Uskon hartaasti siihen että ihminen pystyy kyllä muuttumaan, mutta yleensä se vaatii sen että ihminen menettää ensiksi kaiken
Ja se ihminen laitetaan selkä seinää vasten kunnolla. Sen pitää kohdata itsensä kunnolla. Tää asia johtaa omaan sisäiseen työhön, minkä kautta lähtee muutos. Se muutos on henkinen ja se on yleensä todella iso
Ihminen joka ei koskaan kasva tai kehity, ei ole koskaan kohdannut tätä seinää, sitä ihmistä ei ole koskaan oikeasti haastettu millään tavalla.
Kommentit (7)
Muutos lähtee jokaisen ihmisen omasta halusta muuttua, sillä menettääkö jotain ei ole merkitystä jos tätä muutoshalua ei ole.
Minä olen muutaman vuoden aikana menettänyt työni, kotini, rahani, terveyteni ja lähes kaikki tutut ihmiset. Olen lähinnä valmis t*ppamaan muita ihmisiä ja sitten itseni. Onko kysyttävää, sinä älykääpiöidealisti?
Ei tarvitse kaikkea menettää. Kunhan jokin murtaa kuorta sen verran, että ihminen herää muutoksen tarpeeseen. Sitten, kun asioita alkaa käsitellä, seuraa siitä herkästi lumipalloefekti, jota ei oikein enää pysty pysäyttämään. Löytyy lisää ja lisää selvitettävää, ja sillä tiellä kun vain jaksaa jatkaa, löytää itsensä lopulta rehellisemmästä paikasta.
Kertaheitolla jos kaiken menettää/laitetaan selkä seinää vasten, vaarana on psykoosi.
On Suomessakin ihmisiä joilta on viety paljon. Suomessa on myös lööppiotsikoita.
Kauhistus sentään.
😂
Jos ihminen on tarpeeksi rikottu, ei siitä muututa.
Kai ymmärrät ettei kaikki halua muuttua?