Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Himoshoppaajat-sivustosta muutama kyssäri...

14.01.2007 |

Ensiksikin SUURKIITOKSET sivuston pystyttäneelle taholle!!!! Kirjautuminen onnistui, samoin muutaman ilmoituksen luominen :)

Ja kiitos kaikille jo vastanneille :) (vilkutus)

Ja sitten vähän marinaa... Laitoin ilmoitukseni tänä aamuna ja tähän mennessä olen saanut sähköpostiini jo 8 Huuto.net mainosta (eli " minulla on myynnissä tarvitsemasi Huuto.netissä, katso sieltä" ). Olenko vain turhasta valittaja, mutta minua tuo alkoi ärsyttämään :(

Jos haluan etsiä vaatteita Huuto.netistä, niin sitten löydän sinne kyllä itsekin. Mielestäni tuon Shoppaaja-sivuston piti toimia vähän eri tarkoituksessa... Vai mitä mieltä muut ovat??? Olenko vain väsynyt ja ärsyynnyn turhan helposti ;)

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just olin laittamassa viestiä sivuille et sain huutonettiin laitettua kasan merkkivaatteita tosi halpaan hintaan. Onneksi en laittanut vielä mitään. Mä kuvittelin et sama se minkä kautta vaatteet kiertää kunhan löytyy jokaiselle sitä mitä haetaan. Voihan esim. haetaan ilmoitukseen vastata että olen nähnyt siellä ja siellä myynnissä mitä etsit vaikka itsellä ei olisikaan myydä. no jaa en tiedä.

Vierailija
2/9 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitatko nimimerkkiäsi meilillä, voisin käydä katsomassa mitä sulla on myynnissä. kiitos!

minna.ilonen@kolumbus.fi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sama kai se on mitä ilmoituksia sinne sivustolle laittaa, mutta tarkoitin etten välttämättä halua niitä OMAAN sähköpostiini (kun osa niistä " mainoksista" oli vielä vaan... Hmmmm :-/) . Eli laita vaan ilmoituksesi sinne yleisesti, on siellä varmaan paljonkin kiinnostuneita :)

Magia:

Just olin laittamassa viestiä sivuille et sain huutonettiin laitettua kasan merkkivaatteita tosi halpaan hintaan. Onneksi en laittanut vielä mitään. Mä kuvittelin et sama se minkä kautta vaatteet kiertää kunhan löytyy jokaiselle sitä mitä haetaan. Voihan esim. haetaan ilmoitukseen vastata että olen nähnyt siellä ja siellä myynnissä mitä etsit vaikka itsellä ei olisikaan myydä. no jaa en tiedä.

Vierailija
4/9 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin enemmän kuin onnellinen kaikista vinkeistä, sillä on todella kiven takana löytää SIISTIÄ, korkeintaan 1-2 vuotta vanhaa käytettyä vaatetta pienelle pojalle. Joten anteeksi vaiva, sillä en todella ajatellut toimineeni ajattelemattomasti.

Itse suoriudun tästä taas muutaman viikon päästä kauppoihin ostoksille. Kun ei tärppää, niin ei tärppää. Uutena on ostettava. Olisi vain ihanaa edes joskus tehdä LÖYTÖJÄ!

Vierailija
5/9 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli uudelleen.; kiitos teille kaikille joilta sain asiallista viestiä! Myös sinulle Röpöläinen (?) :)

Mutta se mistä " kilahdin" oli, että ne kaksi tietämääni huutiksen jobbaria lähettivät myös minulle mailia (vilkuti, vilkuti teille!). Ja heistä toinen myy niin uskomatonta roskaa, että sääli jos he " pesiytyvät" sivustolle. Kaikkihan eivät heidän historiaansa tunne... Mutta tätä ongelmaahan ei saada koskaan pois :(

Vierailija
6/9 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli ymmärrän täysin mitä tarkoitat, jokainen varmasti löytää huutonettiin, mutta suorat tarjoukset/myynnit (ei siis linkkiä huutonettiin) ovat mielestäni parhaita:) Toivottavasti kukaan ei nyt ota ' pulsaattoria' , mutta tuo himoshoppaajien-palsta on hyväksi havaittu sivu, saisiko sinne vaikka linkin... huutonetissä myyjistä? Tai en minä tiedä, halutaan huutonetin palstalle tai vastaavaa?

Juu, taidan lähteä kohta puoliin laittamaan pääni pehkuihin, ennen kuin menen itsekin sekaisin =O)

Ja Artille (Röpöläiselle?) kiitos sähköpostista, tämän käyn katsomassa...

Lisäksi liskolisbetille kiitos sivusta!

*Tähtisilmä* haltioituneena lumesta.

Vierailija
7/9 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään myös enemmän suorasta kaupankäynnistä ja jos huutonettiä haluan käyttää niin sinne osaan itsekin :))

Itse olen kyllä saanut sivuston kautta mahtavia tarjouksia, juuri sitä mitä kuvittelin tuon palstan tuovankin, kiitos kaikille tarjonneille :)

Postiini saamiani kuvia plärään heti kun pääsen tuohon " ykkös" koneelle..istun meidän vanhalla romu-vara-koneella jolla ei paljon kuvia kannata selailla ;)

Noille huutis-jutuillehan voisi olla joku oma osasto siellä tosiaankin, niin voi sitten ne jotka tykkää käyttää sitä.

Mutta itse myös tykkään että minulle tarjotaan sitä mitä haen hintoineen päivineen, eikä niin että jään kyttäilemään tuotetta huutiksesta.

Huutonet on mielestäni oma myyntipaikkansa ja himoshoppaaja-sivusto ym osto-myynti-palstat sitten taas oma lukunsa :)

Toivotaan että palstan taso pysyy hyvänä, itselläni ei ainakaan ole toistaiseksi kuin hyvää sanottavaa. Valtaisat kiitokset vielä Liskolisbetille,jos satut ketjua lukemaan :)

Vierailija
8/9 |
14.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyttäkää viestiasetuksia hyödyksenne.....

*Jos teksti sisältää tiettyjä sanoja

*Jos aihe sisältää tiettyjä sanoja

Huutonet yms. voitte sanoiksi laittaa

ja sitten ohjaukseksi, että ne viestit menis suoraan spam-viestikansioon tai että niitä ei ladata olleskaan palvelimelta tai sitten ne menee roskakoriin samantien....

vaihtoehtoja on monia.....

tässä yksi helppo tapa deletoida / valikoida postiaan....

Vierailija
9/9 |
15.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itse olen joskus vastannut joihinkin ostetaan ilmoituksiin laittamalla linkin omalle Huuto.netin sivulleni.

Olen tehnyt näin siitä syystä, että olen kuvannut vaatteet tarkasti (sekä sanallinen kuvaus että valokuvat) ja lisännyt kuvauksen Huuto.nettiin. Sieltä voi käydä katsomassa, olisiko kiinnostunut ko. vaatteista. Olen valmis sulkemaan kohteet aikaisemmin, mikäli kaupat syntyy, eikä huutoja ole tullut tai mikäli hintavaraus ei ole ylittynyt. Tämä kun on Huuto.netin sääntöjen mukaan mahdollista. Eli ainakaan minun kohdallani ei tarvitse jäädä " kyttäämään" kohteiden sulkeutumista, vaan voi reilusti neuvotella hinnasta ja sopia kaupoista suoraan sähköpostin välityksellä.

Toki voi olla, että osa myyjistä, jotka ilmoittelevat näistä Huuto.netin sivuista, haluavat että kaupat tehdään nimenomaan Huuto.netissä. Mutta halusin vain kertoa oman tapani toimia ;o)