30-37 vuotiaat sinkkunaiset: minkä ikäiset miehet ovat mieleenne?
Jos laitan tinderiin miehenä 30-37 vuotiaat naiset, niin en saa juuri laisinkaan mätsejä. Jos laitan 20-30 vuotiaat naiset, niin silloin mätsejä kyllä tulee. Minua on aina sanottu paljon nuoremman oloiseksi ja poikamaiseksi, kuin mitä iästä voisi olettaa. Minua ei häiritse, vaikka olisikin yh. Aina kun sanotaan, että katsele oman ikäisiäsi, niin eihän tuo toimi.
M38
Kommentit (56)
Kun olin 34-36v seurustelin 28-30v kanssa. Tuon kolmikymppisen kanssa menin sitten naimisiinkin, 28v jo yhdessä.
En voisi kuvitellakaan vanhempaa miestä!!
Itse olen 31v., ja viehätyn selkeästi eniten itseäni nuoremmista miehistä. Kaiken ikäisiä ikähaitarilla -/+ 10v olen kokeillut ja tapaillut, mutta vanhemmat eivät vaan jostain syystä lähde. Tällä hetkellä tapailen henkisesti kypsää 25v. miestä, ja kivaa on ollut!
Oma ikä 30, mieheni on 41. Sopiva ikäero 👌
Mieluummin itseäni hieman nuoremmat kuin vanhemmat.
Olen aina tykästynyt itseäni nuorempiin, edellyttäen että henkinen kehitys on kohdallaan. Lapsia en jaksa.
Nuori mies on vielä tarpeeksi avoin kaikenlaisille eks tempore jutuille. Ei tosikkoja pönöttäjiä.
Haluan että mies on hauska, oikeasti hauska ei viinan voimalla muka-hauska.
Nuoremmat miehet jotka ovat terveen kunnianhimoisia ja eteenpäin pyrkiviä. Ennakkoluulottomia, ei kaavoihinsa kangistuneita. Näkevät elämän ja mahdollisuudet avoimina eessään, eivät pelkää tuntematonta.
En etsi vakavaa elämänkumppania, mieluummin kaverin elämän retkille. Taloudellisesti tulen toimeen omillani enkä halua myöskään elättää ketään.
34 - 47 v voisi vielä mennä, N37.
20-25. Seksi nuoren kundin kanssa on jotain niin taivaallista!
N34
Vierailija kirjoitti:
20-25. Seksi nuoren kundin kanssa on jotain niin taivaallista!
N34
Jep. Se kokeilunhalu ja uteliaisuus, innokkuus kaikkeen uuteen. Eikä vähiten se kestävyys!
Nuoret eivät myöskään ole iljettäviä puheissaan, nuori mies kunnioittaa naista. Niljakkaat puheet ja käytös tulee vasta iän mukana, sen olen huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään eniten 16-18 vuotiaista nuorista miehistä.
Samoin, mutta ikää tärkeämpää on pituus ja tummuus.
Vierailija kirjoitti:
Noin samanikäset tai pari vuotta nuoremmat
Valehtelet.
Olen aina tykännyt itseä vähän vanhemmista, pitää olla myös vetovoima ja henkinen yhteys
N33
Nuorempana toivoi että mies olisi pari vuotta vanhempi mutta 35 ikäisenä tämä on kääntynyt päinvastoin ja pari vuotta nuoremmat tuntuu sopivimmilta. Yli nelikymppisissä miehissä on aika vähän viehättäviä ja hyvin säilyneitä.
Itseä kiinnostaa 32-44 vuotiaat miehet. Mutta olen paljon nuoremman näköinen ja aina joku arvaa että olen n. 30 tai nuorempi. Eli saisin varmasti alle 30 v. miehiä jos haluaisin. Mutta itseä kiinnostaa mieluusti lähellä omaa ikää tai vähän vanhempi.
N38
Mitä vanhemmaksi olen tullut niin sitä enemmän on siirtynyt omanikäisistä hieman vanhempiin.
Oon n33 ja ikähaitari voisi olla 31-36 vuotta
Siis kuinka paljon vanhemmista sä oikein viehätyt jos kenelläkään ei värkki enää toimi? Deittailetko vanhainkodissa? Mieheni on 51, ei mitään ongelmia edelleenkään. Toki sekin vaikuttaa, jos se valittu miesseura on pääosin koostunut ylipainoisista tupakoitsijoista, koska elintavat kyllä alkaa ennen pitkää näkyä myös näissä suorituksissa.