Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten näytän hoikalta??

Vierailija
21.02.2024 |

Eli tosiaan, oon 16v (huhtikuussa 17v) tyttö, pituus 174cm ja painan 67kg (eli en ole mikään kevyt) ja bmi on 22,2 (?). Oon pienestä asti urheillu tavoitteellisesti ja mulla on suurin paino tullu lihaksista. Lopetin tavoitteellisen urheilun noin vuodeksi, ja syömishäiriö oireili myös, eli lihakset surkastuivat ja paino jojoili, välillä laihduin ja välillä taas pulskistuin. 

Ihmiset on aina sanonu mua jopa laihaksi, ja paino tulee yleensä aivan yllätyksenä. Aloitin vesijumpan (ja välillä uin uimahallissa) ja käyn salilla aika paljon, yhteensä ehkä 4-5 kertaa viikossa (siis molempia yhteensä, en vain salia) tietenkin vaihtelee olenko kotikaupungissa vai muualla. 

Koen, että painavempana näytän jopa hoikemmalta, vaikka painan enemmän. Urheilun myötä olen saanut muotoja lihaksista ja olen tyytyväisempi kehooni kuin pitkiin aikoihin! Olen kiinteytynyt hyvin ja en tiedä mitä tekisin, jos en urheilisi.

Eli takaisin kysymykseen, voinko näyttää hoikemmalta, vaikka painan enemmän? Syömishäiriö aikoinani painoin 63kg (en ole koskaan ollut alipainonen), mutta oli ylimääräistä esim vatsan kohdalla ja reisissä. Urheilun myötä paino on noussut, mutta näytän silti paremmalta (omasta mielestäni). Saan paljon silti kommentteja, että olen turhankin hoikka (tai laiha), vaikka en ole mikään kevyt yksilö. 

Mitä mieltä te olette? Nyt tästä tulee varmaan joku painosota, mutta antaa olla🥲

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
21.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saat kommentteja että olet turhankin laiha eli olet hoikka. Varaa aika psykiatrille ja mene kouluun, ei saa lintsata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme