Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun näitä uutisia lukee niin olen kyllä helvetin huojentunut, että jäi lapset tekemättä

Vierailija
20.02.2024 |

Tämä maa on menossa kovaa vauhtia viemäristä alas, ja mainittavasti sen paremmin ei mene muuallakaan.

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas olen kiitollinen omistani, pelastavat tämän maan!

Purskahti kahvit näytölle.😂 Suomeen syntyy koko ajan sairaampia ja mielenterveysongelmaisempia lapsi ja nämä meidän tulevaisuuden toivot jää työkyvyttömyyseläkkeelle ennen kuin ovat edes itsenäisyyden aikuisuuden kynnyksellä. 

Näin halutaan nykyään diagnosoida. Se ei ole nuorison vika.

Ei diagnostiikka ole viimeisen kymmenen vuoden aikana niin paljon kehittynyt, että se selittäisi 50% kasvun. 

Kriteerit ja asenteet ovat muuttuneet. Jälleen esimerkki siitä miten hyvä asia(hoitoon pääsyn helpottuminen todellisista mt-ongelmista kärsiville)käännetään itseään vastaan.

Vierailija
22/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se näyttää vahvasti siltä että elämme lopun aikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on.

Poika huijasi äidiltään yli 200000 euroamyi osakkeet ja nosti luottoja äidin nimiin

https://www.savonsanomat.fi/paikalliset/6574170 (maksumuuri)

Poika t a p p o i isänsä Sievissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009958628.html

Tytär kuristi äitinsä kuoliaaksi Helsingissä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009066901.html

Vierailija
24/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Purskahti kahvit näytölle.😂 Suomeen syntyy koko ajan sairaampia ja mielenterveysongelmaisempia lapsi ja nämä meidän tulevaisuuden toivot jää työkyvyttömyyseläkkeelle ennen kuin ovat edes itsenäisyyden aikuisuuden kynnyksellä. 

Kiitos siitä kokoomukselle, joka on romuttanut terveydenhuollon, kasvatuksen ja koulutuksen.

Millainen kansa, sellaiset päättäjät. Ei ammattilaisten määrää voi loputtomasti kasvattaa, jos sitä vastuuta ei kanneta kotona. Se ei ole ammattilaisten tehtävä ollenkaan hoitaa sitä lasten huonoa oloa kokonaan pois, se on vanhemman vastuu. 

Päättäjät ovat päässeet palleilleen valehtelemalla. Poliittinen ohjaus on valheellista.

Vierailija
25/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos siitä kokoomukselle, joka on romuttanut terveydenhuollon, kasvatuksen ja koulutuksen.

Vanhempaintoimikunnan kokouksessa pelokkaat vanhemmat luettelevat toisilleen sosiaalisen median sovellutuksia, joilla lapset pääsevät toisiaan kiusaamaan, turruttamaan aivojaan, jne. Tiktok haasteet, jne. Kokoomuksen pitää asettaa rajat miten esim älylaitteita kodeissa käytetään? 

Vierailija
26/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen onnellinen että tein lapsen. Tässä synkässä maailmassa hän on ollut suurin ilon aiheeni. Tekee nykyisin arvokasta työtä muita auttaen, tehden maailmasta paremman paikan. Lapsissa on tulevaisuuden toivo. 

Vierailija
27/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei diagnostiikka ole viimeisen kymmenen vuoden aikana niin paljon kehittynyt, että se selittäisi 50% kasvun. 

Kriteerit ja asenteet ovat muuttuneet. Jälleen esimerkki siitä miten hyvä asia(hoitoon pääsyn helpottuminen todellisista mt-ongelmista kärsiville)käännetään itseään vastaan.

Minäkin päätin jokin aikaa sitten, että minua masentaa ja sain kuukauden sairausloman. 

Vierailija
28/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi on ohi. 

Vierailija
29/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen kansa, sellaiset päättäjät. Ei ammattilaisten määrää voi loputtomasti kasvattaa, jos sitä vastuuta ei kanneta kotona. Se ei ole ammattilaisten tehtävä ollenkaan hoitaa sitä lasten huonoa oloa kokonaan pois, se on vanhemman vastuu. 

Päättä

Siksi olenkin helvetin tyytyväinen ettet ole tehnyt lapsia tälle vuosikymmenelle. Äänestävä kansa on tyhmä kuin saapas. 

Vierailija
30/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

da pjotr

Vierailija
31/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vain harhaanjohdettuja. Kuin herkkusieniä: pidetään pimeässä ja syötetään pskaa. 

Vierailija
32/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Päättä

Mitä opimme tästä? Sen ettei jotkut opi mitään. 

Vierailija
33/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa! Aika pää pensaassa saa elää, jos tähän maailman lapsia pukkaa. Elämän edellytykset hupenevat kovaa vauhtia. Kova tulevaisuus edessä.

Vierailija
34/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kriteerit ja asenteet ovat muuttuneet. Jälleen esimerkki siitä miten hyvä asia(hoitoon pääsyn helpottuminen todellisista mt-ongelmista kärsiv

28.2, myös uudelleen lääkärille miten en edelleenkään nuku, olen alakuloinen ja aivoissa on sumea olo.

Vierailija
35/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on hyvin. Sivilisaatioita on noussut ja tuhoutunut ennenkin. Elämä jatkuu. 

Vierailija
36/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpot ajat saa aikaan pehmeitä ihmisiä, kovat ajat selviytyjiä. Nuorisosta tulee vahvin sukupolvi ikinä!!!!

Vierailija
37/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helpot ajat saa aikaan pehmeitä ihmisiä, kovat ajat selviytyjiä. Nuorisosta tulee vahvin sukupolvi ikinä!!!!

Kuten meistä 90-luvun laman nuorista? Totuimme esim työttömyyteen. 

Vierailija
38/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten meistä 90-luvun laman nuorista? Totuimme esim työttömyyteen. 

Sukupolvi x, gen x, on postmodernin ajan kovin, nykynuoriso posttotuuden.

Vierailija
39/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, ehkä ei. Ehkä tuo päti kun perusta oli vitsalla raipattu ja kurjuudella ruokittu. Nuoret taas tänä päivänä ovat ihan pimpelipom tiktokkien, höttöviihteen, kakkamedian, lääkkeiden ja päihteiden sekä monien muiden vitsauksien ikeessä. Väistyvän presidentinkin sanoin paluuta vanhaan ei ole ja elämme uuden maailmanjärjestyksen aikaa. 

Vierailija
40/50 |
20.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä, ehkä ei. Ehkä tuo päti kun perusta oli vitsalla raipattu ja kurjuudella ruokittu. Nuoret taas tänä päivänä ovat ihan pimpelipom tiktokkien, höttöviihteen, kakkamedian, lääkkeiden ja päihteiden sekä monien muiden vitsauksien ikeessä. Väistyvän presidentinkin sanoin paluuta vanhaan ei ole ja elämme uuden maailmanjärjestyksen aikaa. 

Niinhän NE haluaisi. Mutta ei. X:t on kasvattaneet hyvät lapset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän