Kun näitä uutisia lukee niin olen kyllä helvetin huojentunut, että jäi lapset tekemättä
Tämä maa on menossa kovaa vauhtia viemäristä alas, ja mainittavasti sen paremmin ei mene muuallakaan.
Kommentit (50)
Onneksi on vain kaksi lasta joista toinen pian täysi-ikäinen. Ei enää ikinä enempää lapsia minulle, riittävän rankkaaollut jo. Hoitakoot muut lisää lasten asioita.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen onnellinen että tein lapsen. Tässä synkässä maailmassa hän on ollut suurin ilon aiheeni. Tekee nykyisin arvokasta työtä muita auttaen, tehden maailmasta paremman paikan. Lapsissa on tulevaisuuden toivo.
Kauniisti kirjoitettu. Olen samaten onnellinen lapsistani, heidät voi kasvattaa hyvin sekä turvallisesti pienemmälläkin varallisuudella. Onnea elämiinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helpot ajat saa aikaan pehmeitä ihmisiä, kovat ajat selviytyjiä. Nuorisosta tulee vahvin sukupolvi ikinä!!!!
Ehkä, ehkä ei. Ehkä tuo päti kun perusta oli vitsalla raipattu ja kurjuudella ruokittu. Nuoret taas tänä päivänä ovat ihan pimpelipom tiktokkien, höttöviihteen, kakkamedian, lääkkeiden ja päihteiden sekä monien muiden vitsauksien ikeessä. Väistyvän presidentinkin sanoin paluuta vanhaan ei ole ja elämme uuden maailmanjärjestyksen aikaa.
Yksi aikuisen tehtävistä on kannustaa nuoria ja uskoa heihin. Ellei tärkeimpiä.
Sama, eipähän jää kärsimään tänne kun pas..a lentää tuulettimeen. Kunpa itsekin ehtisi pois ennen sitä.
Ihmiskunnan älyllistä kehitystä seuratessa olen yhä enemmän alkanut komppaamaan aloittajaa. Joskus 60-luvulla auton ohjekirjassa neuvottiin venttiilien säätö sekä kaasuttimen purkaminen ja kokoaminen. Nykyautojen ohjekirjoissa varoitetaan pakkas- ja akkunesteen juomisesta.
Minäkin olen kiitollinen etten tehnyt tähän maailmaan lapsia, ja nytkun 3 maailmasotaakin käydään ja jos tää suomi räjähtää huitsin hevon hlvettiin niin eipä edes jäisi ihmisiä tänne:D
Vierailija kirjoitti:
Ihmiskunnan älyllistä kehitystä seuratessa olen yhä enemmän alkanut komppaamaan aloittajaa. Joskus 60-luvulla auton ohjekirjassa neuvottiin venttiilien säätö sekä kaasuttimen purkaminen ja kokoaminen. Nykyautojen ohjekirjoissa varoitetaan pakkas- ja akkunesteen juomisesta.
Niin, miksi ja kuka haluaa opettaa ihmiset avuttomiksi? Kuka siitä hyötyy, ketä se palvelee?
Vierailija kirjoitti:
Olen niin onnellinen siitä, että suuri osa jättää lapset tekemättä. Meidän perhe hankkii niitä lapsia sitten teidänkin edestä<3
Ihan ei taida edes teidän lessujen lisääntymiset kompensoida.
Olen jo lastentekoiän ohittanut ja ihan hiljattain mietin että omassa tuttavapiirissäkin kyllä näkee että varsin moni sukupolveni koulutetuista kaupunkilaisista jäi lapsettomaksi. Osalla ehkä tahatonta, mutta useimmilla kai valinta.
Olen niin onnellinen siitä, että suuri osa jättää lapset tekemättä. Meidän perhe hankkii niitä lapsia sitten teidänkin edestä<3