Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin voxraa 1 tabletin ja minusta tuli äärettömän rauhallinen. Kertokaa oliko tuo riski?

Vierailija
20.02.2024 |

No, otin oikeastaan zybania, jossa on sama vaikuttava aine. Sitä on joskus minulle määrätty riippuvuuden hoitoon. 

Syön venlafaxinia 225 mg/vrk ja päätin ottaa jostain syystä tuon toisen lääkkeen 150 mg. Halusin vain tietää miten se vaikuttaa. Olen ajatellut vaihtavani venlafaxinin voxraan jos lääkäri suostuu. 

Otin lääikeen ja parin tunnin päästä tuli todella rauhallinen olo. Edelleen on. Tuo vaikutti samanlailla kui opamox mutta voimakkaammin. Nukuin hyvin. 

Olikohan tuo riski ottaa kahta mielialaan vaikuttavaa lääkettä? 

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole riski, mutta yksi pilleri Voxraa ei tee mielialalle vielä mitään. Sen teho alkaa tuntua 2 - 6 viikon kuluttua.

T: Voxra käytössä

Vierailija
2/10 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole riski, mutta yksi pilleri Voxraa ei tee mielialalle vielä mitään. Sen teho alkaa tuntua 2 - 6 viikon kuluttua.

Kyllä tuossa vaikutusta tuli aivan selvästi. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venlaflaxin ja Voxra yhdessä ei ole epätavallista lääkärin määräämänä, Voxra saatetaan ottaa mukaan esim. vireystilan nostoon jos muuten on uupumusta. Eli ei ole sinänsä vaarallista.

Mutta yleisesti ei kannata toki käyttää mitään lääkekomboja, mitä lääkäri ei ole itselle määrännyt, vaan jos yksi lääke ei auta riittävästi tai sillä on sivuvaikutuksia joiden torjuntaan kaipaisi toista lääkettä, niin puhua asiasta lääkärille ja hän sitten miettii mitä tehdään.

Vierailija
4/10 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sivusta, mutta kyllähän sillä useimmille on välittömiäkin vaikutuksia, vaikka masennuslääkkeenä alkaa toimia vasta hitaammin. Esim. vireystila nousee heti, samoin jos on keskittymisvaikeuksia tai levottomuutta ne voivat helpottaa heti. Joskus kun exällä oli tuota reseptillä, kokeilin itse ja kyllä yksittäisellä tabletilla mulle oli ainakin selviä vaikutuksia.

Vierailija
5/10 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outoa, että miksi minulle tuli todella rauhallinen olo. Ihan unenomainen. Aivan kuin olisin ottanut rauhoittavan. Ap

Vierailija
6/10 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella outoa, että miksi minulle tuli todella rauhallinen olo. Ihan unenomainen. Aivan kuin olisin ottanut rauhoittavan. Ap

Ettei olisi ADHD-taipumusta? Vaikuttaa yleensä piristävästi ei-ADHD:ihin ja rauhoittavasti ADHD-ihmiisin.

Vierailija
7/10 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet vaikuttaa yksilöllisesti. Minuakin voxra rauhoittaa ja joskus on pakko mennä päiväunille tunnin päästä lääkkeen otosta.

Vierailija
8/10 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ahdistus hävisi Voxran kanssa parissa päivässä, mutta en halua olla väsynyt zombi. 

Vierailija
9/10 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ettei olisi ADHD-taipumusta? Vaikuttaa yleensä piristävästi ei-ADHD:ihin ja rauhoittavasti ADHD-ihmiisin.

Ahaa. No itseasiassa on.. ei diagnoosia kylläkään mutta olen tehnyt testejä ja saan korkeat pisteet. Useamman kerran pohtinut olisiko mulla ADHD/ADD. 

Pitäisi selvittää ihan lääkärillä mutta en ole jaksanut vaivautua siihen rumbaan vielä.

Tosiaan pari tuntia lääkkeen oton jälkeen, niin oikein keho rauhoittui, sykekin laski huomattavasti ja ajattelin, että menenköhän jo vähän liiankin rauhalliseksi, että uskaltaako tässä nukahtaa. Heräsin ja edelleen oli rauhaisa olo. Ap

Vierailija
10/10 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi