Miten saisin miehen innostumaan?!
Ongelma on siis se, että minä olen ollut suhteessamme aina seksin suhteen aktiivisempi osapuoli. Rakastelisin mielelläni päivittäin ja olen myös aika kokeilunhaluinen. Miehelleni taas riittäisi mainiosti kerta viikkoon " tavallista" panemista.
Ollaan tästä yritetty keskustella, mutta aina menee riitelyksi, mies kokee etten ole tyytyväinen ja sanoo että hän nyt vaan on aina ollut tälläinen, seksuaaliset tarpeet eivät ole niin suuret. Olen yrittänyt ehdottaa vaikka mitä, mutta en saa oikein häntä syttymään mihinkään.
Ottaisin mielelläni vinkkejä vastaan, miten tästä tilanteesta pääsisi eteenpäin? Miten onnistuisin aloittamaan keskustelun niin, ettei mies kokisi sitä loukkaavaksi?
Kommentit (2)
nyt mies on innostunut taas..jännä juttu, kun hänkin haluaa enemmän seksiä. ei mitään vinkkejä luvassa, en minäkään tiedä mikä sille tuli.. jospa kävi vieraissa ja sai kimmokkeen siitä, en tiedä enkä haluakkaan tietää.
sillon kun miehet oli vielä miehiä, ni naiset valitti että aina se äijä vonkaa, nyt kun roolit on kääntyny toisin päin, ei miehiä kiinnosta enää seksi, ja naiset valittaa samasta syystä kun äijät aikoinaan... tasan ei käy onnenlahjat;)
Syytän tästä tietokonetta. Meillä ainakin mies pelaa joka ilta tunnista toiseen pelejä, eikä mua:(((
tasa-arvo sucks, tahtoo luolamiestä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!