Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita n. 70v yksinäisiä miehiä? Mitä teette päivisin, jos ootte eläkkeellä?

Vierailija
20.02.2024 |

Löytyykö muita?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 67-vuotias mies Turusta ja kirjoittelen tänne päivittäin. Juon paljon kahvia ja ravaan tupakalla hermosauhuilla. Useimmiten haukun kirjoituksissa naapureitani, kun ne ei halua olla mun kaa tekemisissä.Lisäksi halveksun heitä, kun eivät osaa ruotsia. Olen siis suomenruotsalainen ja kotoisin Paraisilta, mutta asunut Turussa yli 20 vuotta.

Vierailija
2/5 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas elän avioliitossa. Oltu yhdessä yli 50 vuotta. Ikääni en paljasta enkä paikkakuntaa.Ainut yhdistävä tekijä on eläkkeellä olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalahommia

Vierailija
4/5 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 67-vuotias mies Turusta ja kirjoittelen tänne päivittäin. Juon paljon kahvia ja ravaan tupakalla hermosauhuilla. Useimmiten haukun kirjoituksissa naapureitani, kun ne ei halua olla mun kaa tekemisissä.Lisäksi halveksun heitä, kun eivät osaa ruotsia. Olen siis suomenruotsalainen ja kotoisin Paraisilta, mutta asunut Turussa yli 20 vuotta.

Juuri tämä leuhka asenteesi itsestäsi parempana ihmisenä, saa muut peräntymään. Vai suomenruotsalainen. Mitä sitten?

Vierailija
5/5 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeellä puolison kanssa, bändin kanssa käydään keikoilla ja harrastan vanhaa työtäni elektroniikkaa ja sulautettujen ohjelmointia keväällä lähdetään matkoille. Hyvää aikaa tämä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän neljä