Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yhteen paluu eron jälkeen.

Vierailija
21.02.2024 |

Te jotka olette palanneet yhteen eron jälkeen, miten se tapahtui? Ottiko jättäjä vai jätetty asian puheeksi? Muutitteko uudestaan yhteen jonkun ajan kuluttua? Oletteko onnellisia yhdessä

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
22/27 |
23.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
31.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä toivon käyvän minullekin.  Olin jättäjä ja nyt pelkään että puhun liikaa. Siis olen kertonut miksi jätin tämän miehen jonka takia ero tuli ja että minulla on tunteita häntä kohtaan. Hellyyttä on jo halien muodossa ollut. Sekä muutamia suukkoja. 

Vierailija
24/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä. Jos entinen suhde EI päättynyt päihteisiin, väkivaltaan tai muuten turvattomuuden tunteseen, sitä ero ajattelua kannattaa laittaa jäähylle. Joudut käymään läpi sen vaikean asian kuitenkin  uudessa suhteessa läpi, kunnes opit sen asian jonka takia erosit.

Tässä oma näkemys ja usko erosta ja yhteen palusta saman ihmisen kanssa. Sanotaan että elämässä on kolme aitoa rakastumis kertaa jotka opettavat meitä eniten rakkauselämästä. Nämä kolme rakastumista voi kokea saman ihmisen kanssa, tosin on aika vaikeeta koska jotkut  ihmiset eroavat jo siitä kun alkavat kasvamaan vähänkin eri suuntiin ihmisenä ja näkemään asiat eri tavalla elämässä.

On tärkeätä ymmärtää jos harkitsee eroa pitkäaikaisesta kumppanista vaan sen takia että toinen on kasvanut eri suuntaan kun itse. Tarkoittaa tämä yleensä kommunikointi ongelmia. Asioista ei enää jutella tai keskustelu toisen kanssa ei ole enää niin sulavaa kun joskus kun vasta tapasitte. Ja ehkä mietit tässä että, ehkä jonkun uudenkaa olisi helpompaa? Kyllä. Alussa. Mutta sama ongelma tulee vastaan taas ja taas kunnes kuolet.

Elämän jakaminen toisen kanssa parisuhteessa on syvällinen ja moniulotteinen asia, joka vaatii sitoutumista, kunnioitusta ja kommunikaatiota. On tärkeää ylläpitää ihailua, rakkautta ja yhteyttä kumppaniin, luoda positiivinen vuorovaikutus ja ratkaista ongelmat rakentavasti. Lisäksi on tärkeää kunnioittaa kumppanin unelmia ja luoda yhteisiä tavoitteita. 

Vierailija
25/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta yhteenpaluu voi onnistua!

Vierailija
26/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätetty pyysi minua muuttamaan takaisin kotiin ystävänä, koska olimme toisillemme edelleen tärkeimmät ihmiset. Siitä sitten lähti tunteet uudelleen syvenemään ja alkoi uusi suhde, parempi kuin se mikä päättyi. Ja jatkuu edelleen onnellisena. 

Vierailija
27/27 |
20.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttuni erosi puolisostaan, olivat useamman vuoden erossa, menivät taas yhteen ja ovat nyt olleett jo monta vuotta naimissa. Ihan onnellisilta vaikuttavat.

Riippuu varmaan eron syistä. Väkivalta tai pettäminen olisivat minulle vaikeita ylipäästäviä. Jotain perustavanlaatuista olisi pitänyt muuttua, että yrittäisin uudestaan, ehkä en silloinkaan.