kyllä meidän lasten Jonathanit pitää veden siinä kuin Reimatecin haalaritkin. Mutta siinä vaiheessa, kun Reimatecin haalarit on rikki, Jonathanit ovat ehjiä.
Vierailija:
Minä sen sijaan ihmettelen, miten Stellan lapsilla nyt onkin Reimatecit, kun muistelen, että viime talvena niitä ei vielä missään nimessä olisi ollut.
S80 - 30.10. 20:28 vastaa tähän viestiin (20/30)
Reimatec
Tämä Reimatec boikotoija kävi ostamassa tänään kolmelle lapselle Reimatec haalarit. Hyvällä fiiliksellä tehty heräteostos, jota varmasti kadun myöhemmin ja mies saa sydärin kun näkee ostokseni.
Vertailin niitä pukuja ja kyllä se Reimatec tuntui parhaimalta, vaikka hintaa on.
Myyjä kertoi jossain (en muista merkkiä mallia) jonkun vedenpitävyyden tms olevan 300mm ja Reimatecisssa se on kuulema yli 5000mm.
Kyllä tämä palsta vie Stellan ihan turmion tielle - sortunut jo tavisten Reimateceihinkin!! :O ;D
kuivana....