Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin pilkillä koko päivän. Oletteko koko päivän parantaneet maailmaa vauva palstalla?

Vierailija
20.02.2024 |

Minä hankin itselleni ruokaa  ja kävin pilkkimässä ahvenia. Sain noin 30 ahventa joten nyt on ruokaa moneksi päiväksi.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kai asuuko kaupungissa vai maalla. Tai onko lähellä luontoa. Osalla ei mahdollista mennä mihin tahansa luontoon, eli on kuin vankina tavallaan. Naiset eivät innostu järvikalasta aina, mutta luontokuvaus tai maiseman ihmettely.

Vierailija
2/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut kovin paljoa tietokoneella ja palstalla tänään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin hyväntekeväisyys työssä auttamassa vanhuksia ja keittelin heille ruokaa. Ulkoilutin pihalla ja pelailtiin pelejä.

Vierailija
4/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein päivän töitä etänä ja ruokaa perheelle.

Vierailija
5/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusaajien palsta tämähän on. 

Vierailija
6/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn pilkillä mutta pitää ajaa puol tuntia autolla että pääsee hyvään pilkkipaikkaan. Olen saanut ahventa pilkillä jotain 22kg tässä viimeisen 3 viikon aikana.

Vierailija
7/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä olin aamuvuorossa, kiitos kysymästä. 

Vierailija
8/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon.

Kun olet pilkkimies ja meikäläinen osti juuri vavan niin onko kuinka paljon väliä mihin aikaan pilkkii ja paljonko eroa vaikkapa aurinkoisella ja pilvisellä päivällä kalojen aktiivisuuden ja näkökyvyn suhteen?

En tiedä mistä etsiä näitä kaikenlaisia tietoja.

Vierailija
9/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä ollut ja just tulin salilta. Eipä tässä oo ehtiny täällä vanua.

Vierailija
10/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon.

Kun olet pilkkimies ja meikäläinen osti juuri vavan niin onko kuinka paljon väliä mihin aikaan pilkkii ja paljonko eroa vaikkapa aurinkoisella ja pilvisellä päivällä kalojen aktiivisuuden ja näkökyvyn suhteen?

Ei säällä ole juurikaan väliä. Itse kun pilkin niin pilkin 5 minuuttia yhdestä reijästä ja jos kala ei nappaa niin vaihdan paikkaa ja kairaan uuden reijän. Jossain vaiheessa löytää ahvenia sitten. Itse pilkin aika matalassa noin 1.5-2.5 metrin vedessä eli aika rannassa. Tänäänkin kairasin varmaan 20 reikää jäähän ja jokaisesta tuli 1-2 ahventa. Joskus voi tulla 30 ahventa.

Vierailija
11/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitkö makkaratulet? Kohta alkaa kevätaurinko lämmittää niin mikä on pilkillä istuessa ja välillä tulet ja makkaran paistoa. Menee päivä komiasti.

Vierailija
12/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi olkoon.

Ei säällä ole juurikaan väliä. Itse kun pilkin niin pilkin 5 minuuttia yhdestä reijästä ja jos kala ei nappaa niin vaihdan paikkaa ja kairaan uuden reijän. Jossain vaiheessa löytää ahvenia sitten. Itse pilkin aika matalassa noin 1.5-2.5 metrin vedessä eli aika rannassa. Tänäänkin kairasin varmaan 20 reikää jäähän ja jokaisesta tuli 1-2 ahventa. Joskus voi tulla 30 ahventa.

Okei, kiitos tuosta tiedosta. Aloitan siis tuosta ja kerään lisää kokemusta&tietoa. 

Vierailija
13/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilkkiminen on aika hienoa jos kalaa tulee.

Vierailija
14/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitkö makkaratulet? Kohta alkaa kevätaurinko lämmittää niin mikä on pilkillä istuessa ja välillä tulet ja makkaran paistoa. Menee päivä komiasti.

Tein, join kaljaa ja jallua koko päivän. Lopulta oksensin avantoon ja ahvenet hyppivät pois sieltä.

Vierailija
15/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täällä vauvalassa monet viettää kuukausia. Eivät ne jaksa pilkkiä

Vierailija
16/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan ollaan ..työttömänä itken täällä tukien pienuutta.muuta en osaa.

Vierailija
17/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pilkkinyt iltapäivän hallituksen toimien keskusteluissa ja hyvin on tullut saalista. Koho nykii koko ajan, vaikkei ole edes matoa ;D

Pari jopa niin isoa saalista, ettei enää sopinut keskustelu palstalle vaan vallan kokonaan poistettiin ;DDDD

-winner-

Vierailija
18/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työttömien määrä on lisääntynyt 

Vierailija
19/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLin vegaanina koko päivän kaverini kanssa jäällä. Porasin ja ajelin hänen rattikelkallaan ympäri järveä ( Stadista ) .

Emme puhuneet koko päivänä juuri mitään.  Sydän täynnä lämpöä ja toveruutta. Uusi tyttöystäväni ei ymmärrä ja hänen mielestään pitää puhua.  

Ei pidä. Meillä on hyvä näin, kiitos. Tyttöystävät voi vaihtaa. 

Vierailija
20/23 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii miksei työttömät käy kalassa. Niinä olisi hyvä harrastus ja saisi ruokaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi